סברי מרנן
צילום: רונן אקרמן
רייטינג

'סברי מרנן' חזרה עם כ-27%; הפריים-טיים של ערוץ 10 הסתפק ב-5.4% בלבד

מבזק 'האח הגדול' העניק פלטפורמה נאה לסדרה של 'קשת'. הפרק השלישי והאחרון של 'מרגול' הסתפק ב-5.4%, בדיוק כמו 'פרופיל 64' ששודר אחריו
אלכסנדר כץ | (4)

הסדרה סברי מרנן חזרה לעונה שלישית, עם נתוני רייטינג נאים יחסית, בין היתר בזכות מקפצת 'האח הגדול'. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי מבזק האח הגדול (קשת, ערוץ 2) הניב 28.5%, והעניק לפרק הראשון של 'סברי מרנן' (קשת, ערוץ 2) 26.8%. הפרק השני ששודר לאחר מכן, רשם 21.8%.

מנגד, הפרק האחרון של החיים על פי מרגול (ערוץ 10) עם מרגלית צנעני, הניב 5.4%, מול 7.4% בהשקה לפני שבועיים ו-6.8% בשבוע שעבר. תכנית הסאטירה 'פרופיל 64' (ערוץ 10) קיבלה אף היא 5.4%.

שידור חוזר של 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) הניב 14.8%, שידור חוזר של 'יום האם' (קשת, ערוץ 2) קיבל 8.7%, ו'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) זכתה ב-5.3%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 7.9%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם פחות מנתון חד ספרתי - 9.7%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) הסתפקה ב-5.3%.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' קיבלה 22.2%, מול 'חדשות 10' עם שליש מכך - 7.6%.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    Pix37 06/08/2013 12:40
    הגב לתגובה זו
    למה לשבץ אותה אחרי זבל טלוזיוני מבריח צופים כמו מרגול ?
  • 3.
    חני 06/08/2013 10:24
    הגב לתגובה זו
    מזמן כבר לא נהניתי כמו אתמול מהתכנית סברי מרנן. יפה. מהנה. מצחיק.בכיף. שתמשיך כך.
  • 2.
    ערוץ 2 מתאבד עם סדרה כזאת מזעזעת (ל"ת)
    איילת 06/08/2013 10:18
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מקס 06/08/2013 10:10
    הגב לתגובה זו
    עם תכניות זבל כאלה אין לו סיכוי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.