Brandwiz - להפוך את החלום לסיפור הצלחה

 | 
romio, צילום: יח"צ
האם אפשר ליצור בידול בעולם, שבו כל מה שאתה חולם בלילה, מישהו אחר ישיק למחרת בבוקר? האם יש סיכוי לעסק קטן ובינוני להצליח להרים ראש ולהוביל בשוק אגרסיבי ורווי שחקנים?
כששואלים את אדי כהן, מנכ"ל חברת המיתוג העסקי ברנדוויז את שתי השאלות האלה, הוא משיב ללא כל היסוס, תשובה חיובית לכל אחת מהן. הוא מפנה אותי לכמה מלקוחות החברה. בחרתי בחברת רומיו, שרוב הישראלים שהגיעו לרומא בשנה האחרונה מכירים אותה.
לפני שנה, או ליתר דיוק במרץ 2018, החליטו 3 חבר'ה, שעוסקים כבר כמה שנים בעריכת סיורים לישראלים ברומא, לקפוץ מדרגה ולהפוך לחברה שמובילה את התחום בבירת איטליה. היום, שנה אחרי, הם כבשו את השוק, וכבר פתחו סניפים בנאפולי, פירנצה, ובדרך להתרחב למקומות נוספים בארץ המגף.
"הכל התחיל", מספר המנכ"ל והבעלים אהוד אסולין, "ברעיון מאד ראשוני שאתו הגענו לחברת ברנדוויז, שמתמחה במיתוג עסקי. בפגישה הראשונה עם צוות הקריאייטיב הצגנו  את עצמינו, וסיפרנו מה אנחנו עושים. לאחר סיעור מוחות וישיבה אסטרטגית נזרקו לחלל האוויר הצעות לשם החברה, שאחד מהם, רומיו, הפך לשם החברה."
מחקר השוק, הבידול והמיתוג העסקי
"בשלב מחקר השוק", מספר אדי כהן, מנכ"ל ברנדוויז, "בחנו בחינת עומק את השוק בו פועלת חברת רומיו, את המגוון ואיכות השירותים שמציעים המתחרים, היכן עומדת רומיו ביחס למתחרים, וכמובן את מגוון השירותים שצורכים התיירים הישראלים ברומא, ומידת שביעות הרצון מהם.
האלמנט השני שבחנו היה החזון, המטרות והיעדים של "החבר'ה" שהפכו בתוך תהליך המיתוג העסקי לחברת רומיו. בחנו את היעדים שלהם ואת היכולת שלהם לכבוש אותם."
תוצאות המחקר הראו, שהתיירים ברומא צורכים שאטלים, שאותם מספקים כל המתחרים של רומיו. התברר, שהמחנה המשותף לכל ספקי השאטלים הוא שירות באיכות ירודה, שהתייר צורך אותם בעל כורחו. "בחרנו להתמקד בשירות השאטל כמוצר מבדל, מסכם כהן את התהליך.  
אהוד אסולין: בהתאם להנחיית ברנדוויז שידרגנו את השאטל והפכנו אותו למוצר דגל, החלטה שהוכיחה את עצמה כנכונה, וככזו שהובילה לזינוק ענק בהכנסות החברה. השאטלים קיבלו מיתוג משלהם, והופיעו בכל הנכסים הדיגיטליים, שברנדוויז בנתה לנו, החל מעיצוב ובניית אתר האינטרנט ועד לנוכחות שלנו ברשתות החברתיות.
נוצר ביקוש אדיר לשאטלים של רומיאו, שביעות הרצון של הלקוחות יצרה אמון במותג והובילה לרכישת הסיורים שלנו אותם מיתגנו כמוצרי פרימיום."
אסטרטגיית המותג
הסיפור של חברת רומיו הוא דוגמה ליכולת של ברנדוויז לפרוץ גבולות ויעדים, ולהפוך עסקים קטנים ובינוניים לסיפור הצלחה. סוד ההצלחה, אומר אדי כהן, נמצא בהרבה שלבים של תהליך המיתוג, אבל היכולת לזהות או ליצור מוצר מבדל, שיענה לצרכי קהלי היעד, עומד בבסיס ההצלחה.
בבניית אסטרטגיית המותג, מסביר כהן, מקפידה ברנדוויז על תכנון מתאים ליכולות הלקוח, ואשר יהיה ישים ברמות הפנים והחוץ ארגוניות שלו. לכן, מציין כהן, השלב הראשון לתחילת תהליך המיתוג הוא הכנת התכנית העסקית. על הלקוח לבנות תכנית, שעל בסיס הנתונים שבה ייעשה התכנון האסטרטגי, המיתוג, הפרסום והשיווק.
כבר בשלב גיבוש האסטרטגיה בולט היתרון של ברנדוויז בתחום בו היא פועלת ובקרב קהלי היעד שלה – עסקים קטנים ובינוניים. במשרד יושבים יחד כל המומחים הנדרשים לביצוע המיתוג העסקי, החל מהיועץ האסטרטגי, דרך אנשי הקריאייטיב, בוני האתרים, אנשי התוכן והמומחים לשיווק ופרסום דיגיטלי, שמסתכלים על הלקוח 360 מעלות.
בשורה התחתונה כל אחד מהמומחים הוא שותף לפיתוח השפה העיצובית והשיווקית של המותג, תכנון האסטרטגיה, המיתוג והשיווק. סיעור המוחות המשותף, שבו כל אחד מהמשתתפים תורם את חלקו דרך העיניים המקצועיות שלו מאפשרים למשרד ליצור תוצאות קריאטיביות, שמהם נהנים הלקוחות.
 
 
טיפוח מותגים מובילים לצד הזנקת עסקים קטנים
ברנדוויז פעילה בשוק כבר 25 שנים, ועל לקוחותיה הגדולים נמנים מותגים מובילים במשק הישראלי, יעקבי, הכשרת הישוב, קנדה ישראל, אהרוני, ארקיע, קנדה ישראל, קבוצת אלניטו, מורז צמחי מרפא, מון פלטין ועוד רבים אחרים.
לצד הטיפול המסור בלקוחות מובילי שוק מטפחת ברדנוויז, לאורך כל שנותיה עסקים קטנים ובינוניים, ומסייעת להם לצמוח במהירות וביעילות.
כששואלים את אדי כהן מאיפה המוטיבציה להמשיך לפצח מדי יום DNA של עסקים, ולמנף אותם, הוא משיב: "אני אוהב את מה שאני עושה. יצירת בידול ומיתוג עסקי זה בעיני עיסוק מרתק. כל עוד אמשיך לראות בכל לקוח חדש אתגר מעניין, ואהנה מהתוצאות, אמשיך לעשות את זה"
לכניסה לאתר של ברנדוויז www.brandwiz.co.il
תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה