הלו הארט
צילום: הלו הארט

הלו הארט מגייסת 70 מיליון דולר בסבב D

את סבב הגיוס הובילה קרן Stripes האמריקאית שהשקיעה במאנדיי; יאפשר ל- Hello Heart להרחיב את יכולות המוצר לטובת חיזוי התקפי לב
נתן טגי |

הלו הארט (Hello Heart), סטארטאפ הבריאות הדיגיטלית הישראלי, הודיע כי גייס 70 מיליון דולר בסבב D. הגיוס מגיע בעקבות צמיחת משתמשים מהירה ופרסום של מחקר קליני בכתב העת המדעי המוביל JAMA, שהוכיח שהמוצר של Hello Heart מצליח להשיג את התוצאות הקליניות הטובות ביותר להורדת לחץ דם.

פתרון הדגל של החברה הוא מוניטור לחץ דם בשילוב עם אפליקציה, שמאפשרת לאנשים לנהל מעקב אחר כל המדדים הרפואיים שלהם. האפליקציה מאפשרת למשתמשים לעקוב בצורה נוחה אחר לחץ הדם שלהם, המשקל, הדופק, התרופות שנלקחות, בדיקות המעבדה שלהם, והפעילות הספורטיבית היומית שלהם באמצעות טכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית.

המערכת מאפשרת למשתמשים להבין את בריאות הלב שלהם ומפשטת עבורם מידע רפואי מורכב באמצעות הסברים פשוטים וידידותיים. המוצר מספק התראות בזמן אמת כשהמדדים של המשתמשים מגיעים לרמות שעלולות לסכן חיים, ומפנות את המשתמשים לרופא בזמן במטרה למנוע התקפי לב. 

בצוות המוצר של החברה עובדים אנליסטים, מומחים להתנהגות משתמשים ואנשי מוצר, המשתמשים בשיטות לאופטימיזציית חווית שימוש מעולמות הגיימינג והמדיה החברתית - ומביאים אותם לראשונה לתחום בריאות הלב הדיגיטלית. צוות העיצוב מפשט ומנגיש לאנשים את עולם הבריאות המורכב, ושם דגש רב על המימד הרגשי שחשוב במיוחד למי שנמצא במצב רגשי מורכב - כמו למשל בסיטואציות בהן צריך להתריע על התקף לב מתקרב. 

החברה ציינה אבן דרך משמעותית לפני מספר חודשים כאשר במחקר הגדול ביותר שנערך בתחומו, הוכיחה כי יותר מ-84% ממשתתפי המחקר הורידו את לחץ הדם שלהם והצליחו לשמר את הירידה במשך 3 שנים. התוצאות הקליניות הן פי 2 יותר אפקטיביות בהשוואה לכל מחקר אחר שנעשה בתחום. התוצאות של המחקר, שעבר ביקורת עמיתים ובו השתתפו יותר מ-28,000 משתמשים, פורסמו בכתב העת המדעי JAMA.

פרופסור אלקסיס ביטי, הקרדיולוגית שהובילה את המחקר הקליני וערכה את מחקר בריאות הלב של השעון הדיגיטלי של אפל, ציינה עם פרסום המחקר כי ״רמת השימוש באפליקציה של Hello Heart לאורך זמן היא חריגה, והגבוהה ביותר שנתקלתי בה בשוק״.

מי שהובילה את הסבב היא קרן Stripes הניו יורקית, שהשקיעה בשלבים דומים בחברות כמו מאנדיי, סניק ואורקה. סבב הגיוס הנוכחי יאפשר לחברה להשקיע בהרחבת המוצר בתחום בריאות הלב, עם כניסתה לתחומים נוספים של ניהול בריאות הלב - ביניהם מעקב ושיפור רמות כולסטרול. החברה מרחיבה בימים אלה את צוות הפיתוח, המוצר והעיצוב שלה בתל אביב.

קיראו עוד ב"BizTech"

המודל העסקי של הלו הארט ייחודי ומאפשר למשתמשים לקבל אותו בחינם. החברה מוכרת את הפתרון לחברות ביטוח ומעסיקים גדולים בארה״ב שמספקים אותו לעובדים והמבוטחים שלהם. באופן הזה, המוצר הופך נגיש לכל שכבות האוכלוסייה ואילו המעסיקים, שמשפרים את בריאות העובדים שלהם בזכות מניעת התקפי לב, חוסכים כסף.

"בריאות הלב נוגעת לכולנו. כל אחד מכיר מישהו שמתמודד עם בעיות לב״, אומרת מעין כהן, מייסדת שותפה ומנכ"לית הלו הארט. ״אנחנו רוצים לאפשר לכולם לקבל החלטות חכמות על הבריאות שלהם וכיום אנחנו מאפשרים לאנשים להבין את בריאות הלב שלהם ולשפר אותה בעצמם. ההקפדה על חווית משתמש ברמה גבוהה מאוד מאפשרת גם ליוזרים שאינם טכנולוגיים להשתמש באפליקציה בקלות, ואין דבר יותר מרגש לצוות שלנו מלשמוע על יוזר שאינו טכנולוגי שהצליח לתפוס התקף לב בזמן באמצעות הפיתרון של הלו הארט." הוסיפה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
קלטורה
צילום: יחצ

קלטורה רוכשת את הסטארטאפ הישראלי eSelf.ai ב-27 מיליון דולר

eSelf.ai, המפתח טכנולוגיות ומודלים של בינה מלאכותית ליצירת אווטרים ריאליסטיים לאינטראקציה בזמן אמת 

רן קידר |
נושאים בכתבה קלטורה

חברת קלטורה, המפתחת טכנולוגיות וידאו על ענן עבור ארגונים, חתמה על הסכם לרכישת הסטארטאפ הישראלי eSelf.ai, המפתח טכנולוגיות ומודלים של בינה מלאכותית ליצירת אווטרים ריאליסטיים לאינטראקציה בזמן אמת. 

 

חברת eSelf מציעה פלטפורמה לארגונים להטמעה מהירה של סוכנים וירטואליים ויזואליים, מציאותיים ואינטראקטיביים. הסוכנים תומכים בשיחות בלמעלה מ-30 שפות ובצורה מותאמת למידע ולז׳רגון הארגוני. השיחות יכולות לסייע לחברות, לדוגמא, בשיווק, מכירות, תמיכה והדרכת לקוחות, גיוס והדרכת עובדים, ותקשורת פנים ארגונית. מוסדות חינוך יכולים להשתמש בסוכנים כעוזרי הוראה ומתרגלים אישיים; חברות מדיה - להגשת שידורים והמלצות תוכן אישיות; ומוסדות פיננסיים ורפואיים - לייעוץ ותמיכה אישית.

 

eSelf הוקמה על ידי ד״ר אלן בקר, מנכ״ל החברה, ואילון שושן, סמנכ״ל הטכנולוגיה. החברה, שהחלה לפתח בשנת 2023, ביצעה עד היום גיוס סיד אחד של כ-4 מיליון דולר. צוות החברה כולל למעלה מ-15 מומחי בינה מלאכותית בתחומי ראייה ממוחשבת, עיבוד שפה טבעית (NLP) וטכנולוגיות קול.  ד״ר בקר מחזיק דוקטורט בלמידת מכונה ובינה מלאכותית, עם התמחות במנועים של קול, שפה וראייה ממוחשבת. לפני שהקים את eSelf, ייסד בקר את Voca.ai הישראלית, מהחברות החלוצות בתחום סוכני קול למוקדי שירות, שנרכשה על ידי Snap (סנאפצ'אט), שם הוביל בהמשך את פיתוח הבינה המלאכותית השיחתית. שושן הוא בוגר תוכנית "פסגות" היוקרתית של צה"ל, בעל תואר שני מהטכניון עם התמחות בלמידת מכונה, ויוצא יחידת 8200, שם זכה גם בפרס ביטחון ישראל.

 

eSelf חוברת לקלטורה על מנת להאיץ את מסחור המוצר והתאמתו להטמעה בארגונים גדולים, תחומים בהם קלטורה מנוסה מאוד בהיותה ספקית מוצרי וידאו מובילה לארגונים גדולים, לרבות ענקיות טכנולוגיה כגון אמאזון, אנבידיה, אורקל, סיילספורס, ואדובי; חמשת הבנקים הגדולים בארה"ב; ארבעת משרדי רואי החשבון הגדולים בעולם; מאות מהאוניברסיטאות המובילות בארה"ב; חברות תקשורת גדולות כגון Vodafone; וארגונים ממשלתיים וללא מטרות רווח גדולים כגון האו"ם. קלטורה השיקה בשנה האחרונה משפחת סוכנים חכמים מבוססי AI בשם Genie המנגישים בזמן אמת תכני מולטימדיה רלוונטיים ומותאמים אישית לעובדים, סטודנטים, וצופי טלוויזיה. הטכנולוגיה זכתה להוקרה ולפרסים על יכולתה פורצת הדרך. eSelf מתוכננת להעניק לסוכני הGenie החכמים של קלטורה גם יכולות שיחתיות בזמן אמת, לרבות ממשק אווטרי חזותי וקולי, ויכולת שיתוף מסך. שילוב שתי הטכנולוגיות מייצר סוכנים שיחתיים ייחודיים ועוצמתיים שגם בנויים מווידאו, בהיותם אווטרים, וגם מנגישים למשתמשים בזמן אמת תכני וידאו ומולטימדיה מותאמים אישית. בנוסף מתכננת קלטורה להשיק בעזרת הטכנולוגיה של eSelf יכולות ליצירת קבצי וידאו מוקלטים הכוללים אווטרים, תחום חם נוסף בשוק. המוצרים והיכולות החדשים מיועדים לאפשר לארגונים אינטראקציה מוצלחת ויותר עם לקוחות ועובדים, ייעול גדול יותר של תהליכים, הפחתת עלויות, והגדלת הכנסות. 

 

סוכני הGenie החדשים מתוכננים להימכר כמוצרים עצמאיים וגם להיטמע בתוך מוצרי קלטורה הקיימים, הכוללים פלטפורמה לניהול תוכן ארגוני וטלוויזיוני, פורטלי וידאו, אפליקציות וידאו למערכות LMS ו-CMS, פתרון וידאו לאירועים וכנסים וירטואליים, כיתות לימוד וירטואליות ואפליקציות סטרימינג לטלוויזיה. לקוחות היעד של המוצרים הללו הם גם תאגידים גדולים, השוק בו התמקדה קלטורה עד היום, וגם עסקים קטנים ובינוניים.

 

עובדי חברת Tenzai. קרדיט: אלעד מלכהעובדי חברת Tenzai. קרדיט: אלעד מלכה

חברת הסייבר הישראלית Tenzai מגייסת 75 מיליון דולר

חברת הסייבר החדשה של מייסדי Guardicore גייסה את סבב הסיד הגדול ביותר בתחום הסייבר, בהובלת Battery Ventures, Greylock ו-Lux Capital; הפלטפורמה של החברה מדמה האקר אמיתי שתוקף ומאתר חולשות אבטחה בארגונים באופן רציף ; ההון שגויס ישמש להתרחבות לצפון אמריקה ואירופה ולחיזוק היכולות ההתקפיות של המערכת

רן קידר |
נושאים בכתבה סייבר

חברת הסייבר Tenzai, שהוקמה רק במאי השנה, מודיעה היום על גיוס עתק של 75 מיליון דולר בסבב סיד, הסבב הראשוני הגדול ביותר שנרשם עד כה בתחום הסייבר. את ההשקעה הובילו קרנות Battery Ventures, Greylock Partners ו־Lux Capital, בהשתתפות Swish Ventures, Jibe Ventures ומשקיעים נוספים.

החברה מפתחת פלטפורמת בינה מלאכותית המדמה האקר אמיתי, מערכת התקפית-אוטונומית שתוקפת, מזהה ומתקנת חולשות אבטחה במערכות תוכנה ארגוניות, עוד לפני שתוקפים אמיתיים מספיקים לנצל אותן. הפלטפורמה פועלת ברציפות, מאתרת חורי אבטחה מורכבים וקשים לגילוי, ומאפשרת לארגונים לפעול בקצב הפיתוח המהיר של עידן ה-AI.

לדברי החברה, השימוש בבינה מלאכותית בשלב פיתוח התוכנה שינה את חוקי המשחק: כיום יותר מ-30% מהקוד הארגוני נכתב בעזרת כלים מבוססי AI, אך בדיקות האבטחה נותרו איטיות ומבוססות עבודה אנושית ידנית. המשמעות היא שתוקפים אמיתיים הם לעיתים הראשונים שמגלים את החולשות, מה שמותיר “שטחים מתים” מסוכנים בארגונים.

Tenzai פועלת בתחום ה-penetration testing (בדיקות חדירה יזומות למערכות), שוק עולמי שמוערך בכ-8 מיליארד דולר בשנה. כיום רובו מתבצע על ידי מומחים אנושיים שמועסקים לתקופות מוגבלות. הפתרון של Tenzai משנה את התמונה: הוא מאפשר לארגונים לבצע בדיקות עומק מתמשכות בכל רגע נתון, בלי מגבלות זמינות כוח אדם ועם רמת דיוק גבוהה משמעותית.

פבל גורביץ', מנכ״ל ושותף מייסד של Tenzai: ״בדיקות האבטחה כמעט לא השתנו בעשרים וחמש השנים האחרונות- מאז שאני בעצמי עבדתי כ-penetration tester. עד כה הן בוצעו ידנית ובאופן נקודתי, והיום ניתן להשתמש בבינה מלאכותית כדי להפוך אותן לתהליך רציף ומדויק שמזהה ומתקן חולשות במהירות בארגונים עם מאות מערכות שמתעדכנות מדי יום, רק מערכות אוטונומיות מסוגלות לספק ביטחון אמיתי בזמן אמת. את Tenzai הקמנו כדי לעזור לארגונים לעבוד מהר ובטוח, עם אבטחה שמתאימה לקצב הפיתוח של היום.״