"מלחמות המחירים בין רשתות השיווק יובילו לקריסה כדוגמת קלאבמרקט"
בישיבת חרום של איגוד תעשיות המזון בהתאחדות התעשיינים, שהתכנסה אתמול בראשותו של גדי לסין - יו"ר האיגוד, הזהירו יצרני המזון כי המלחמות הללו יביאו לקריסת רשתות, ספקים וקמעונאים בדיוק כפי שארע לקלאבמרקט לפני כשלוש שנים וחצי.
מלחמות המחירים המתנהלות בימים האחרונים בין רשתות השיווק, גורמות לדאגה רבה בקרב תעשייני המזון. לסין קורא לרשתות השיווק לנהוג באחריות ולהפסיק לאלתר את המלחמות הבלתי סבירות בינן לבין עצמן, המזיקות לכולם.
המלחמה המרכזית בשוק מתנהלת בין שתי הענקיות, הריבוע הכחול ושופרסל. שופרסל מחזיקה במותג שופרסל דיל, וברשת הדיסקאונט 'יש' המכוונת בעיקר למגזר החרדי והערבי, מנגד השיקה אמש הריבוע את מותג ההארד דיסקאונט שלה - מגה בול שיתפרש על כ-30 סניפים בארץ, בנוסף ל'שפע שוק' של הרשת. מתחרה נוסף הוא 'רמי לוי שיווק השקמה' שנוקט במדיניות אגרסיבית של הפחתת מחירים על מוצרי בסיסי מרכזיים.