הבעת אמון: בעלי השליטה באגרי מנסים למנוע כניסה לרשימת השימור
בעלי השליטה בשלד הבורסאי אגרי מנסים למנוע את כניסתה של החברה לרשימת השימור. בסוף השבוע דיווחה החברה כי בעלי השליטה בה - חברת 'ליאור תמר' המירה חוב של החברה כלפיה בהיקף של 5 מיליון שקל לשטר הון. בנוסף, בעלי השליטה בחברה הסכימו להעביר לחברה סכום של עד 3 מיליון שקל. חברת אגרי אמורה לקלוט לתוכה בעתיד הקרוב פעילות בתחום תאי הגזע לטיפול בטרשת נפוצה. עם זאת, בשל הונה העצמי השלילי שהסתכם ב-5.5 מיליון שקל - אמורה החברה לעבור לרשימת השימור בהמשך החודש. בעלי השליטה - החליטו על ביצוע מהלך אשר ייאפשר לעמוד בתנאי הבורסה - ויגדיל את הונה העצמי בכ-8 מיליון שקל.
- 5.רמי 14/07/2014 08:33הגב לתגובה זומי שמכניס 3 מיליון ש"ח ללא דילול מאמין בחברה שהוא מכניס. לא ראיתי מזמן מי שמוותר על חוב ומשקיע ללא תמורה. כנראה משהו שווה ביותר
- 4.איתן 14/07/2014 06:57הגב לתגובה זוראו מה קרה למניות האחרות שביזפורטל המליצו עליה
- 3.דרור 13/07/2014 23:10הגב לתגובה זושטר הון זה לא אומר שלא יעשו הנפקה ויפרעו את השטר לאחר שימכרו את המניות בשיא יעשו זכויות ויממשו את השטר להון שטר הון אומר שלא יכולים לפרק את החברה בגלל החוב אבל תתכוננו לזכויות לאחר שידללו את כל החזקותיהם
- 2.פח. שומר נפשו ירחק! (ל"ת)דוד 13/07/2014 14:36הגב לתגובה זו
- 1.מניה בפיזור 13/07/2014 14:04הגב לתגובה זוזהירות הם מוכרים מניות שלא שוות לפי 35 מיליון שקל שווי חברה
הסכם הפצה ראשון לקולפלנט באיטליה - המניה קופצת
הסכם הפצה ראשון לקולפלנט באיטליה. חברת היוטכנולוגיה הישראלית העוסקת בפיתוח, ייצור, ושיווק מוצרים רפואיים מבוססי קולגן אנושי דיווחה היום על הסכם ראשון באיטליה לשיווק המוצר לריפוי פצעים Vergenix בארץ המגף. ההסכם מקנה בלעדיות באיטליה לתקופה של שנתיים, עם זאת ההסכם לא מהותי ושם המפיץ לא נמסר. המסחר במניה חודש בשעה 11:43 והמניה קופצת ב-2.7% במחזור של 700 אלף שקל - פי 2 מהממוצע היומי בחודש האחרון. המוצר המדובר מיועד לטיפול בפצעים כרוניים ובחתכים ניתוחיים, ומגיע בתרכובת של ג'ל להזרקה. הג'ל מבוסס קולגן אנושי של החברה, הוא מוזרק ישירות אל תוך הפצע וממלא אותו, ומאפשר הליך ריפוי עד לכדי סגירה מלאה של הפצע ללא תופעות לוואי כמו דלקות ואלרגיות. יחיאל טל, מנכ"ל קולפלנט: "חתימת ההסכם עם המפיץ האיטלקי מהווה עבורנו נקודת ציון חשובה בתהליך מימוש האסטרטגיה העסקית של החברה. כל זאת לאחר שהמוצר שלנו הוכיח יעילות קלינית בניסויים ולאחר שקיבלנו את אישור ה-CE המאפשר מכירות באירופה. בימים אלו אנו שוקדים על הקמת התשתית השיווקית על ידי קידום הסכמי הפצה נוספים באירופה, בין היתר, בדיאלוגים עם חברות הפצה, והתקשרויות עם רופאים הנחשבים למובילי דעה בתחום הרפואי של ריפוי מתקדם של פצעים. החברה פועלת להתקשרות עם מפיצים נוספים במדינות שונות באירופה, לשם הפצת המוצר".