עם עונה חלשה והנבחרת ממול: שפל של 5.1% ל- The voice
משחקה של נבחרת ישראל אמש (יום ב'), שהפסידה לסלובניה 3:2 במוקדמות היורו, פגע קשות ברשת 13. על פי נתוני צפייה ראשוניים, המשחק שהחל ב-22:00 ושודר בכאן 11, רשם 10.3% (267K). האולפן המקדים רשם 4.7%, וסיכום המשחק - 4.7% גם כן.
מאידך, חצי גמר The voice (רשת 13) בעונה זוועתית מבחינת רייטינג, הגיע אתמול לשפל של 5.1% (149K), רבע מהרייטינג של מאסטר שף (קשת 12) עם 20.6% (533K). בשבוע שעבר The voice קיבלה 7.4%, ומאסטר שף – 20.7%.
בגזרת הבוקר:
העולם הבוקר (רשת 13) הניבה 3.6%,
ועקפה את חדשות הבוקר (קשת 13) עם 3.2%.
רצועת 17-19:
קשת 12: חמש עם רפי רשף - 6.5%, שש עם עמליה דואק - 8.6%.
רשת 13: החדשות עם אור הלר - 3%, שש עם אמנון לוי - 3.8%.
כאן 11: ערב ערב - 0.7%, קלמן וסג"ל - 0.9%.
ראש בראש בפרה-פריים:
ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) קיבלה 10%, ואחריה תכנית חיסכון (קשת 12) עם 12.4%.
לפני החדשות (רשת 13) הניבה 4.4%, ובהמשך ברקוד (רשת 13) עם 5.5%.
העולם היום (כאן 11) ניפקה 1.4%, ואחריה גאולה ולונדון (כאן 11) עם 2.1%.
בגזרת החדשות:
חדשות 12 קיבלה 16.3% (418K),
מול חדשות 13 עם 8% (220K).
חדשות הערב (כאן 11) עם 4.6% (110K).
תעמולת בחירות:
קשת 12: 6.8%,
רשת 13: 3%,
כאן 11 (17:00): 0.4%.
- 10.11/09/2019 14:52הגב לתגובה זו(קשת 12)
- 9.אורן 11/09/2019 09:09הגב לתגובה זובטח שהרייטינג יצנח, עם שופטים שעסוקים בלמנף את עצמם יותר מאשר את הזמרים , כל אחד מהם מנסה לתת משפט מחץ וכל אחד מהם מנסה להבליח דרמה על גבי דרמה כשאין שום דרמה אלא רק זמרים ששרים מהמם ובאים בטוב. היו צריכים לתת את זכות הבחירה לקהל בלבד כמו בימי כוכב נולד-שופטים תפקידם רק להעביר ביקורת בונה ותו לא. הבחירה הפעם על ידי השופטים היא זוועתית ועל פי מצב רוח כזה או אחר ומושפעת מהרצון להוכיח דברים שלא קיימים על מנת לייצר דרמה מיותרת. תתפכחו צוות ההפקה והבימוי .. מה שמעצבן זה לראות את צוות השופטים מנענע את הראש לשמע השירים כדי למשוך קלוז-אפ פשוט פתטיים.
- 8.גבריאל 11/09/2019 07:00הגב לתגובה זויש זוכה כבר?
- 7.חדשות 13 הסוף 11/09/2019 00:28הגב לתגובה זותפטרו את עורך המהדורה ליאור לנדברג שהרס עוד מקום עבודה פורח. אדם שמעולם לא היה עיתונאי עורך מהדורה. ישראל טויטו אתה ישן בעמידה. תתעורר תחליף את עורך המהדורה ומהר לפני שיהיה מאוחר
- 6.גולן 10/09/2019 20:07הגב לתגובה זוברגע שהודח נגמרה התוכנית. גם השיטת הדחה לא תורמת לרייטינג. הצופים לא משותפים בהחלטות ולכן אין מספיק הזדהות עם הדמויות
- 5.דידי 10/09/2019 17:09הגב לתגובה זושידורים חיים בשידור חי כמו שהיה פעם בערוץ 2. והמנטורים ממש זוועה.
- 4.טליק 10/09/2019 14:31הגב לתגובה זוליהוק נוראי חבל
- 3.גילי 10/09/2019 10:44הגב לתגובה זוכשרונות מדהימיםםם העונה לצוות מעולה אבל הזמרים הנכונים דווקא עפו קודם. לא מובןןן בכלל כמו גבריאל שרם אז לא המשכתי לצפות
- 2.סילבר 10/09/2019 10:42הגב לתגובה זוהכתבים עייפים, רואים שהמערכת כבר נמתחת מעבר ליכולותיה והדבר בא לידי ביטוי במוצר על המסך (שנראה רע)
- 1.דור 10/09/2019 10:04הגב לתגובה זודי, מיצינו ומאסנו.. הכוכב הבא עם המנחים והאירוויזיון התגלגל למקום שזה עדין מעניין אבל תכניות המוסיקה ברשת כבר פשוט לא מדברות לאף אחד חבל
- ויויאן 11/09/2019 14:02הגב לתגובה זוזמרת ומנטורית נסארין קדרי,מוסיפה המון צבע ורייטנג לתוכנית,היא מ ה ממממממת הכי...הכי....
קווין ספייסי מבית הקלפים (בית הקלפים - יחצ)ממיליונר גדול להומלס - איך איבד קווין ספייסי 70 מיליון דולר
בגיל 66 ואחרי קריירה מפוארת, השחקן שזכה ב-2 פרסי אוסקר וכיכב בסדרת בית הקלפים לצד סדרות וסרטים רבים, נותר כמעט חסר כל; הוא נלחם משפטית בטענות כי ביצע עבירות מין בקטנים, הגיע לפשרות מבלי להודות, והפסיד את התדמית ואת הכסף וגם - כמה מרוויחים שחקני אוסקר?
קווין ספייסי, השחקן זוכה שני פרסי האוסקר, חשף בריאיון לטלגרף כי הוא חי כיום ללא מגורים קבועים, נודד בין מלונות לדירות Airbnb בעקבות הוצאות משפטיות אדירות שהצטברו מאז 2017. "אני הולך לאן שיש עבודה. אין לי ממש בית", אמר ספייסי והוסיף כי "העלויות בשבע השנים האחרונות היו אסטרונומיות. כמעט ולא נכנס כסף, והכול יצא". הדברים נאמרו במקביל להופעתו בתל אביב בשבוע שעבר.
ספייסי, בן 66, בנה קריירה מזהירה שהחלה בשנות ה-80.ההכנסות העיקריות הגיעו משכר בסרטים, סדרות טלוויזיה והפקות שונות. בשיא הקריירה שלו, סביב 2017, ההון הנקי של ספייסי הוערך ב-70 מיליון דולר. חלק ניכר מהסכום נבע מהופעות בסרטים מצליחים, אך המקור המשמעותי ביותר היה הסדרה "בית הקלפים" של נטפליקס. הסדרה, ששודרה בין 2013 ל-2018, הניבה לספייסי 500 אלף דולר לפרק, מה שהצטבר לכ-50 מיליון דולר נטו עם בונוסים כמפיק. נטפליקס השקיעה בסדרה תקציב של מאות מיליונים, כאשר חלקו הגדול הופנה לשכר השחקנים הבכירים. ההצלחה של "בית הקלפים" גם חיזקה את מעמדו כשחקן מוביל, מה שהוביל לחוזים נוספים גדולים בתעשייה.
לפני "בית הקלפים", ספייסי גרף סכומים משמעותיים מסרטים קלאסיים. בסרט "החשוד המיידי" מ-1995, שבו זכה באוסקר הראשון שלו כשחקן משנה, השכר שלו לא פורסם רשמית, אך ההערכה היא שקיבל כ-1-2 מיליון דולר, בהתחשב בתקציב הסרט של 6 מיליון דולר והצלחתו הקופתית של 23 מיליון דולר. הסרט, שהפך אותו לכוכב בינלאומי, פתח בפניו דלתות לחוזים נוספים. על האוסקר השני שלו, עבור "אמריקן ביוטי" מ-1999, השכר עמד על כ-4 מיליון דולר, והסרט גרף 356 מיליון דולר בקופות בעולם, מה שהגדיל משמעותית את ערכו בשוק.
כמה מרוויח שחקן אוסקר בסרט?
סרטים נוספים תרמו להונו: "שבעה חטאים" מ-1995: כ-2.5 מיליון דולר; "המתווך" מ-1998, כ-5 מיליון דולר. בסך הכול, ההכנסות מסרטים בין 1995 ל-2010 הגיעו לכ-50 מיליון דולר, לפני ניכויי מסים והוצאות הפקה. ספייסי השתתף גם בסרטים כמו "אינטליגנציה מלאכותית" מ-2001, ששילם לו כ-3 מיליון דולר, ו"סופרמן חוזר" מ-2006, עם שכר של כ-10 מיליון דולר, כולל אחוזים מהרווחים. הסרט האחרון גרף 391 מיליון דולר בקופות, אך ההפקה הייתה יקרה במיוחד, מה שהשפיע על הרווחים הנקיים.
מעבר לשכר ישיר, ספייסי הרוויח מפרסומות, חוזי ייעוץ והפקות עצמאיות. הוא הקים חברת הפקה בשנות ה-90, "טריגר סטריט פרודקשנס", שייצרה סרטים מצליחים כמו "21" מ-2008, שגרף 183 מיליון דולר בקופות. ההערכה היא שהחברה הניבה לו 10-15 מיליון דולר. בנוסף, חוזים עם מותגי ענק כמו אמריקן אקספרס וסוני תרמו כ-5 מיליון דולר בשנה בתקופת השיא.
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.
