דובצקי.זקס.אוברוצקי
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

בשקט בשקט: 'דובצקי' נכנס למערך הפרסום של 'מנורה' לצד 'ראובני פרידן'

חלק הארי בתקציב הפרסום של 'מנורה' כולל את בית ההשקעות שימשיך להיות מוחזק על ידי ראובני פרידן. דובצקי יקבל לידיו את החלק הפנסיוני
משה בנימין | (1)

משרד הפרסום דובצקי זקס אוברוצקי משתחל לתוך מערך הפרסום של קבוצת מנורה - כך נודע לאייס.

'דובצקי זקס אוברוצקי' ישמש כמשרד הפרסום השני של קבוצת מנורה לצד ראובני פרידן שימשיך לשמש כספק שירותי הפרסום הראשי כפי שעשה בשנים האחרונות. תקציב הפרסום של 'מנורה מבטחים' כולל את הפרסום עבור בית ההשקעות שיישאר בידי ראובני פרידן ו'מנורה מבטחים פנסיה' - שזהו החלק שיעבור לידי דובצקי יחד עם קרנות ההשתלמות.

תקציב הפרסום של 'מנורה' ידע עליות וירידות בשנים האחרונות. על פי יפעת בקרת פרסום הוא עמד ב-2010 על כ-8 מיליון שקלים, ב-2011 על כ-5 מיליון שקלים וב-2013 הגיע לשיאו ב-5 השנים האחרונות עם תקציב שנסק לכ-15 מיליון שקלים. ב-2014, נכון לרגע זה עומד התקציב על כ-5 מיליון שקלים.

משרד הפרסום 'דובצקי זקס אוברוצקי' הוקם ב-1985 ונמצא בבעלותם של יהודה זקס, יהודה דובצקי ואורי אוברוצקי. דובצקי, הוא המעצב הגרפי שאחראי על כל מה שנוגע לאסתטיקה ונראות הקמפיינים במשרד. זקס, במאי קולנוע ובעל תואר בכלכלה, אחראי על התוויית האסטרטגיה בניהול הקמפיינים ואורי אוברוצקי שהחל את עבודתו בענף הפרסום לפני כ-20 שנה אחראי להתנהלות השיווקית של המשרד.

על לקוחות המשרד כיום נמנים: קבוצת UMI ישראל, איסוזו, שברולט, ביואיק, קאדילק, המכללה האקדמית נתניה, פאוור קארד, רשת המסעדות ג'פניקה, קבוצת חשבים וגם מותג אופנת הילדים הבין לאומי EPK. יצוין עוד כי במשרד מועסק גם דור ההמשך של השותפים המייסדים: דניאל זקס ומוש דובצקי לצד סמנכ"ל הלקוחות אורי עמיר.

'דובצקי זקס אוברוצקי' ו'ראובני פרידן' אישרו את הפרטים.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    יואב 02/06/2014 19:29
    הגב לתגובה זו
    הרכבת כבר החליטה לעזוב , עכשיו מנורה מי יהיה הבא לברוח....
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.