פרסומת לרהיטי קאזה. זרמון גרופ
צילום: יח"צ/ צילום מסך
TV

תלונות לרשות ה-2 על פרסומת קאזה: "אופי מיני מוגזם ובוטה"

הצופים התלוננו כי הפרסומת "נושאת אופי מיני מוגזם ובוטה". זרמון בתגובה: "הפרסומת מתבססת על כוריאוגרפיה מקצועית וחפה מכל מסרים מיניים או שליליים"
משה בנימין | (21)

פרסומת הטלוויזיה החדשה והראשונה של רהיטי קאזה שעלתה לאוויר גוררת תגובות ותלונות מצד צופים. בפרסומת, מאחוריה עומד משרד הפרסום זרמון גרופ, מככבים 2 גברים ואשה שעוברים בין פריטי הריהוט השונים של קאזה תוך כדי ריקוד סוער. אל הרשות השנייה הופנו תלונות שמגדירות אותה כ"גסה ופוגענית". ברשות הפנו את התלונות למפרסם - רהיטי קאזה - בדרישה לתגובה לנושא עד לתאריך ה-20 באפריל.   

בתלונה לרשות השנייה נכתב בין היתר כי "הפרסומת חושפנית...רואים שם בחורה שכל רגע רואים לה את התחתונים מבצבצים מתחת לשמלה. ממש לא ראוי שילדים קטנים רואים את זה". עוד נטען בתלונות כי הפרסומת נושאת אופי מיני מוגזם ובוטה המציג את האשה כאובייקט מיני המסיח את הדעת ממהות הפרסום; הפרסומת מינית ומחפצנת את הנשים; ילדים קטנים לא צריכים להיות חשופים לתכנים כאלו - מכירת רהיטים על ידי הצגת איברים מוצנעים כאמצעי פיתוי; לא יתכן ששני גברים לבושים בחליפה ודוגמנית שחושפת רגליים יפרסמו ספה. מה הקשר בין הרגליים והישבן של הדוגמנית לרהיטים? נראה לי שמישהו במשרד הפרסום התבלבל לגמרי וראוי להעמיד אותו על טעותו".

 

המענה לפנייה הגיע מצד משרד הפרסום זרמון גרופ, שלדבריו: "הפרסומת מתרחשת במסגרת עלילתית של מסיבת ערב קלילה וצעירה. המהלך העלילתי כולו מועבר באמצעות ריקוד וכוריאוגרפיה אשר נבנתה ע"י כוריאוגרף מקצועי.

"בפרסומת אין כל החפצה של נשים ואף לא התייחסות מינית אליהן. יתרה מזאת הרקדנית המככבת בפרסומת מוצגת כעוצמתית, צעירה ומלאת חיים. למעשה היא אף מתוארת כחזקה ודומיננטית יותר מצמד הרקדנים אשר מתחרים על ליבה. תנועות הריקוד "החושפניות" של הרקדנית אינן שונות מכל תנועות הריקוד המקובלות כיום במופעי המחול המודרני או האמנותי הנפוצים בקרב הציבור בכלל ואוהדי המחול בפרט. כל ניסיון לצייר את הפרסומת או את חברת "קאזה" כ"מחפיצת נשים" הינה משוללת מן היסוד וחסרת כל בסיס.

"מטרת השימוש בריקוד ובכלל זה ברקדנית כחלק מפרסום החנות, נועדה על מנת להעניק למותג ולמוצרים רוח צעירה תחת אווירה שיקית ואופנתית. לטעמינו אין עוררין על כך שהפרסומת, המתבססת כאמור על כוריאוגרפיה מקצועית, הינה תדמיתית לחלוטין, חיובית וחפה מכל מסרים מיניים או שליליים".

תגובות לכתבה(21):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 14.
    פרסומת יפה!!! מה השם של הרקדנית רוצה לצוא אותה באינסטגרם? (ל"ת)
    אלכס 02/06/2017 20:44
    הגב לתגובה זו
  • 13.
    יוסף 08/05/2017 13:57
    הגב לתגובה זו
    הוא מיצר פרובוקציה וזה מה שכל פרסומת שואפת לעשות כדאי להגיע לפלח גדול יותר של צופים .אני בכלל לא היתי מסתכל עם לא היתה את התלונה וכך עוד מאות אלפים "מעז יצא מתוק " למפרסמים ולמפורסמים
  • 12.
    לא מאמין שמישהו בכלל 20/04/2017 15:31
    הגב לתגובה זו
    כן ממש ככה, לא נראה לי שבאמת מישהו מתאמץ להתלונן ולא רק על הפרסומת הזו ובכלל. מה משחקים אותה כאילו ש,,,, הרי כל הפרסומות משדרות סקס אפיל
  • מבין עניין 21/04/2017 00:39
    הגב לתגובה זו
    זרמון, הראש של האריות, הכי טוב בענף הפרסום בארץ,נועז ומבריק,שאפו איילון
  • 11.
    תחתונים של נשים זה מזמן נהיה מיינסטרים זה לא ערום כבר (ל"ת)
    ss 20/04/2017 13:01
    הגב לתגובה זו
  • הטרנד היום זה ללכת בלי... (ל"ת)
    צודק! 20/04/2017 17:28
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    פרסומת יפה (ל"ת)
    מתן 19/04/2017 18:19
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    "אומנות" "מודרניות", מילים של כיסוי שיקרי למילים פריצות וזנות (ל"ת)
    וביזוי נשים 19/04/2017 17:59
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    ריקושט 19/04/2017 17:41
    הגב לתגובה זו
    מה שזרמון מתכוון להגיד שזה פורנו מקצועי רך ולכן זה לא נורא , ישנם דברים הרבה יותר גרועים בתחום .
  • 7.
    מביניהו 19/04/2017 17:40
    הגב לתגובה זו
    פרסומת משמימה וסולידית להפליא, שאפילו בניינטיז לא הייתה מייצרת שום באזז שלילי, גם לא מגדולי הצקצקנים. ניכר שאיילוני מתעקש לייצר על עצמו חדשות יש מאין ומפברק תגובות מתחסדות על כלום ושומדבר, מתוך תקווה לחזור ולהיות רלוונטי. 'צטער, זרמוני... היית פעם. כבר מזמן לא. אבל לפחות משה בנימין עדיין עושה לך נעים בגב. יללה, נקסט!
  • 6.
    יורם 19/04/2017 17:14
    הגב לתגובה זו
    יהיו משרדי פרסום גרועים שימכרו את זוועות מסוג זה.
  • 5.
    מפרסמים חארות משחיתים את הנוער , כלבים שמאלנים (ל"ת)
    מפרסמים חארות 19/04/2017 17:14
    הגב לתגובה זו
  • המצדיק הלאומי 19/04/2017 18:17
    הגב לתגובה זו
    לא קונה את הבולשיט הזה.
  • מה זה פה YNET? (ל"ת)
    יובל 19/04/2017 18:17
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    גועל נפש וילות גוף האשה (ל"ת)
    הנגעל 19/04/2017 17:03
    הגב לתגובה זו
  • עברני 21/04/2017 11:02
    הגב לתגובה זו
    כנל
  • 3.
    "כָּל הַפּוֹסֵל - בְּמוּמוֹ פּוֹסֵל" (קִדּוּשִׁין ע) (ל"ת)
    אבי 19/04/2017 16:38
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    טרחנוביץ' 19/04/2017 16:16
    הגב לתגובה זו
    ממש "בוטה". ובטח זה הדבר הכי גרוע שהילדים של היום רואים.
  • 1.
    אי אפשר ללמד כלב זקן טריקים חדשים (ל"ת)
    זירמון 19/04/2017 15:41
    הגב לתגובה זו
  • הסרט לטעמי מגעיל. לפחות היו שמים חתיכה (ל"ת)
    רמי 19/04/2017 16:17
    הגב לתגובה זו
  • המצדיק הלאומי 19/04/2017 18:16
    חסר שאפות בארץ?
שרון גיל
צילום: רמי זרנגר

מי יקנה את הוט מובייל ובאיזה מחיר?

רן קידר |

פטריק דרהי רוצה למכור את הוט. לא בטוח שיש הרבה קונים, בינתיים הוא מקבל הצעות לרכישת הוט מובייל. 

שוק הסלולר הישראלי, שסבל בשנים האחרונות מירידת מחירים דרמטית ומתחרות עזה, עומד שינויים. הוט מובייל, אחת מארבע המפעילות הגדולות עם כ-2 מיליון מנויים ונתח שוק של כ-17%, עשויה לשנות את מפת התקשורת. מכירתה על ידי קבוצת אלטיס שבשליטת הטייקון שפשט רגל בצרפת עשויה לא רק להקל על חובותיו העצומים של דרהי, אלא גם לשנות את המפה התחרותית.

קבוצת גיל שרון מתעניינת בהוט מובייל

גיל שרון, שכיהן כיו"ר בזק וכמנכ"ל גולן טלקום מוביל קבוצת משקיעים שהגישה הצעה לא מחייבת לרכישת הוט מובייל תמורת 1.4 מיליארד שקל. ההצעה הוגשה לאלטיס, והיא כוללת שותפות עם גופים מוסדיים מובילים: לאומי פרטנרס, הראל ביטוח, מנורה מבטחים ומור ביטוח.

המוסדיים יזרימו את רוב ההון, בעוד שרון יכהן כשותף כללי ומנהל תפעולי ראשי. הוא לא מזרים כסף אישי בשלב זה, אך יקבל אופציות להשתתפות עתידית אם העסקה תצליח. האסטרטגיה של הקבוצה של שרון מבוססת על התייעלות מהירה: הוט מובייל סובלת מרווחי רווח נמוכים עקב תחרות מחירים, אך בעלת בסיס מנויים יציב ותשתיות 5G מתקדמות. הוא מתכנן להגדיל הכנסות דרך שדרוג חבילות משולבות, סלולר, אינטרנט ביתי וטלוויזיה, ולהפחית עלויות תפעוליות ב-20%-30%. אם העסקה תתגבש, שרון יפרוש מתפקידו כיו"ר IBC, מיזם הסיבים האופטיים, כדי למנוע חשש מניגוד אינטרסים, שכן מנורה ומור מחזיקות גם שם.

אלא שפלאפון, זרוע הסלולר של בזק, הגישה הצעה גבוהה בהרבה - 2 מיליארד שקל. השאלה אם הרגולטור יסכים לעסקה כזו שתוביל את החברה הממוזגת לנתח שוק של כ-36%. מיזוג עם הוט מובייל ייצור שחקן עם נתח שוק גדול כשסלקום הבאה בתור עם 28%. 

שרון רכש לפני כ-8 שנים את גולן טלקום יחד עם האחים זלקינד ב-350 מיליון שקל, והפך אותה ממפעילה קטנה לחברה ששווה פי כמה ונמכרה לסלקום במחיר של פי 3. המוסדיים כנראה מאמינים שהוא יעשה זאת שוב בהוט מובייל. 


פטריק דרהי, חובות ומניעים

שרון גיל
צילום: רמי זרנגר

מי יקנה את הוט מובייל ובאיזה מחיר?

רן קידר |

פטריק דרהי רוצה למכור את הוט. לא בטוח שיש הרבה קונים, בינתיים הוא מקבל הצעות לרכישת הוט מובייל. 

שוק הסלולר הישראלי, שסבל בשנים האחרונות מירידת מחירים דרמטית ומתחרות עזה, עומד שינויים. הוט מובייל, אחת מארבע המפעילות הגדולות עם כ-2 מיליון מנויים ונתח שוק של כ-17%, עשויה לשנות את מפת התקשורת. מכירתה על ידי קבוצת אלטיס שבשליטת הטייקון שפשט רגל בצרפת עשויה לא רק להקל על חובותיו העצומים של דרהי, אלא גם לשנות את המפה התחרותית.

קבוצת גיל שרון מתעניינת בהוט מובייל

גיל שרון, שכיהן כיו"ר בזק וכמנכ"ל גולן טלקום מוביל קבוצת משקיעים שהגישה הצעה לא מחייבת לרכישת הוט מובייל תמורת 1.4 מיליארד שקל. ההצעה הוגשה לאלטיס, והיא כוללת שותפות עם גופים מוסדיים מובילים: לאומי פרטנרס, הראל ביטוח, מנורה מבטחים ומור ביטוח.

המוסדיים יזרימו את רוב ההון, בעוד שרון יכהן כשותף כללי ומנהל תפעולי ראשי. הוא לא מזרים כסף אישי בשלב זה, אך יקבל אופציות להשתתפות עתידית אם העסקה תצליח. האסטרטגיה של הקבוצה של שרון מבוססת על התייעלות מהירה: הוט מובייל סובלת מרווחי רווח נמוכים עקב תחרות מחירים, אך בעלת בסיס מנויים יציב ותשתיות 5G מתקדמות. הוא מתכנן להגדיל הכנסות דרך שדרוג חבילות משולבות, סלולר, אינטרנט ביתי וטלוויזיה, ולהפחית עלויות תפעוליות ב-20%-30%. אם העסקה תתגבש, שרון יפרוש מתפקידו כיו"ר IBC, מיזם הסיבים האופטיים, כדי למנוע חשש מניגוד אינטרסים, שכן מנורה ומור מחזיקות גם שם.

אלא שפלאפון, זרוע הסלולר של בזק, הגישה הצעה גבוהה בהרבה - 2 מיליארד שקל. השאלה אם הרגולטור יסכים לעסקה כזו שתוביל את החברה הממוזגת לנתח שוק של כ-36%. מיזוג עם הוט מובייל ייצור שחקן עם נתח שוק גדול כשסלקום הבאה בתור עם 28%. 

שרון רכש לפני כ-8 שנים את גולן טלקום יחד עם האחים זלקינד ב-350 מיליון שקל, והפך אותה ממפעילה קטנה לחברה ששווה פי כמה ונמכרה לסלקום במחיר של פי 3. המוסדיים כנראה מאמינים שהוא יעשה זאת שוב בהוט מובייל. 


פטריק דרהי, חובות ומניעים