המטבח המנצח MKR חיים כהן
צילום: עודד קרני
רייטינג

ערב של השקות: המטבח המנצח MKR הביס את The four

ערב לא קל עבר על רשת ברצועות הפרה-פריים, החדשות ובפריים – שם השקת הריאליטי הסתפקה ב-9.2% מול 16.1% ל'המטבח המנצח'. וכמה עשתה הנבחרת בערוץ הספורט?

אלכסנדר כץ | (3)

השקת הפורמט המטבח המנצח MKR (קשת 12) רשם נתון נאה עם 16.1% במגזר היהודי ו-414 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה.

 

מנגד, הפורמט הישראלי The four (רשת 13) שכבר שודר בארה"ב בהצלחה, רשם הצלחה פחותה הרבה יותר בישראל. השקת התכנית אתמול הניב את הנתון הנמוך ביותר להשקת ריאליטי אי-פעם, עם 9.2% (236K).

 

אחרי ההצלחה נגד סקוטלנד (2:1) במשחק שהניב 10% בערוץ ברודקאסט (רשת 13), ההצלחה של הנבחרת אתמול נגד אלבניה (2:0) הניבה רייטינג גבוה עוד יותר – 10.6%, בערוץ הספורט.

 

שידור חוזר של הסטנדאפיסטיות (ערוץ עשר) קיבל 4.6% (131K), שידור חוזר של יער שחור (כאן 11) הסתפק ב-1.9% (53K), והאולפן הפתוח (ערוץ 20) עם 1.3%.

 

'חי בלילה' (קשת 12) קיבלה 7.6%, 'נקסט' (קשת 12) הניבה 5.3%, בדיוק כמו 'הצנרת' (רשת 13), 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) ניפקה 3.9%, לקט של 'נוסבאום וגולדשטיין' (ערוץ עשר) קיבל 2.4%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) ניפקה 2.8%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) רשמה 2%, 'עד כאן' (כאן 11) ניפקה 1.9%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) זכתה ב-2.5% ו'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) עם 0.7%.

 

בגזרת הבוקר:

חדשות הבוקר (קשת 12) רשמה 3.5%,

ועקפה את העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.4%.

בוקר אור (ערוץ עשר) ניפקה 1.2%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

ערב חזק לרצועת הערב של קשת: 'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 11%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 14%.

'אורלי וגיא בשבע' (ערוץ עשר) רשמה שיא מאז יולי של 5.2%,

ועקפה את רשת עם שלקראת השקת הריאליטי החדש שלה, שידרה את תכנית הקידום 'The four - השטיח האדום' (רשת 13) שהניבה 3.5%.

 

'העולם היום' (כאן 11) עם נתון גבוה של 3.2%,

ו'ריקלין וסג"ל' (ערוץ 20) עם 0.8%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 2 בקשת עם נתון גבוה במיוחד של 14.7% (357K),

בפער עצום מזה של רשת עם 6.4% (141K) בלבד

(בחישוב מצרפי: 21.1% ו-498K).

רשת הפסידה גם לחדשות עשר שהניבה 7.6% (234K),

חדשות הערב (כאן 11) קיבלה 4% (108K)

חדשות ערוץ 20 עם 1.2% (27K).

 

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    ללי ושימרית במקום ה2 (ל"ת)
    מיכל 17/10/2018 08:05
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    יואב 15/10/2018 14:12
    הגב לתגובה זו
    עכשיו, אחרי שהברנז׳ה קרס, ואתם עושים באצת עבודה מעולה בדוחות הרייטינג, אולי תוכלו לפרסם גם את נתוני תוכניות הצהריים 16:30-19:00? מהדורה ראשונה, אנשים, שיחת היום, רפי רשף, שש עם, לונדון וקירשנבאום? תודה על העבודה שלכם
  • 1.
    ירון 15/10/2018 12:50
    הגב לתגובה זו
    סוף סוף בדיחות שאני כימני ציוני לא יושב מכווץ כל פעם שמישהו פותח את הפה. ועוד בערוץ 10. ימי המשיח.
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.