'הרשימות של אמא': שופרסל משיקה בלוג לקהילות הבישול בעריכת דפני פתיחה

הבלוג שיתבסס על פעילות הרשת החברתית של שופרסל הוקם ומנוהל על ידי סוכנות המדיה החברתית 'בלינק'. בנוסף הושקה אפליקציית דירוג מוצרים
משה בנימין | (2)

רשת השיווק שופרסל עלתה לאחרונה במהלך דיגיטלי במדיה החברתית. הרשת השיקה בלוג חדש בתחום הבישול וכן, אפליקצית דרוג מוצרים.

שופרסל השיקה את הבלוג 'הרשימות של אמא' שיעסוק בעולמות תוכן של אירוח, ארוחות ואורח חיים. הבלוג הוא חלק אינטגראלי מפעילות התוכן והמדיה החברתית של 'שופרסל' ומטבע הדברים שואב את כוחו מפעילות הפייסבוק העניפה שלה.

הבלוג הוקם ומנוהל על ידי 'בלינק' - סוכנות המדיה החברתית של שופרסל. את הבלוג תערוך דפני פתיחה, המוכרת ברשת בקרב קהל וקהילות בתחום הבישול והאפייה וככותבת בלוג המתכונים 'מטבחונט'. בבלוג יתפרסמו טיפים והמלצות לאירוח, מתכונים וסיפורי גולשים וכן יתקיימו בו פעילויות בנושאי אירוח ובישול. הבלוג מוטמע גם כאפליקצייה בעמוד הפייסבוק של שופרסל בו חברים כ-230 אלף איש.

בתוך כך, אתר הסחר האלקטרוני של הרשת שודרג ומותג תחת השם 'שופרסל אונליין'. כמו כן, הוקמה אפליקציית דירוג מוצרים המאפשרת לצרכנים לדרג בפייסבוק את כל מוצרי המותג הפרטי, ואף הוקמה קהילת נסיוניות בשם שופרטארס.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    מי זו את הפתיחה הזו בכלל זה בדיחה? (ל"ת)
    אההה 03/04/2013 03:09
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    שנת 2013 ועדיין קניות ובישול זה עסק של אמא?? (ל"ת)
    מיאו 27/03/2013 17:51
    הגב לתגובה זו