
רמי לוי: "נרחיב את האזורים לקניות מקוונות בכל הארץ"
חברת רמי לוי דיווחה היום על תוצאות הרבעון השלישי של השנה ובעל השליטה רמי לוי סיפק את החזון להגיע לכל חלקי הארץ בכל הנוגע לרכישות ברשת. בתוך כך, לפי תוצאות הרבעון נרשמה ירידה של 6.4% במכירות מחנויות זהות של רמי לוי. לשם השוואה, ברשת שופרסל נרשמה ירידה של 1.9% בסעיף זה במהלך הרבעון. מניית רמי לוי -0.82% יורדת 1.2%.
ברמי לוי מסבירים את הירידה במכירות בחנויות זהות כתוצאה מהורדת המחיר הממוצע לפריט בשיעור של כ-5% בהשוואה למחיר בסוף תקופה מקבילה אשתקד, וזאת כתוצאה מהוזלת המחירים במיוחד בחגים.
סך ההכנסות של רמי לוי עלו ב-3.2% ל-1.28 מיליארד שקל ברבעון השלישי. הצמיחה בהכנסות נבעה מפתיחה של סניפים חדשים ולמרות הירידה במכירות חנויות זהות בשיעור של 6.4%.
המכירות למ"ר ברבעון נותרו ללא שינוי מהותי הסתכמו בכ-15.47 אלף שקל למ"ר, בהשוואה לכ-15.76 אלף שקל למ"ר ברבעון הקודם ו-16.64 אלף שקל למ"ר ברבעון המקביל אשתקד. ברמי לוי מסבירים כי הירידה במכירות למ"ר בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד נבעה בעיקר מקנבליזציה שנגרמה עם פתיחת הסניפים החדשים, משטחם הגדול של הסניפים שנרכשו מרשת 'יו', מתהליך הבשלה מדורג של הסניפים החדשים, וכן מהירידה האמורה במחיר הממוצע לפריט כתוצאה מחדירת מסיבית של מכירות המותג הפרטי. עדיין המכירות למ"ר של הרשת גבוהות כמעט פי שלושה ממכירות למ"ר של רשתות מתחרות.
הרווח הגולמי של רמי לוי שיווק השקמה ברבעון גדל בכ-5.4% לכ-285.4 מיליון שקל. שיעור הרווח הגולמי עלה לכ-22.29%, בהשוואה לכ-21.44% ברבעון הקודם וכ-21.83% ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח התפעולי עלה קלות ל-39.3 מיליון שקל, בהשוואה לכ-38.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. שיעור הרווח התפעולי ברבעון המדווח עמד על כ-3.07%, בהשוואה לכ-3.12% ברבעון המקביל אשתקד. ברבעון זה נרשמו הוצאות חד פעמיות בסך של כ-1.4 מיליון שקל, לעומת הכרה חד פעמית של הכנסות אחרות בסך של כ-1.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. שיעור הרווח התפעולי בנטרול הוצאות אחרות עלה לכ-3.18%, בהשוואה לכ-3.02% ברבעון המקביל אשתקד.
ה-EBITDA עלה בכ-5% לכ-55.3 מיליון שקל (כ-4.32% מההכנסות), לעומת כ-52.7 מיליון שקל (כ-4.25% מההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד.
בשורה התחתונה, הרווח הנקי של רשת רמי לוי עלה קלות ל-30.3 מיליון שקל, לעומת כ-29.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
רמי לוי: "אנו מתעתדים להרחיב את האזורים לקניות מקוונות בכל הארץ, כמו גם להגדיל את נתח המותג הפרטי המהווה היום מעל 15% ובכוונתנו להעלותו ל-25% מהמכירות, תוך כניסה לתחומים חדשים שיתנו מענה רחב ללקוחותינו. חשוב לי להדגיש כי הלקוחות, עובדי החברה, ההנהלה ובעלי המניות הינם השותפים שלנו לאורך כל הדרך בהצלחת האסטרטגיה".
- 4.המותג הפרטי הוא טעות עסקית של רמי לוי- מבריח לקוחות (ל"ת)האמת המרה 28/11/2017 19:12הגב לתגובה זו
- 3.מוסדי 28/11/2017 14:07הגב לתגובה זודי לחכימה ברמיזה...
- 2.רמי לוי 28/11/2017 12:43הגב לתגובה זואנליסטים לא אמינים
- 1.סוף סוף. הגיע הזמן !!!! (ל"ת)Radical Dreamer 28/11/2017 12:02הגב לתגובה זו