עסקים קטנים במקום חברות ענק: "אורחים חדשים" יפרסמו בעזריאלי
שלט הפרסום הדיגיטלי הענק על מרכז עזריאלי בתל אביב, נוהג "לארח" חברות ענק שמפרסמות עליו בעלות של כמה עשרות אלפי שקלים לפרק זמן של כמה ימים. ואולם מהשבוע הבא תתחיל יוזמה חדשה במסגרתה יזכו גם מפרסמים קטנים שלא יכולים להשקיע הון עתק בפרסום, לחשיפה.
בין 11 ל-14 בספטמבר יזכו 60 עסקים קטנים מכל רחבי הארץ להופיע על השלט עם סרטוני פרסומת שיחשפו את פעילותם בפני עשרות אלפי הלקוחות הפוטנציאליים העוברים מדי יום במקום. בהמשך צפוי סבב נוסף של עסקים שיפרסמו על השלט. מדובר על יוזמה של אדם קימה ואדם קוגן, מייסדי חברת הסטארטאפ הפיננסית הישראלית PayMe, המספקת פתרונות פיננסים לעסקים קטנים.
ב-PayMe אומרים כי הם חרטו על דגלם להעניק לעסקים הקטנים את הכלים שהיו שמורים עד כה רק לעסקים גדולים ומבוססים. הרעיון עלה כאשר אנשי החברה עברו בצומת השלום תחת שלט החוצות הענק על מגדלי עזריאלי, ודנו בכך שהמפרסמים על השלט הם חברות גדולות בלבד, מה שיוצר אפיק פרסום אפקטיבי רק לחברת עם יכולת לשלם סכומי כסף גדולים. בכך נחסמת למעשה האפשרות בפי עסקים קטנים ופרילאנסרים - קהל הלקוחות העיקרי של PayMe - לפרסם שם.
בעקבות כך נולדה היוזמה אליה נרתמו הנהלת מגדלי עזריאלי, בעלת "הנדל"ן הפרסומי", ומשרד הפרסום ברם. באותו פרק זמן בשבוע הבא יתחלפו על שלט הפרסום פרסומות של מגוון רחב של עסקים, כולל מאמנות יוגה, חדרי בריחה, בוני אתרי אינטרנט, ארגונים סביבתיים, דיאטנים, יצרני מוצרי קוסמטיקה, יועצים עסקיים, בעלי מקצוע ופרילאנסרים מכל הסוגים. עבור פרסום על השלט, ישלם כל מפרסם עלות סמלית של 200 שקלים בלבד, והוא יזכה למספר רב של הופעות באותם ימים, לעיני רבבות ישראלים שעוברים בצומת בכל יום.
- עזריאלי עם צמיחה של 12% ב-NOI, בחיזוק מרכזי המידע
- עזריאלי בדוח טוב - שיפור בפרמטרים התפעוליים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בנוסף PayMe, תצלם את בעלי העסקים שירצו על רקע הפרסומת שלהם בשלט, לטובת מינוף המהלך והעסק ברשתות החברתיות, וכמובן גם עבור החברים והמשפחה.
לדברי אדם קוגן, "אמצעי פרסום המוניים המשמשים רק את הרשתות והחברות הגדולות, הם בפועל דרך נוספת להנצחה והגדלה של הפערים מול העסקים הקטנים. בתור חברה שמספקת שירות לעשרות אלפי עסקים קטנים, זה היה טבעי עבורנו לדאוג להם גם בזירה הזו. ההיענות של בעלי העסקים ליוזמה שלנו הייתה אדירה ומצביעה על הצורך של אותם יזמים ועסקים לקבל כלים שיאפשרו להם לצמוח ובגדול".
חברת הפינטק PayMe הוקמה ב-2015 לאחר שמייסדיה חוו על בשרם את הקושי שלהם כעצמאים לקבל ולהעביר תשלומים. החברה מפתחת מגוון של מוצרים טכנולוגיים המונגשים ב-API כולל פתרונות תשלום מקיפים לטובת קבלת תשלום בכרטיסי אשראי ואמצעי תשלום חלופיים, ניכיון, מימון תשלומים לספקים, איתור ומניעה של הונאות, הוצאת חשבוניות, ארנקים דיגיטליים ועוד.
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
