אחרי סופ"ש קשה: קשת מביסה את רשת בפריים ובחדשות
אחרי סוף השבוע הקשה בו הפסידה בפריים-טיים ואף בגזרת החדשות, קשת 12 חוזרת לפורמה עם נתון גבוה לכוכב הבא. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי הריאליטי המוזיקלי קיבל 21.5%, מול 13.4% בלבד למהפכה במטבח (רשת 13) ורק 5.7% לפנים אמיתיות (ערוץ עשר), צמוד צמוד לשעשועון המרדף (כאן 11) עם 5.2%.
הסדרה נבסו (רשת 13) קיבלה 11.2%, 'היום בלילה עם גורי אלפי' (קשת 12) הניבה 10.6%, 'חי בלילה' (קשת 12) ניפקה 8%, 'הצנרת' (רשת 13) זכתה ב-7.3%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 – רשת 13) קיבלה 5%, התכנית 'נפלת חזק' (ערוץ עשר) ניפקה 3.6%, ו'הצינור' (ערוץ עשר) ו'היום שהיה' (ערוץ עשר) הניבו כל אחת 3.2%. תכנית הסאטירה 'עד כאן' (כאן 11) חזרה לעונה נוספת עם אורח - מני נפתלי, ורייטינג של 2.6%.
בגזרת הבוקר: 'העולם הבוקר' (רשת 13) הניבה 4.8% נאים, מול 3.4% ל'חדשות הבוקר' (קשת 12) שנמצאת במגמת התחזקות. 'אורלי וגיא' (ערוץ עשר) נמצאת במגמת היחלשות עם 1.5% בלבד.
ראש בראש בפרה-פריים: 'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) הניבה נתון גבוה של 11%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2) עם רייטינג חזק של 12.2%. מנגד קיבלה 'לפני החדשות' (רשת 13) 5.7%, 'הכל כלול' (ערוץ עשר) עם 4.6% ואחריה 'חדר מצב' (ערוץ עשר) עם 5.1%, ו'שבע אקטואלי' (כאן 11) עם 3.1%.
- הכוכב הבא ממשיכה לשלוט בפריים טיים; הפתעה במקום השני
- חדשות 13 צמצם את הפער מול 14. מי שלט בפריים-טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בגזרת החדשות: חדשות קשת רשמה נתון גבוה יחסית של 15.9%, מול7.3% בלבד לאותה מהדורה ברשת 13, כלומר יותר מפי שניים צופים לקשת מול רשת. חדשות עשר קיבלה 9.5% שוב בערב ללא ברייק פרסומות, ואילו חדשות הערב של כאן 11 הניבה 4.1%.
- 2.20 ,מעניין אני שומע מהרבה אנשים שרואים את הערןץ. (ל"ת)מה הרייטינג של ערוץ 13/11/2017 14:43הגב לתגובה זו
- 1.אבי 13/11/2017 11:34הגב לתגובה זותוכניות תת רמה

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.