"מותגים מפרסמים פחות לקהילה במיינסטרים מחשש שיעצבנו ויספגו חרם"
"אנחנו נמצאים במדינת ישראל והמתח הזה, ההפרדה של דת ומדינה, עולם מסחרי ודת, הוא כל הזמן קיים", אומר יניב ויצמן, הבעלים של משרד הפרסום טינק, מייסד ויו"ר ארגון הנוער הגאה "איגי", בראיון ל"ביז מדיה" על אירועי חודש מצעד הגאווה והקשר בין שוק הפרסום לקהילה. "מצד אחר אתה רוצה להיות בצד הנכון, במקום הנאור, בגלל זה אתה רואה הרבה פעמים מותגים עושים דברים מעולים בקמפיינים בדיגיטל, אבל פחות במיינסטרים כי אולי שם הם יעצבנו מישהו ומפחדים מחרם. אבל בסוף יש פה עניין כלכלי. הכוח הצרכני הכלכלי של הקהילה הוא אדיר, ומותגים מבינים את זה, ובחוד החנית מותגים שגם פחות חוששים. אתה רואה את מותגי הטכנולוגיה, גוגל, מייקרוסופט, סטארט-אפים והייטק שלגמרי נכנס במלוא כוחו כתומך נלהב בקהילה".
"אנחנו רואים גם חברות מסורתיות, חברות מזון, בטח חברות אופנה שמבינות שהקהל הגאה רלוונטי. רואים את זה במותגי אופנה ומותגי איפור".
-אז איזה סקטורים יותר חוששים?
ככל שתלך למקום יותר מיינסטרים, עולמות שבעצם יש כוח גם לקהילות אחרות, למשל - אתן דוגמה את שוק המזון. הוא כל הזמן הולך בין הטיפות, בין הרצון... ראינו מהלכים מדהימים של שטראוס, מותג דוריטוס, מהלכים מאד יפים תומכים בקהילה, אבל אתה לא רואה את זה בעוצמות שאנחנו רגילים לראות לפעמים מחברות כל כך גדולות, ששם יש באמת חשש". צפו בראיוןTV
.
- 1.הלוואי שתרסק הארגון הזה בושה למדינה (ל"ת)אנונימי 14/06/2022 13:57הגב לתגובה זו
- אז פחות התחברת? (ל"ת)אייל 14/06/2022 14:55הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
