מרגלית צנעני בראש בראש מול 'קשת': רק 7.4% להשקת 'החיים עפ"י מרגול'
ערוץ 10 השיק אמש (יום ב') 2 תכניות חדשות, שלא הצליחו לרשום רייטינג גבוה במיוחד מול המותגים של 'קשת'. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי החיים על פי מרגול (ערוץ 10), סדרת הדוקו החדשה של מרגלית צנעני, קיבלה 7.4%, ואילו פרופיל 64 (ערוץ 10) הסתפקה ב-6.1%.
מנגד, ביתה הקודם של מרגול (עד אותה פרשה בה הורשעה וקיבלה עבודות שירות) שם היא שימשה כטאלנט, קיבל נתונים נאים. פריצה מבית האח הגדול (קשת, ערוץ 2) רשמה 28.2%, 'סופר נני' (קשת, ערוץ 2) עם 25.7%, ושידור חוזר של 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) עם 12.4%.
שידור חוזר של 'יום האם' (קשת, ערוץ 2) קיבל 8.1%, 'פינס לילה' (ערוץ 10) הניבה 5.2%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) זכתה ב-5.9%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) קיבלה 5.3%, ו'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 4.1%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) רשמה 9.4%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 11.3%. 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) קיבלה מנגד 4.5% בלבד.
- כמה מרוויח האח הגדול והאם זה חבל ההצלה של רשת 13?
- חיפה הפסידה, ערוץ הספורט ניצח: 17.6% למשחק נגד פ.ס.ז' ומסי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' עם 21.4%, מול 'חדשות 10' שקיבלה 8.1%.
- 6.מירב 23/07/2013 19:42הגב לתגובה זוזה מה שהילדים שלנו רואים בטלווזיה ואחר כך אנחנו מאשימים את משרד החינוך? ראשית נאשים את עצמנו שאנחנו נותנים להם לראות את הזבל הזה ואז נבוא בטענות למשרד החינוך
- 5.עבריינית וערסית מגעילה! בושה! ככה אנחנו נראים (ל"ת)וככה נראה ערוץ 10 23/07/2013 17:26הגב לתגובה זו
- 4.חוצפה לתת לה במה ... תת רמה (ל"ת)רוני 23/07/2013 12:23הגב לתגובה זו
- 3.טובה 23/07/2013 12:03הגב לתגובה זוהטלביזיה היתה פתוחה ברקע. מהמעט שנראה ונשמע 7.4% רייטינג הם מעל ומעבר למה שיהיה בעתיד.
- 2.לזרוק את צנעני הביתה.לא צריך אותה -אפסית (ל"ת)אורי 23/07/2013 11:59הגב לתגובה זו
- 1.לי 23/07/2013 10:35הגב לתגובה זוהיה גרוע והשנה הליהוק גרוע האח הגדול כבר לא גדול

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.