romio
צילום: יח"צ

Brandwiz - להפוך את החלום לסיפור הצלחה

תוכן בחסות |

האם אפשר ליצור בידול בעולם, שבו כל מה שאתה חולם בלילה, מישהו אחר ישיק למחרת בבוקר? האם יש סיכוי לעסק קטן ובינוני להצליח להרים ראש ולהוביל בשוק אגרסיבי ורווי שחקנים?

 

כששואלים את אדי כהן, מנכ"ל חברת המיתוג העסקי ברנדוויז את שתי השאלות האלה, הוא משיב ללא כל היסוס, תשובה חיובית לכל אחת מהן. הוא מפנה אותי לכמה מלקוחות החברה. בחרתי בחברת רומיו, שרוב הישראלים שהגיעו לרומא בשנה האחרונה מכירים אותה.

 

לפני שנה, או ליתר דיוק במרץ 2018, החליטו 3 חבר'ה, שעוסקים כבר כמה שנים בעריכת סיורים לישראלים ברומא, לקפוץ מדרגה ולהפוך לחברה שמובילה את התחום בבירת איטליה. היום, שנה אחרי, הם כבשו את השוק, וכבר פתחו סניפים בנאפולי, פירנצה, ובדרך להתרחב למקומות נוספים בארץ המגף.

 

"הכל התחיל", מספר המנכ"ל והבעלים אהוד אסולין, "ברעיון מאד ראשוני שאתו הגענו לחברת ברנדוויז, שמתמחה במיתוג עסקי. בפגישה הראשונה עם צוות הקריאייטיב הצגנו  את עצמינו, וסיפרנו מה אנחנו עושים. לאחר סיעור מוחות וישיבה אסטרטגית נזרקו לחלל האוויר הצעות לשם החברה, שאחד מהם, רומיו, הפך לשם החברה."

 

מחקר השוק, הבידול והמיתוג העסקי

"בשלב מחקר השוק", מספר אדי כהן, מנכ"ל ברנדוויז, "בחנו בחינת עומק את השוק בו פועלת חברת רומיו, את המגוון ואיכות השירותים שמציעים המתחרים, היכן עומדת רומיו ביחס למתחרים, וכמובן את מגוון השירותים שצורכים התיירים הישראלים ברומא, ומידת שביעות הרצון מהם.

 

האלמנט השני שבחנו היה החזון, המטרות והיעדים של "החבר'ה" שהפכו בתוך תהליך המיתוג העסקי לחברת רומיו. בחנו את היעדים שלהם ואת היכולת שלהם לכבוש אותם."

 

תוצאות המחקר הראו, שהתיירים ברומא צורכים שאטלים, שאותם מספקים כל המתחרים של רומיו. התברר, שהמחנה המשותף לכל ספקי השאטלים הוא שירות באיכות ירודה, שהתייר צורך אותם בעל כורחו. "בחרנו להתמקד בשירות השאטל כמוצר מבדל, מסכם כהן את התהליך.  

 

אהוד אסולין: בהתאם להנחיית ברנדוויז שידרגנו את השאטל והפכנו אותו למוצר דגל, החלטה שהוכיחה את עצמה כנכונה, וככזו שהובילה לזינוק ענק בהכנסות החברה. השאטלים קיבלו מיתוג משלהם, והופיעו בכל הנכסים הדיגיטליים, שברנדוויז בנתה לנו, החל מעיצוב ובניית אתר האינטרנט ועד לנוכחות שלנו ברשתות החברתיות.

 

נוצר ביקוש אדיר לשאטלים של רומיאו, שביעות הרצון של הלקוחות יצרה אמון במותג והובילה לרכישת הסיורים שלנו אותם מיתגנו כמוצרי פרימיום."

 

אסטרטגיית המותג

הסיפור של חברת רומיו הוא דוגמה ליכולת של ברנדוויז לפרוץ גבולות ויעדים, ולהפוך עסקים קטנים ובינוניים לסיפור הצלחה. סוד ההצלחה, אומר אדי כהן, נמצא בהרבה שלבים של תהליך המיתוג, אבל היכולת לזהות או ליצור מוצר מבדל, שיענה לצרכי קהלי היעד, עומד בבסיס ההצלחה.

 

בבניית אסטרטגיית המותג, מסביר כהן, מקפידה ברנדוויז על תכנון מתאים ליכולות הלקוח, ואשר יהיה ישים ברמות הפנים והחוץ ארגוניות שלו. לכן, מציין כהן, השלב הראשון לתחילת תהליך המיתוג הוא הכנת התכנית העסקית. על הלקוח לבנות תכנית, שעל בסיס הנתונים שבה ייעשה התכנון האסטרטגי, המיתוג, הפרסום והשיווק.

 

כבר בשלב גיבוש האסטרטגיה בולט היתרון של ברנדוויז בתחום בו היא פועלת ובקרב קהלי היעד שלה – עסקים קטנים ובינוניים. במשרד יושבים יחד כל המומחים הנדרשים לביצוע המיתוג העסקי, החל מהיועץ האסטרטגי, דרך אנשי הקריאייטיב, בוני האתרים, אנשי התוכן והמומחים לשיווק ופרסום דיגיטלי, שמסתכלים על הלקוח 360 מעלות.

 

בשורה התחתונה כל אחד מהמומחים הוא שותף לפיתוח השפה העיצובית והשיווקית של המותג, תכנון האסטרטגיה, המיתוג והשיווק. סיעור המוחות המשותף, שבו כל אחד מהמשתתפים תורם את חלקו דרך העיניים המקצועיות שלו מאפשרים למשרד ליצור תוצאות קריאטיביות, שמהם נהנים הלקוחות.

 

 

 

 

טיפוח מותגים מובילים לצד הזנקת עסקים קטנים

ברנדוויז פעילה בשוק כבר 25 שנים, ועל לקוחותיה הגדולים נמנים מותגים מובילים במשק הישראלי, יעקבי, הכשרת הישוב, קנדה ישראל, אהרוני, ארקיע, קנדה ישראל, קבוצת אלניטו, מורז צמחי מרפא, מון פלטין ועוד רבים אחרים.

לצד הטיפול המסור בלקוחות מובילי שוק מטפחת ברדנוויז, לאורך כל שנותיה עסקים קטנים ובינוניים, ומסייעת להם לצמוח במהירות וביעילות.

 

כששואלים את אדי כהן מאיפה המוטיבציה להמשיך לפצח מדי יום DNA של עסקים, ולמנף אותם, הוא משיב: "אני אוהב את מה שאני עושה. יצירת בידול ומיתוג עסקי זה בעיני עיסוק מרתק. כל עוד אמשיך לראות בכל לקוח חדש אתגר מעניין, ואהנה מהתוצאות, אמשיך לעשות את זה"

 

לכניסה לאתר של ברנדוויז www.brandwiz.co.il

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלעד הדר
צילום: קרדיט התמונות: אלעד הדר

תביעה קבוצתית נגד אלעד הדר נמחקה בבית המשפט

בדיון שנערך בבית משפט השלום בת"א בתחילת החודש, נדחתה התביעה הקבוצתית שהוגשה על ידי עורכי הדין אהב כהן ואור גביש נגד אלעד הדר וחברת "סקסס" ונפסקו לנתבעים פיצויים בסכום נכבד.

נושאים בכתבה תביעה ייצוגית

קרדיט התמונות: אלעד הדר טענות התובעים

לקראת סוף שנת 2021, 11 לקוחות לשעבר של חברת ייעוץ העסקי "סקסס" הגישו תביעה משותפת נגד החברה ונגד אלעד הדר בטענה שונות שהחברה מתנערת ממילוי תפקידה המלא כחברת ייעוץ עסקי ועושה זו בדרכים לא דרכים. התביעה הוגשה על ידי עורכי הדין אהב כהן ואור גביש אשר איגדו מספר אנשים לצורך קבלת פיצויים בסך 500 אלף שקל. כתב התביעה היה ארוך ונעשה כל ניסיון להראות שחברת "סקסס" פעלה לא כראוי תוך כדי במהלך התביעה הושמעו מקבץ טענות מופרכות, שקריות ולא קשורות נגד אלעד הדר וחברת "סקסס"  שנועדו להסתיר את מטרת התביעה האמיתית, התברר מהר מאד שמתוך ה-11 תובעים כביכול רובם נתבעים שהיו חייבים כסף לאלעד הדר וחברת "סקסס ייעוץ עסקי" בגין שירות שקיבלו ולא שילמו עליו לא זאת ועוד שהיה כבר דיון שדן בניסיון ההתחמקות שלהם לשלם ובית המשפט פסק שהצד עם חברת סקסס ופסק שעליהם לשלם ואילו חלק אחר של הנתבעים הם קובץ בעלי עסקים שחל בעסק שלהם שיפור משמעותי בהכנסות וברווחים ובמקום לשמוח ולשלם את העמלה על הצמיחה ניסו לחמוק ולא לשלם את העמלה, בחלקם מדובר אף בצמיחה של מיליונים, אך במקום לשבח את החברה ולשלם את העמלה הם בחרו לנסות להתחמק מהתשלום וכאשר נתבעו חשבו שאם יזמו תביעה כקבוצתית כנגד סקסס ואלעד הד יוכלו לחמוק מלשלם את העמלה שהוסכם עליה. גלגלי הצדק טוחנים אמנם לאט אבל כבר בדיון הראשון בבית המשפט נזף בעורך הדין אהב כהן שאמור לדעת מתוקף עיסוקו שהחוק מגדיר "מעשה בית דין" כנושא שבין המשפט כבר דן בוא ופסק בו, בנושא שכזה לא ניתן להגיש תביעה נוספת ולא ניתן לדון בו שנית ולכן כבר בדיון המקדמי נמחקו 5 מתוך 11. ככל הנראה אותם נתבעים צורפו כדי לתת נפח כוזב לכמות הלקוחות בתביעה. חרף עובדה זו הם הוטעו ושוכנעו ע"י עורכי דינם לשלם אלפי שקלים כל אחד כדי להגיש תביעה נוספת. מכאן התיק המשיך עם 6 תובעים והשופט נתן להם זמן ראוי לארגן ולהגיש מחדש את טענותיהם לאחר שכמעט חצי מהם התגלו כבר בדיון הראשון כחסרות שחר.  

התיק נמחק ונפסקו לטובת אלעד הדר וסקסס פיצויים בסכום נכבד

לאחר כשנה ואינספור חלופות של מאות עמודים בין הצדדים שבהן נחשפו אט אט העובדות האמיתיות, החליט השופט שלא רק לדחות את תביעה ולמחוק לחלוטין את התיק נגד אלעד הדר וחברת "סקסס", אלא גם לפסוק תשלום פיצויים בסכום נכבד לנתבעים.