וילי פוד רושמת את החברה הבת למסחר בבורסה - תהפוך לחברה דואלית
חברת פיתוח ייבוא ושיווק מוצרי המזון מרחבי העולם לישראל הנסחרת בנאסד"ק - ג. ויליפוד אינטרנשיונל (סימול: WILC), הנשלטת על ידי וילי פוד 1.58% (62.05%) מודיעה על רישום כפול, לאחר שהבורסה לניירות ערך בתל אביב אישרה את רישום מניותיה למסחר, החל מה-15 ביוני 2020. החברה צפויה להצטרף למדדי הבורסה החל מחודש אוגוסט 2020.
מניות החברה ימשיכו להיסחר בבורסת NASDAQ והחברה תמשיך לעמוד בדרישות הדיווח והגילוי של רשות ניירות ערך האמריקאית. במסגרת הרישום הכפול, החברה לא תידרש לדיווחים נוספים מעבר לאלו הנדרשים בארה"ב.
ג. ויליפוד אינטרנשיונל המתמחה בפיתוח, יבוא ושיווק של מוצרי מזון מרחבי העולם לישראל, משווקת מגוון רחב של מוצרי מזון ממגוון קטגוריות שונות אותם היא משווקת תחת מותגים שונים.
החברה פועלת ממרכז לוגיסטי אשר בבעלותה הממוקם בעיר יבנה, המאחסן מוצרים יבשים, מצוננים וקפואים ומשרת את מערך ההפצה דרכו מוצריה משווקים ללקוחותיה. לחברה קהל לקוחות המונה כ- 1,250 לקוחות מסחריים וכ- 2,500 נקודות מכירה בישראל.
- חובות של 800 מיליון אירו והפסדי ענק: האם אינטר בדרך לפשיטת רגל?
- אינטר מזנקת ב-24% אחרי שהודיעה שתגייס 38 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
יוסף וצבי ויליגר, יושבי ראש משותפים בג. ויליפוד אינטרנשיונל: "אנו נרגשים להירשם למסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב ובכך לאפשר ערוץ נוסף למשקיעים ישראלים המעוניינים להשתתף בצמיחת החברה. בשנתיים האחרונות הרחיבה החברה בצורה משמעותית את מגוון מוצריה ונכנסה למספר קטגוריות חדשות בשוק המזון מה שהביא לגידול משמעותי בהכנסותיה וברווחיה התפעוליים. בכוונת החברה להמשיך ולפעול להרחבת מגוון מוצריה, המשך כניסה לקטגוריות נוספות בשוק המזון הישראלי וכניסה לשווקים נוספים בשוק המזון הכשר מחוץ לישראל. אנו מקווים כי רישום החברה למסחר בתל אביב יאפשר לחברה להרחיב את מעגל ציבור בעלי מניותיה ולאפשר דרך נוחה יותר גם לגופים המוסדיים בישראל להשקיע בחברה ולהיות חלק מתהליך הצמיחה שלה".
- 1.סוחר שברח מאחד העם 11/06/2020 12:28הגב לתגובה זובורסה ישראלית עושה לי חשק להקיא.רק מניות ארהב.שהנוכלים יסחרו מול עצמם.זו הייתה ההחלטה הכי טובה שעשיתי.ממליץ גם לכם זה ישנה לכם את החיים.
- דוד ס 11/06/2020 13:44הגב לתגובה זובהצלחה וגם אתה צודק פה נוכלים

בורסת תל אביב משיקה שלושה מדדים חדשים ומעדכנת את מדדי הדגל
הבורסה ביצעה עדכון רחב בהרכב מדדיה, הכולל כניסת שש חברות חדשות לת"א 90, ארבע לת"א 125 והשקת מדדי ביטחוניות, תשתיות ונדל"ן 35
במדד ת"א 35, המוביל את השוק המקומי, מצטרפות שתי מניות חדשות: מגדל ביטוח ונקסט ויז'ן. מגדל חוזרת למדד לאחר היעדרות של כמעט עשור, עם שווי שוק שהציב אותה שוב בצמרת החברות הציבוריות. נקסט ויז'ן, שפועלת בתחום המצלמות המיוצבות לתעשיות הביטחוניות, מציינת את עליית קרנו של תחום הביטחון והטכנולוגיה גם בקרב החברות הגדולות. מן העבר השני, שתי החברות הקטנות במדד: אנרג'יאן וחברה לישראל, יורדות לת"א 90, לאחר תקופה שבה מניות האנרגיה והכימיקלים לא הצליחו לשמור על מעמדן בגודל שוק.
חברת דמרי, שניצלה ברגע האחרון מהדחה מת"א 35, נותרת במדד בזכות עליות חדות במנייתה במהלך "הימים הקובעים". החברה נהנתה ממומנטום חיובי בענף הנדל"ן, שבא בעקבות השיפור בתנאי השוק והסכמי השקעה חדשים. גיוסי הון ומימוש אופציות חיזקו את שווייה, ואפשרו לה להישאר ברשימת החברות הגדולות.
- המחקרים שחושפים איך אפליקציות המסחר הורסות את תיק ההשקעות שלכם
- הבורסה בשנתיים של מלחמה - מי הרוויח ומי נשאר מאחור?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
במדד ת״א־125, שמאגד את כלל המניות במדדי ת״א־35 ות״א־90, נרשמות כניסות ויציאות משמעותיות המשפיעות על מבנה השוק כולו. ארבע חברות חדשות מצטרפות למדד: גילת, מור השקעות, רימון ו־אמפא. גילת מייצגת את התחזקות תחום התקשורת והלוויינים, מור השקעות מחזקת את תחום ניהול ההון המקומי, רימון מוסיפה נדבך מתחום התשתיות, ואמפא, שהצטרפה לבורסה רק לאחרונה, משקפת את התרחבות תחום המימון החוץ־בנקאי והנדל״ן.

סיומה של המלחמה הוא גם סיום תור הזהב של חברות התעופה הישראליות
שנתיים של שיאים יוצאי דופן בתעופה הישראלית מגיעות לסיומן: עם חזרת החברות הזרות לשמיים - אל על, ישראייר וארקיע נערכות לתחרות עזה ולשחיקה ברווחיות; מה צפוי בכל חברה והאם תור הזהב של החברות הישראליות יסתיים בנחיתה רכה?
מלחמת חרבות ברזל, הביאה את התעופה הישראלית לשיאים שלא היו בעבר. מרבית חברות התעופה הזרות הפסיקו לטוס ארצה, מה שהשאיר את השטח לחברות התעופה הישראליות. נתח השוק של חברות התעופה הישראליות, הכפיל את עצמו ואף יותר. שוך הקרבות מעלה את השאלה הגדולה: לאן פני הענף? יש לציין כי בשעות האחרונות יש התפתחויות שמעידות שאולי המערכה עדיין איננה מאחורינו אבל עדיין ניתן לצייר כבר את המגמה, החברות הישראליות כבר לא שולטות בשמיים והן נערכות בהתאם.
כך למשל אל על שהיתה עם נתח שוק של 21.75% בשנת 2022 הגיע לנתח שוק של 47.5% בשנת 2024 . ישראייר שהיתה בשנת 2022 עם נתח שוק של 4.3% ובאוגוסט 2025 הגיעה לנתח שוק של 15% ביציאת ישראלים לחו"ל. וארקיע שהיתה עם נתח שוק של 3.7% בשנת 2022 ובקיץ השנה ,בחודש אוגוסט, טסה לנתח שוק של 12.3% בנמל בן גוריון. אלו נתונים פנומינליים ,שאינן אפשריים במהלך עסקים רגיל ,שבו המאבק הוא על גידול או קיטון ,של שברי אחוזים.
מניית אל על הגיבה בהתאם ומשווי שוק של 2.4 מיליארד שח, לפני המלחמה ,הגיעה לשווי שוק של מעל 9 מיליארד ולרווחים עצומים. אל הרוויחה בשנה שעברה 545 מיליון דולר,נתח השוק בקו לארצות הברית עלה ל-90% החוב ירד מ-1.4 מיליארד דולר לפני המלחמה ל-75 מיליון דולר בסוף 24 ומגרעון של 210 מיליון דולר עברה להון חיובי של 520 מיליון דולר בסוף 2024.
ישראייר לפני המלחמה היתה בשווי שוק של 260 מיליון שח ובשיא הגיעה ל 600 מיליון שקל, היא הכניסה 453 מיליון דולר בשנת 2024 ,הרווח הנקי שלה באותה השנה ,עמד על 24 מיליון דולר וכמות הנוסעים שהטיסה החברה בשנת 2024 עמדה על 1.46 מיליון. ארקיע היא חברה פרטית, ההערכה היא שהשנה ארקיע תסיים עם שיא בהכנסות של למעלה מ-450 מיליון דולר ועם רווח של כ 20 מיליון דולר. אלא שתור הזהב של התעופה הישראלית עומד בפני סיום, עדיין יש התפתחויות בשעות האחרונות אנחנו עדים להתחממות גזרתית נוספת ואין לדעת לאן זה יתפתח, עם זאת, מרבית החברות הזרות המשמעותיות חזרו לטוס לארץ בקו ת"א-ניו יורק דלתא ויונייטד חזרו ואמירקן איירליינס בדרך ובכללי הצפי הוא שגם רינאייר ואיזיגט ,ישובו לטוס ארצה באפריל הקרוב.
- חברות התעופה שחזרו לישראל: תמונת מצב
- מחירי הטיסה לפריז ועל העתיד של אל על
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אפילו ישנם דיבורים על כך שטורקיש ,ישובו לטוס לארץ. בשיא ,לפני המלחמה, ביצעה טרקיש 49 טיסות שבועיות ארצה ,ששימשו בעיקר עבור טיסות הקונקשיין ונתח השוק שלה בנתב"ג ,עמד על כמעט 7% בשנת 2022 לפני המלחמה.
