עם עונה חלשה והנבחרת ממול: שפל של 5.1% ל- The voice
משחקה של נבחרת ישראל אמש (יום ב'), שהפסידה לסלובניה 3:2 במוקדמות היורו, פגע קשות ברשת 13. על פי נתוני צפייה ראשוניים, המשחק שהחל ב-22:00 ושודר בכאן 11, רשם 10.3% (267K). האולפן המקדים רשם 4.7%, וסיכום המשחק - 4.7% גם כן.
מאידך, חצי גמר The voice (רשת 13) בעונה זוועתית מבחינת רייטינג, הגיע אתמול לשפל של 5.1% (149K), רבע מהרייטינג של מאסטר שף (קשת 12) עם 20.6% (533K). בשבוע שעבר The voice קיבלה 7.4%, ומאסטר שף – 20.7%.
בגזרת הבוקר:
העולם הבוקר (רשת 13) הניבה 3.6%,
ועקפה את חדשות הבוקר (קשת 13) עם 3.2%.
רצועת 17-19:
קשת 12: חמש עם רפי רשף - 6.5%, שש עם עמליה דואק - 8.6%.
רשת 13: החדשות עם אור הלר - 3%, שש עם אמנון לוי - 3.8%.
כאן 11: ערב ערב - 0.7%, קלמן וסג"ל - 0.9%.
ראש בראש בפרה-פריים:
ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) קיבלה 10%, ואחריה תכנית חיסכון (קשת 12) עם 12.4%.
לפני החדשות (רשת 13) הניבה 4.4%, ובהמשך ברקוד (רשת 13) עם 5.5%.
העולם היום (כאן 11) ניפקה 1.4%, ואחריה גאולה ולונדון (כאן 11) עם 2.1%.
בגזרת החדשות:
חדשות 12 קיבלה 16.3% (418K),
מול חדשות 13 עם 8% (220K).
חדשות הערב (כאן 11) עם 4.6% (110K).
תעמולת בחירות:
קשת 12: 6.8%,
רשת 13: 3%,
כאן 11 (17:00): 0.4%.
- 10.11/09/2019 14:52הגב לתגובה זו(קשת 12)
- 9.אורן 11/09/2019 09:09הגב לתגובה זובטח שהרייטינג יצנח, עם שופטים שעסוקים בלמנף את עצמם יותר מאשר את הזמרים , כל אחד מהם מנסה לתת משפט מחץ וכל אחד מהם מנסה להבליח דרמה על גבי דרמה כשאין שום דרמה אלא רק זמרים ששרים מהמם ובאים בטוב. היו צריכים לתת את זכות הבחירה לקהל בלבד כמו בימי כוכב נולד-שופטים תפקידם רק להעביר ביקורת בונה ותו לא. הבחירה הפעם על ידי השופטים היא זוועתית ועל פי מצב רוח כזה או אחר ומושפעת מהרצון להוכיח דברים שלא קיימים על מנת לייצר דרמה מיותרת. תתפכחו צוות ההפקה והבימוי .. מה שמעצבן זה לראות את צוות השופטים מנענע את הראש לשמע השירים כדי למשוך קלוז-אפ פשוט פתטיים.
- 8.גבריאל 11/09/2019 07:00הגב לתגובה זויש זוכה כבר?
- 7.חדשות 13 הסוף 11/09/2019 00:28הגב לתגובה זותפטרו את עורך המהדורה ליאור לנדברג שהרס עוד מקום עבודה פורח. אדם שמעולם לא היה עיתונאי עורך מהדורה. ישראל טויטו אתה ישן בעמידה. תתעורר תחליף את עורך המהדורה ומהר לפני שיהיה מאוחר
- 6.גולן 10/09/2019 20:07הגב לתגובה זוברגע שהודח נגמרה התוכנית. גם השיטת הדחה לא תורמת לרייטינג. הצופים לא משותפים בהחלטות ולכן אין מספיק הזדהות עם הדמויות
- 5.דידי 10/09/2019 17:09הגב לתגובה זושידורים חיים בשידור חי כמו שהיה פעם בערוץ 2. והמנטורים ממש זוועה.
- 4.טליק 10/09/2019 14:31הגב לתגובה זוליהוק נוראי חבל
- 3.גילי 10/09/2019 10:44הגב לתגובה זוכשרונות מדהימיםםם העונה לצוות מעולה אבל הזמרים הנכונים דווקא עפו קודם. לא מובןןן בכלל כמו גבריאל שרם אז לא המשכתי לצפות
- 2.סילבר 10/09/2019 10:42הגב לתגובה זוהכתבים עייפים, רואים שהמערכת כבר נמתחת מעבר ליכולותיה והדבר בא לידי ביטוי במוצר על המסך (שנראה רע)
- 1.דור 10/09/2019 10:04הגב לתגובה זודי, מיצינו ומאסנו.. הכוכב הבא עם המנחים והאירוויזיון התגלגל למקום שזה עדין מעניין אבל תכניות המוסיקה ברשת כבר פשוט לא מדברות לאף אחד חבל
- ויויאן 11/09/2019 14:02הגב לתגובה זוזמרת ומנטורית נסארין קדרי,מוסיפה המון צבע ורייטנג לתוכנית,היא מ ה ממממממת הכי...הכי....
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.98% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
