romio
צילום: יח"צ

Brandwiz - להפוך את החלום לסיפור הצלחה

תוכן בחסות |

האם אפשר ליצור בידול בעולם, שבו כל מה שאתה חולם בלילה, מישהו אחר ישיק למחרת בבוקר? האם יש סיכוי לעסק קטן ובינוני להצליח להרים ראש ולהוביל בשוק אגרסיבי ורווי שחקנים?

 

כששואלים את אדי כהן, מנכ"ל חברת המיתוג העסקי ברנדוויז את שתי השאלות האלה, הוא משיב ללא כל היסוס, תשובה חיובית לכל אחת מהן. הוא מפנה אותי לכמה מלקוחות החברה. בחרתי בחברת רומיו, שרוב הישראלים שהגיעו לרומא בשנה האחרונה מכירים אותה.

 

לפני שנה, או ליתר דיוק במרץ 2018, החליטו 3 חבר'ה, שעוסקים כבר כמה שנים בעריכת סיורים לישראלים ברומא, לקפוץ מדרגה ולהפוך לחברה שמובילה את התחום בבירת איטליה. היום, שנה אחרי, הם כבשו את השוק, וכבר פתחו סניפים בנאפולי, פירנצה, ובדרך להתרחב למקומות נוספים בארץ המגף.

 

"הכל התחיל", מספר המנכ"ל והבעלים אהוד אסולין, "ברעיון מאד ראשוני שאתו הגענו לחברת ברנדוויז, שמתמחה במיתוג עסקי. בפגישה הראשונה עם צוות הקריאייטיב הצגנו  את עצמינו, וסיפרנו מה אנחנו עושים. לאחר סיעור מוחות וישיבה אסטרטגית נזרקו לחלל האוויר הצעות לשם החברה, שאחד מהם, רומיו, הפך לשם החברה."

 

מחקר השוק, הבידול והמיתוג העסקי

"בשלב מחקר השוק", מספר אדי כהן, מנכ"ל ברנדוויז, "בחנו בחינת עומק את השוק בו פועלת חברת רומיו, את המגוון ואיכות השירותים שמציעים המתחרים, היכן עומדת רומיו ביחס למתחרים, וכמובן את מגוון השירותים שצורכים התיירים הישראלים ברומא, ומידת שביעות הרצון מהם.

 

האלמנט השני שבחנו היה החזון, המטרות והיעדים של "החבר'ה" שהפכו בתוך תהליך המיתוג העסקי לחברת רומיו. בחנו את היעדים שלהם ואת היכולת שלהם לכבוש אותם."

 

תוצאות המחקר הראו, שהתיירים ברומא צורכים שאטלים, שאותם מספקים כל המתחרים של רומיו. התברר, שהמחנה המשותף לכל ספקי השאטלים הוא שירות באיכות ירודה, שהתייר צורך אותם בעל כורחו. "בחרנו להתמקד בשירות השאטל כמוצר מבדל, מסכם כהן את התהליך.  

 

אהוד אסולין: בהתאם להנחיית ברנדוויז שידרגנו את השאטל והפכנו אותו למוצר דגל, החלטה שהוכיחה את עצמה כנכונה, וככזו שהובילה לזינוק ענק בהכנסות החברה. השאטלים קיבלו מיתוג משלהם, והופיעו בכל הנכסים הדיגיטליים, שברנדוויז בנתה לנו, החל מעיצוב ובניית אתר האינטרנט ועד לנוכחות שלנו ברשתות החברתיות.

 

נוצר ביקוש אדיר לשאטלים של רומיאו, שביעות הרצון של הלקוחות יצרה אמון במותג והובילה לרכישת הסיורים שלנו אותם מיתגנו כמוצרי פרימיום."

 

אסטרטגיית המותג

הסיפור של חברת רומיו הוא דוגמה ליכולת של ברנדוויז לפרוץ גבולות ויעדים, ולהפוך עסקים קטנים ובינוניים לסיפור הצלחה. סוד ההצלחה, אומר אדי כהן, נמצא בהרבה שלבים של תהליך המיתוג, אבל היכולת לזהות או ליצור מוצר מבדל, שיענה לצרכי קהלי היעד, עומד בבסיס ההצלחה.

 

בבניית אסטרטגיית המותג, מסביר כהן, מקפידה ברנדוויז על תכנון מתאים ליכולות הלקוח, ואשר יהיה ישים ברמות הפנים והחוץ ארגוניות שלו. לכן, מציין כהן, השלב הראשון לתחילת תהליך המיתוג הוא הכנת התכנית העסקית. על הלקוח לבנות תכנית, שעל בסיס הנתונים שבה ייעשה התכנון האסטרטגי, המיתוג, הפרסום והשיווק.

 

כבר בשלב גיבוש האסטרטגיה בולט היתרון של ברנדוויז בתחום בו היא פועלת ובקרב קהלי היעד שלה – עסקים קטנים ובינוניים. במשרד יושבים יחד כל המומחים הנדרשים לביצוע המיתוג העסקי, החל מהיועץ האסטרטגי, דרך אנשי הקריאייטיב, בוני האתרים, אנשי התוכן והמומחים לשיווק ופרסום דיגיטלי, שמסתכלים על הלקוח 360 מעלות.

 

בשורה התחתונה כל אחד מהמומחים הוא שותף לפיתוח השפה העיצובית והשיווקית של המותג, תכנון האסטרטגיה, המיתוג והשיווק. סיעור המוחות המשותף, שבו כל אחד מהמשתתפים תורם את חלקו דרך העיניים המקצועיות שלו מאפשרים למשרד ליצור תוצאות קריאטיביות, שמהם נהנים הלקוחות.

 

 

 

 

טיפוח מותגים מובילים לצד הזנקת עסקים קטנים

ברנדוויז פעילה בשוק כבר 25 שנים, ועל לקוחותיה הגדולים נמנים מותגים מובילים במשק הישראלי, יעקבי, הכשרת הישוב, קנדה ישראל, אהרוני, ארקיע, קנדה ישראל, קבוצת אלניטו, מורז צמחי מרפא, מון פלטין ועוד רבים אחרים.

לצד הטיפול המסור בלקוחות מובילי שוק מטפחת ברדנוויז, לאורך כל שנותיה עסקים קטנים ובינוניים, ומסייעת להם לצמוח במהירות וביעילות.

 

כששואלים את אדי כהן מאיפה המוטיבציה להמשיך לפצח מדי יום DNA של עסקים, ולמנף אותם, הוא משיב: "אני אוהב את מה שאני עושה. יצירת בידול ומיתוג עסקי זה בעיני עיסוק מרתק. כל עוד אמשיך לראות בכל לקוח חדש אתגר מעניין, ואהנה מהתוצאות, אמשיך לעשות את זה"

 

לכניסה לאתר של ברנדוויז www.brandwiz.co.il

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: בוסט מדיהצילום: בוסט מדיה

שרשרת מגן דוד לגבר: איך סמל יהודי עתיק הפך לתכשיט המהפכני שכל גבר יהודי חולם עליו?

התגלית שמשנה לעד את האופן שבו גברים מתחברים למורשת היהודית - הסוד שמוסתר בכל תליון

נושאים בכתבה תכשיטים

שרשרת מגן דוד לגבר היא הרבה יותר מסתם אביזר אופנתי - היא סמל רב-עוצמה של חיבור עמוק למורשת היהודית, לזהות ולאמונה. לאורך ההיסטוריה, מגן דוד היווה סמל מרכזי של העם היהודי, של חוכמה ושל חיבור למסורת עתיקת יומין. כאשר גבר עונד תליון מגן דוד, הוא נושא עימו את ההיסטוריה העשירה הזו, מתחבר לשורשים שלו בדרך אלגנטית ועדכנית. בעולם המודרני, תליון מגן דוד לגבר אינו רק הצהרת אופנה, אלא גם הצהרה של זהות וערכים. היא מאפשרת לגברים לבטא את הקשר למורשת היהודית באמצעות תכשיט מעוצב ואיכותי, שיכול להתאים לכל סגנון לבוש ולכל אירוע. שרשראות לגבר מגיעות במגוון עיצובים ומחומרים שונים - החל משרשרת כסף, דרך שרשרת זהב, ועד לשרשרת זהב לבן לגברים. המגוון הרחב מאפשר לכל גבר למצוא את התכשיט שמתאים בדיוק לסגנון האישי שלו, לאירוע המיוחד או לשימוש היומיומי, תוך שמירה על המשמעות העמוקה של הסמל.

שרשרת מגן דוד לגברים: סמל של עוצמה ומשמעות

"כִּי מָלְאָה הָאָרֶץ דֵּעָה אֶת־ה' כַּמַּיִם לַיָּם מְכַסִּים" (ישעיהו י"א, ט'). פסוק זה, המדבר על האחדות והשלמות, מתקשר לסמל מגן דוד המורכב משני משולשים שלובים, המסמלים את האחדות בין השמים והארץ. לאורך הדורות, הסמל ליווה את העם היהודי כסמל של חיבור לאלוהים. בתהילים (מזמור קכ"א, ה') נאמר: "ה' שומרך, ה' צלך על יד ימינך". פסוק זה מבטא את האמונה שהאל שומר ומגן, רעיון המתקשר לעוצמה המיוחסת לסמל מגן דוד. שרשרת כזו מאפשרת לשאת את הסמל המיוחד הזה על הגוף, כתזכורת יומיומית לערכים, לאמונה ולמסורת. העיצוב המעוגן והסימטרי של מגן דוד, המורכב משני משולשים שלובים, מסמל את האיזון בין השמיים לארץ, בין הרוחניות לחומריות, ומזכיר לנו את החיבור המתמיד בין העולמות.

עיצובים מגוונים לסגנונות שונים

הסמל של מגן דוד מאפשר מגוון רחב של פרשנויות עיצוביות, מה שהופך את השרשראות לגבר לתכשיטים בעלי מראה ייחודי ואישי. שרשרת מגן דוד גולדפילד לגבר או שרשרת זהב לגבר מגן דוד מתאימות לאירועים חגיגיים, בעוד ששרשרת לגברים מגן דוד בעיצוב פשוט יותר מתאימה לשימוש יומיומי. העיצובים נעים בין הקלאסי למודרני, בין המסורתי לעכשווי, ומאפשרים לכל גבר למצוא את התכשיט שמתאים לו בדיוק. ישנם עיצובים עם מגן דוד פשוט ואלגנטי, ואחרים עם עיטורים מורכבים יותר, חריטות או שילוב של אבנים. שרשראות של מגן דוד לגבר יכולות להיות דקות ועדינות או מסיביות ובולטות, בהתאם להעדפות האישיות.

תליוני מגן דוד לגבר עם משמעות נוספת

מה שהופך את שרשראות מגן דוד אלו למיוחדות במינן הוא התוספת המפתיעה והמרגשת - התנ"ך המלא, חרוט בטכנולוגיה מתקדמת על שבב זעיר המשובץ בתוך התליון. זהו פלא של ממש - כל 24 ספרי התנ"ך, הטקסט המכונן של העם היהודי והמקור לערכים והמסורת שלו, מוכל בתליון אחד קטן שניתן לענוד על הצוואר. תליון מגן דוד לגבר מוזהב או תליון מגן דוד כסף, הופכות למשמעותיות עוד יותר כאשר הן נושאות בתוכן את המילים הקדושות של התנ"ך, מחברות בין העבר העתיק לבין הטכנולוגיה המתקדמת של ימינו.

מגן דוד לגברים בכל סגנון ומתכת

הבחירה של מתכת היא חלק משמעותי מהביטוי האישי. שרשרת מגן דוד זהב לבן לגברים היא בחירה אלגנטית ומודרנית, בעוד ששרשרת זהב מגן דוד לגבר מעניקה מראה קלאסי ומסורתי יותר. תליון מגן דוד זהב לגבר על כסף יוצר ניגודיות מעניינת, וישנם גם גברים שבוחרים במגן דוד לגבר בגוון ברונזה או פליז לסגנון וינטג'. מגן דוד זהב לגבר הוא בחירה נפוצה לאירועים מיוחדים כמו חתונות או בר מצוות, בעוד ששרשרת מגן דוד כסף לגבר מתאימה יותר לשימוש יומיומי. הגודל, העובי והעיצוב של המגן דוד יכולים להשתנות בהתאם להעדפות האישיות ולמטרה של התכשיט.