דוחות ויקטורי: גידול של 4% במכירות חנויות זהות ב-'צוק איתן'
רשת הקמעונאות ויקטורי מסכמת רבעון שני חזק במיוחד הכולל גידול בהכנסות וברווחים. הנתון המעניין שמספקת החברה מתייחס להשלכות מבצע 'צוק איתן' על הפעילות של הרשת - וכאן מדובר בנתונים מרשימים המצביעים דווקא על גידול משמעותי בפעילות.
רשת ויקטורי מפעילה היום 27 סופרמרקטים בישראל - חלק בבעלות הקבוצה וחלק בבעלות חיצונית. ברבעון השני של השנה רשמה הרשת מכירות שיא של 224 מיליון שקל - עלייה של 23.5 בהשוואה לרבעון המקביל. הרווח הנקי ברבעון שחלף הסתכם ב-5.2 מיליון שקל, עלייה של 14% לעומת הרבעון המקביל.
מנתונים שהרשת מספקת במסגרת דו"ח הדירקטוריון עולה כי מתחילת מבצע צוק איתן ועד ל-25 באוגוסט - ההכנסות של הרשת מחנויות זהות גדלו ב-4% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. סך המכירות ברשת גדלו ב-35% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
מנכ"ל החברה אייל רביד התייחס לדוחות וציין כי "גם ברבעון השני אנו מראים צמיחה מהירה בהכנסות הודות לפתיחת הסניפים החדשים, שעדיין לא באו לידי ביטוי מלא בהכנסות וברווחיות וישפיעו לחיוב גם בהמשך השנה. לצמיחה זו תרומה לתנאי הסחר של הרשת אשר ניתן לראותה בגידול בשיעור הרווח הגולמי. גם ברבעון זה אנו מראים תזרים מזומנים חזק התורם לאיתנות הפיננסית של החברה כך שאנו ממוצבים היטב לניצול הזדמנויות בשוק".