מעמד החתימה עם ONE ZERO
צילום: יוסי זליגר

חילוף בעמדת הספונסר: הבנק הדיגיטלי יעניק חסות לליגת העל בכדורגל

הבנק הדיגיטלי יעניק חסות לליגת העל בכדורגל בשנתיים הקרובות, תמורת כ-4.7 מיליון שקל בשנה, ויחליף את הבורסה לניירות ערך נותנת החסות בשלוש השנים האחרונות; "חיבור בין הכדורגל לעולם של חדשנות, הייטק ופיננסים"
איתן גרסטנפלד |

דירקטוריון מנהלת הליגות אישר היום הסכם חסות ראשית עם ONE ZERO הבנק הדיגיטלי לשנתיים הקרובות עם אופציה לשנה נוספת. הבנק, יחליף בסיום העונה הנוכחית את הבורסה לניירות ערך, נותנת החסות הרשמית של הליגה בשלוש השנים האחרונות. כך שהחל מעונת המשחקים הקרובה 22/23, תיקרא ליגת העל "ליגת ONE ZERO הבנק הדיגיטלי".

לקריאה נוספת

> הבנק הדיגיטלי מנסה לפתות את המשקיעים - "שלמו דמי מנוי קבועים"; האם הוא יצליח?

> "אם הציבור יאמץ את הבנק הדיגיטלי - תהיה שחיקה מהותית ברווחי הבנקים"

על פי ההערכות, עלות החסות בשנתיים הקרובות צפויה לעמוד על כ-4.7 מיליון שקל לשנה, כשהאופציה לשנה השלישית תעמוד על כ-5.5 מיליון שקל. לצורך השוואה, ההסכם הקודם מול הבורסה לניירות ערך, אשר נחתם בשנת 2019 עמד על כ-4 מיליון שקל לעונה, ועל סכום כולל של כ-12 מיליון לכל התקופה.

ארז כלפון יו"ר מנהלת הליגות: "אנחנו גאים לחבור ל-ONE ZERO העומד בחוד החנית של החדשנות והטכנולוגיה בבנקאות הישראלית. בהסכם החסות החדש של הליגה אנו מייצרים חיבור בין הכדורגל לעולם של חדשנות, הייטק ופיננסים. אנחנו שמחים לקשור קשר אמיץ וחדש עם גוף שיעשה מהפיכה צרכנית בעולם הבנקאות ויהפוך בשנים הקרובות למוביל בתחומו. אני רוצה להודות בהזדמנות זאת לשותפינו בשלוש העונות האחרונות הבורסה לניירות ערך ובראשם למנכ"ל הבורסה איתי בן זאב שתמכו בנו לכל אורך הדרך ובמיוחד בתקופת הקורונה המאתגרת".

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.