החיים על פי מרגול מרגלית צנעני
צילום: יח"צ
רייטינג

מרגלית צנעני בראש בראש מול 'קשת': רק 7.4% להשקת 'החיים עפ"י מרגול'

הטאלנט לשעבר של 'קשת' חזרה לאחר שנתיים והתמודדה מול פריצה של 'האח הגדול' ו'סופר נני' עם כמעט 26%. 'תכנית חיסכון' התחזקה ל-11.3%
אלכסנדר כץ | (6)

ערוץ 10 השיק אמש (יום ב') 2 תכניות חדשות, שלא הצליחו לרשום רייטינג גבוה במיוחד מול המותגים של 'קשת'. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי החיים על פי מרגול (ערוץ 10), סדרת הדוקו החדשה של מרגלית צנעני, קיבלה 7.4%, ואילו פרופיל 64 (ערוץ 10) הסתפקה ב-6.1%.

מנגד, ביתה הקודם של מרגול (עד אותה פרשה בה הורשעה וקיבלה עבודות שירות) שם היא שימשה כטאלנט, קיבל נתונים נאים. פריצה מבית האח הגדול (קשת, ערוץ 2) רשמה 28.2%, 'סופר נני' (קשת, ערוץ 2) עם 25.7%, ושידור חוזר של 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) עם 12.4%.

שידור חוזר של 'יום האם' (קשת, ערוץ 2) קיבל 8.1%, 'פינס לילה' (ערוץ 10) הניבה 5.2%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) זכתה ב-5.9%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) קיבלה 5.3%, ו'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 4.1%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) רשמה 9.4%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 11.3%. 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) קיבלה מנגד 4.5% בלבד.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' עם 21.4%, מול 'חדשות 10' שקיבלה 8.1%.

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    מירב 23/07/2013 19:42
    הגב לתגובה זו
    זה מה שהילדים שלנו רואים בטלווזיה ואחר כך אנחנו מאשימים את משרד החינוך? ראשית נאשים את עצמנו שאנחנו נותנים להם לראות את הזבל הזה ואז נבוא בטענות למשרד החינוך
  • 5.
    עבריינית וערסית מגעילה! בושה! ככה אנחנו נראים (ל"ת)
    וככה נראה ערוץ 10 23/07/2013 17:26
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    חוצפה לתת לה במה ... תת רמה (ל"ת)
    רוני 23/07/2013 12:23
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    טובה 23/07/2013 12:03
    הגב לתגובה זו
    הטלביזיה היתה פתוחה ברקע. מהמעט שנראה ונשמע 7.4% רייטינג הם מעל ומעבר למה שיהיה בעתיד.
  • 2.
    לזרוק את צנעני הביתה.לא צריך אותה -אפסית (ל"ת)
    אורי 23/07/2013 11:59
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    לי 23/07/2013 10:35
    הגב לתגובה זו
    היה גרוע והשנה הליהוק גרוע האח הגדול כבר לא גדול
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.