מונדיאל 2014 הולנד מקסיקו
צילום: צילום מסך: באדיבות ערוץ 1
רייטינג

מונדיאל שולטתתת: כמעט 20% לניצחון של הולנד בשמינית הגמר על מקסיקו

השידור של המשחק החל ב-19:00, ופגע בנתוני הצפייה של מהדורות החדשות בערוצים 2 ו-10. The voice הצליחה להתחזק, 'עד סוף העולם' מדשדשת
אלכסנדר כץ |

The voice (רשת, ערוץ 2) הצליחה להתחזק אמש (יום א') ל-29.4%, כאשר לא נאלצה להתמודד עם משחק כדורגל מולה - כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה.

מנגד, עד סוף העולם (ערוץ 10) ממשיכה לדשדש עם 9.7%. הפרק השני בסדרה נישואין במשבר (ערוץ 1) הניב 6.8%. משחק הכדורגל בין קוסטה ריקה ליוון (רשת, ערוץ 2) ששודר מ-23:00, קיבל 13.4%, פחות מהמשדר המקדים (רשת, ערוץ 2) שהניב 17.1%.

'פינס בלילה' (ערוץ 10) קיבלה 7.7%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) רשמה 5.8%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 5.8%.

ראש בראש בפרה-פריים: המשחק המוקדם שהחל ב-19:00, בין הולנד למקסיקו (ערוץ 1) קיבל 19.7% ופיק של 27.7% בסיום המשחק ולאחר השער ההולנדי שניצח לכתומים את המשחק. שידור חוזר של 'המציאות מאחורי הקול' (רשת, ערוץ 2) הניב 7%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 8.5%. 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) רשמה 6.6%. 'הסולטאן' (ערוץ 9) רשמה 2.4%.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' עם נתון חלש של 16.7%, וכך גם 'חדשות 10' עם 7.6%, הכל תודות למשחק ששודר במקביל בערוץ 1. 'חדשות 20:00' (ערוץ 9) קיבלה 1.9%. מהדורת 'מבט' (ערוץ 1) ששודרה החל מ-21:00, רשמה 13.1% ומיד לאחר מכן 'המוסף' (ערוץ 1) עם 8.2%.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.