'הרשימות של אמא': שופרסל משיקה בלוג לקהילות הבישול בעריכת דפני פתיחה

הבלוג שיתבסס על פעילות הרשת החברתית של שופרסל הוקם ומנוהל על ידי סוכנות המדיה החברתית 'בלינק'. בנוסף הושקה אפליקציית דירוג מוצרים
משה בנימין | (2)

רשת השיווק שופרסל עלתה לאחרונה במהלך דיגיטלי במדיה החברתית. הרשת השיקה בלוג חדש בתחום הבישול וכן, אפליקצית דרוג מוצרים.

שופרסל השיקה את הבלוג 'הרשימות של אמא' שיעסוק בעולמות תוכן של אירוח, ארוחות ואורח חיים. הבלוג הוא חלק אינטגראלי מפעילות התוכן והמדיה החברתית של 'שופרסל' ומטבע הדברים שואב את כוחו מפעילות הפייסבוק העניפה שלה.

הבלוג הוקם ומנוהל על ידי 'בלינק' - סוכנות המדיה החברתית של שופרסל. את הבלוג תערוך דפני פתיחה, המוכרת ברשת בקרב קהל וקהילות בתחום הבישול והאפייה וככותבת בלוג המתכונים 'מטבחונט'. בבלוג יתפרסמו טיפים והמלצות לאירוח, מתכונים וסיפורי גולשים וכן יתקיימו בו פעילויות בנושאי אירוח ובישול. הבלוג מוטמע גם כאפליקצייה בעמוד הפייסבוק של שופרסל בו חברים כ-230 אלף איש.

בתוך כך, אתר הסחר האלקטרוני של הרשת שודרג ומותג תחת השם 'שופרסל אונליין'. כמו כן, הוקמה אפליקציית דירוג מוצרים המאפשרת לצרכנים לדרג בפייסבוק את כל מוצרי המותג הפרטי, ואף הוקמה קהילת נסיוניות בשם שופרטארס.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    מי זו את הפתיחה הזו בכלל זה בדיחה? (ל"ת)
    אההה 03/04/2013 03:09
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    שנת 2013 ועדיין קניות ובישול זה עסק של אמא?? (ל"ת)
    מיאו 27/03/2013 17:51
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.