'הרשימות של אמא': שופרסל משיקה בלוג לקהילות הבישול בעריכת דפני פתיחה

הבלוג שיתבסס על פעילות הרשת החברתית של שופרסל הוקם ומנוהל על ידי סוכנות המדיה החברתית 'בלינק'. בנוסף הושקה אפליקציית דירוג מוצרים
משה בנימין | (2)

רשת השיווק שופרסל עלתה לאחרונה במהלך דיגיטלי במדיה החברתית. הרשת השיקה בלוג חדש בתחום הבישול וכן, אפליקצית דרוג מוצרים.

שופרסל השיקה את הבלוג 'הרשימות של אמא' שיעסוק בעולמות תוכן של אירוח, ארוחות ואורח חיים. הבלוג הוא חלק אינטגראלי מפעילות התוכן והמדיה החברתית של 'שופרסל' ומטבע הדברים שואב את כוחו מפעילות הפייסבוק העניפה שלה.

הבלוג הוקם ומנוהל על ידי 'בלינק' - סוכנות המדיה החברתית של שופרסל. את הבלוג תערוך דפני פתיחה, המוכרת ברשת בקרב קהל וקהילות בתחום הבישול והאפייה וככותבת בלוג המתכונים 'מטבחונט'. בבלוג יתפרסמו טיפים והמלצות לאירוח, מתכונים וסיפורי גולשים וכן יתקיימו בו פעילויות בנושאי אירוח ובישול. הבלוג מוטמע גם כאפליקצייה בעמוד הפייסבוק של שופרסל בו חברים כ-230 אלף איש.

בתוך כך, אתר הסחר האלקטרוני של הרשת שודרג ומותג תחת השם 'שופרסל אונליין'. כמו כן, הוקמה אפליקציית דירוג מוצרים המאפשרת לצרכנים לדרג בפייסבוק את כל מוצרי המותג הפרטי, ואף הוקמה קהילת נסיוניות בשם שופרטארס.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    מי זו את הפתיחה הזו בכלל זה בדיחה? (ל"ת)
    אההה 03/04/2013 03:09
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    שנת 2013 ועדיין קניות ובישול זה עסק של אמא?? (ל"ת)
    מיאו 27/03/2013 17:51
    הגב לתגובה זו
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקומתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקו

רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב

במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג

הדס ברטל |

מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות. 

המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים. 

פריים טיים

הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.


ינון מגל בשידורי הפטריוטים מתוך אתר ערוץ 14
ינון מגל בשידורי הפטריוטים - קרדיט: מתוך אתר ערוץ 14


תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.