The voice מיכאל אלוני
צילום: אוהד רומנו
רייטינג

עם עונה חלשה והנבחרת ממול: שפל של 5.1% ל- The voice

The voice קיבלה רבע מהרייטינג של מאסטר שף - 20.6%. ההפסד של ישראל לסלובניה ניפק 10.3% לכאן 11
אלכסנדר כץ | (11)

משחקה של נבחרת ישראל אמש (יום ב'), שהפסידה לסלובניה 3:2 במוקדמות היורו, פגע קשות ברשת 13. על פי נתוני צפייה ראשוניים, המשחק שהחל ב-22:00 ושודר בכאן 11, רשם 10.3% (267K). האולפן המקדים רשם 4.7%, וסיכום המשחק - 4.7% גם כן.

 

מאידך, חצי גמר The voice (רשת 13) בעונה זוועתית מבחינת רייטינג, הגיע אתמול לשפל של 5.1% (149K), רבע מהרייטינג של מאסטר שף (קשת 12) עם 20.6% (533K). בשבוע שעבר  The voice קיבלה 7.4%, ומאסטר שף – 20.7%.

 

בגזרת הבוקר:

העולם הבוקר (רשת 13) הניבה 3.6%,

ועקפה את חדשות הבוקר (קשת 13) עם 3.2%.

 

רצועת 17-19:

קשת 12: חמש עם רפי רשף - 6.5%, שש עם עמליה דואק - 8.6%.

רשת 13: החדשות עם אור הלר - 3%, שש עם אמנון לוי - 3.8%.

כאן 11: ערב ערב - 0.7%, קלמן וסג"ל - 0.9%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) קיבלה 10%, ואחריה תכנית חיסכון (קשת 12) עם 12.4%.

לפני החדשות (רשת 13) הניבה 4.4%, ובהמשך ברקוד (רשת 13) עם 5.5%.

העולם היום (כאן 11) ניפקה 1.4%, ואחריה גאולה ולונדון (כאן 11) עם 2.1%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 12 קיבלה 16.3% (418K),

מול חדשות 13 עם 8% (220K).

חדשות הערב (כאן 11) עם 4.6% (110K).

 

תעמולת בחירות:

קשת 12: 6.8%,

רשת 13: 3%,

כאן 11 (17:00): 0.4%.

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    11/09/2019 14:52
    הגב לתגובה זו
    (קשת 12)
  • 9.
    אורן 11/09/2019 09:09
    הגב לתגובה זו
    בטח שהרייטינג יצנח, עם שופטים שעסוקים בלמנף את עצמם יותר מאשר את הזמרים , כל אחד מהם מנסה לתת משפט מחץ וכל אחד מהם מנסה להבליח דרמה על גבי דרמה כשאין שום דרמה אלא רק זמרים ששרים מהמם ובאים בטוב. היו צריכים לתת את זכות הבחירה לקהל בלבד כמו בימי כוכב נולד-שופטים תפקידם רק להעביר ביקורת בונה ותו לא. הבחירה הפעם על ידי השופטים היא זוועתית ועל פי מצב רוח כזה או אחר ומושפעת מהרצון להוכיח דברים שלא קיימים על מנת לייצר דרמה מיותרת. תתפכחו צוות ההפקה והבימוי .. מה שמעצבן זה לראות את צוות השופטים מנענע את הראש לשמע השירים כדי למשוך קלוז-אפ פשוט פתטיים.
  • 8.
    גבריאל 11/09/2019 07:00
    הגב לתגובה זו
    יש זוכה כבר?
  • 7.
    חדשות 13 הסוף 11/09/2019 00:28
    הגב לתגובה זו
    תפטרו את עורך המהדורה ליאור לנדברג שהרס עוד מקום עבודה פורח. אדם שמעולם לא היה עיתונאי עורך מהדורה. ישראל טויטו אתה ישן בעמידה. תתעורר תחליף את עורך המהדורה ומהר לפני שיהיה מאוחר
  • 6.
    גולן 10/09/2019 20:07
    הגב לתגובה זו
    ברגע שהודח נגמרה התוכנית. גם השיטת הדחה לא תורמת לרייטינג. הצופים לא משותפים בהחלטות ולכן אין מספיק הזדהות עם הדמויות
  • 5.
    דידי 10/09/2019 17:09
    הגב לתגובה זו
    שידורים חיים בשידור חי כמו שהיה פעם בערוץ 2. והמנטורים ממש זוועה.
  • 4.
    טליק 10/09/2019 14:31
    הגב לתגובה זו
    ליהוק נוראי חבל
  • 3.
    גילי 10/09/2019 10:44
    הגב לתגובה זו
    כשרונות מדהימיםםם העונה לצוות מעולה אבל הזמרים הנכונים דווקא עפו קודם. לא מובןןן בכלל כמו גבריאל שרם אז לא המשכתי לצפות
  • 2.
    סילבר 10/09/2019 10:42
    הגב לתגובה זו
    הכתבים עייפים, רואים שהמערכת כבר נמתחת מעבר ליכולותיה והדבר בא לידי ביטוי במוצר על המסך (שנראה רע)
  • 1.
    דור 10/09/2019 10:04
    הגב לתגובה זו
    די, מיצינו ומאסנו.. הכוכב הבא עם המנחים והאירוויזיון התגלגל למקום שזה עדין מעניין אבל תכניות המוסיקה ברשת כבר פשוט לא מדברות לאף אחד חבל
  • ויויאן 11/09/2019 14:02
    הגב לתגובה זו
    זמרת ומנטורית נסארין קדרי,מוסיפה המון צבע ורייטנג לתוכנית,היא מ ה ממממממת הכי...הכי....
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״