חברת הסייבר סנטרה גייסה 30 מיליון דולר
חברת הסייבר סנטרה (Sentra), שפועלת בתחום ההגנה על מידע בענן, השלימה סבב גיוס A על סך 30 מיליון דולר. סבב הגיוס הנוכחי מגיע שנה וחצי בלבד לאחר הקמת החברה, ומביא את סנטרה לשווי גיוסים של 53 מיליון דולר עד היום. את הסבב הנוכחי הובילה Standard Investments, אליה הצטרפו הקרנות Munich Re Ventures (MRV), Moore Strategic VENTURES, Xerox Ventures, INT3, והמשקיעים שהובילו את סבב הסיד של החברה, קרן BVP (בסמר) ו-ZEEV VENTURES (אורן זאב).
סנטרה, הפועלת בסביבת ענן של ארגונים מזהה סיכוני אבטחה סביב מידע עסקי רגיש ומאפשרת לארגונים להגן על המידע באופן ממוקד ויעיל. סנטרה צפויה להשתמש בכספי הגיוס הנוכחי כדי להתרחב ולהעמיק את הנוכחות שלה בשוק הגלובלי, בדגש על השוק האמריקאי. בחברה אומרים כי היא תמשיך לפתח את הטכנולוגיה והמוצר שלה, המספק מענה לחברות עסקיות הפועלות בסביבת הענן, וזקוקות להגנה על המידע שלהם. שכן, לפי Gartner, עד שנת 2025 יותר מ-95% מהעבודה הדיגיטלית תתבצע בענן, לעומת כ-30% בשנת 2021.
חברת Sentra, נוסדה ביולי 2021 על ידי יואב רגב (מנכ״ל החברה), שכיהן כמפקד מרכז הסייבר ב-8200, רון רייטר (CTO) שניהל את מרכז הפיתוח של Oracle בתל אביב, יאיר כהן (VP Product) ששימש בתפקידי product בכירים בחברות Microsoft ו-Datadog ואסף כוחן (נשיא החברה), מפקד 8200 לשעבר. החברה מונה 45 עובדים היושבים במטה החברה בתל אביב, ובארה״ב.
יואב רגב, מייסד שותף ומנכ״ל Sentra: ״הגיוס הנוכחי משמעותי מאוד עבורנו. הוא יסייע לנו לצמוח ולהאיץ את התוכניות העסקיות שלנו בכדי לאפשר לארגונים להפיק את המירב מהמידע הנמצא ברשותם תוך אבטחתו לאורך כל הדרך. המידע הוא הנכס המרכזי בארגון והשימוש בסנטרה מאפשר לארגונים להאיץ את השימוש במידע תוך שמירה על רמת האבטחה הראויה למידע הרגיש של הארגון. זוהי רק ההתחלה עבור סנטרה. אני גאה במה שהצוות המוכשר שלנו השיג עד היום, ובטוח שנמשיך להשיג את מטרותינו גם בשנים הבאות״.
- פיטנגו גייסה 300 מיליון דולר לקרנות טכנולוגיה ובריאות המשקיעות בשלבים מוקדמים
- פי 5 בתשעה חודשים - מרקור שעובדת עם ChatGPT כבר שווה 10 מיליארד דולר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ירון בן דוד, Chief Digital Officer, Standard Industries: ״עם המורכבות ההולכת וגדלה של אבטחת מידע בכלכלה מבוססת הענן של ימינו, ההנהלה המנוסה של סנטרה והמוצר המרשים והחדשני שפיתחו ממצב אותם במקום מרכזי בתעשייה בה הם פועלים, ומאפשר להם לתת מענה לצורך הדחוף הזה, ובקנה מידה גדול. אנו מצפים לעבוד עם צוות החברה בזמן שהם מוציאים לפועל את חזונם לשיפור אבטחת המידע עבור ארגונים מבוססי ענן ברחבי העולם״.
עמית קרפ, שותף בקרן בסמר: ״בשנה וחצי שחלפו מאז הקמתה, החזון של סנטרה והיעילות התפעולית שלה תורגמו במהירות לערך אמיתי עבור לקוחות, מה שהפך את פתרון האבטחה שפיתחה החברה לקריטי למצבורי הנתונים הקיימים בענן. הצורך בפתרון של סנטרה ימשיך לגדול ככל שארגונים יאמצו עוד טרנספורמציה דיגיטלית. כמשקיע ותיק, יש לנו אמון גדול בצוות החברה לעמוד באתגרים הללו ולהוביל את תחום אבטחת הנתונים בענן״.
ChatGPT (גרוק)איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?
תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?
רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.
הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.
המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי
הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.
המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".
- פי 5 בתשעה חודשים - מרקור שעובדת עם ChatGPT כבר שווה 10 מיליארד דולר
- ציטט את ChatGPT כהוכחה רפואית - מה פסק השופט?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".
