וילי פוד ויליפוד
צילום: צילום מסך אתר החברה, Istock

וילי פוד רושמת את החברה הבת למסחר בבורסה - תהפוך לחברה דואלית

הבורסה לני"ע אישרה את רישום מניות ויליפוד אינטרנשיונל הנסחרת בנאסד"ק למסחר בתל אביב; תחל להיסחר ביום שני הקרוב וצפויה להצטרף למדדי הבורסה בחודש אוגוסט
ערן סוקול | (2)

חברת פיתוח ייבוא ושיווק מוצרי המזון מרחבי העולם לישראל הנסחרת בנאסד"ק - ג. ויליפוד אינטרנשיונל (סימול: WILC), הנשלטת על ידי וילי פוד 0.58%  (62.05%) מודיעה על רישום כפול, לאחר שהבורסה לניירות ערך בתל אביב אישרה את רישום מניותיה למסחר, החל מה-15 ביוני 2020. החברה צפויה להצטרף למדדי הבורסה החל מחודש אוגוסט 2020.

מניות החברה ימשיכו להיסחר בבורסת NASDAQ והחברה תמשיך לעמוד בדרישות הדיווח והגילוי של רשות ניירות ערך האמריקאית. במסגרת הרישום הכפול, החברה לא תידרש לדיווחים נוספים מעבר לאלו הנדרשים בארה"ב.

ג. ויליפוד אינטרנשיונל המתמחה בפיתוח, יבוא ושיווק של מוצרי מזון מרחבי העולם לישראל, משווקת מגוון רחב של מוצרי מזון ממגוון קטגוריות שונות אותם היא משווקת תחת מותגים שונים.

החברה פועלת ממרכז לוגיסטי אשר בבעלותה הממוקם בעיר יבנה, המאחסן מוצרים יבשים, מצוננים וקפואים ומשרת את מערך ההפצה דרכו מוצריה משווקים ללקוחותיה. לחברה קהל לקוחות המונה כ- 1,250 לקוחות מסחריים וכ- 2,500 נקודות מכירה בישראל.

יוסף וצבי ויליגר, יושבי ראש משותפים בג. ויליפוד אינטרנשיונל: "אנו נרגשים להירשם למסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב ובכך לאפשר ערוץ נוסף למשקיעים ישראלים המעוניינים להשתתף בצמיחת החברה. בשנתיים האחרונות הרחיבה החברה בצורה משמעותית את מגוון מוצריה ונכנסה למספר קטגוריות חדשות בשוק המזון מה שהביא לגידול משמעותי בהכנסותיה וברווחיה התפעוליים. בכוונת החברה להמשיך ולפעול להרחבת מגוון מוצריה, המשך כניסה לקטגוריות נוספות בשוק המזון הישראלי וכניסה לשווקים נוספים בשוק המזון הכשר מחוץ לישראל. אנו מקווים כי רישום החברה למסחר בתל אביב יאפשר לחברה להרחיב את מעגל ציבור בעלי מניותיה ולאפשר דרך נוחה יותר גם לגופים המוסדיים בישראל להשקיע בחברה ולהיות חלק מתהליך הצמיחה שלה".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    סוחר שברח מאחד העם 11/06/2020 12:28
    הגב לתגובה זו
    בורסה ישראלית עושה לי חשק להקיא.רק מניות ארהב.שהנוכלים יסחרו מול עצמם.זו הייתה ההחלטה הכי טובה שעשיתי.ממליץ גם לכם זה ישנה לכם את החיים.
  • דוד ס 11/06/2020 13:44
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה וגם אתה צודק פה נוכלים
רמי לוי
צילום: תמר מצפי
ראש בראש

לקוחות של שופרסל עזבו לרמי לוי - ניתוח

רמי לוי עולה, שופרסל יורדת - במכירות וגם בבורסה; הנה הסיבה

מנדי הניג |
נושאים בכתבה רמי לוי שופרסל

חודשיים וחצי עברו מאז השיחה הקודמת שלנו עם רמי לוי. היא נסחרה אז ב-300 שקלים למניה, ונראה היה שהיא במחיר אטרקטיבי וציינו זאת. היום היא ב-339 שקל - תשואה של 13%. זה היה ראיון על האיש ועל החברה, לקראת חגיגות ה-70 של רמי לוי המייסד שהתחיל בקמעונאות, אבל מסתבר שיש לו הון גדול יותר דרך ההחזקה ברמי לוי נדל"ן שאוטוטו תונפק בבורסה (רמי לוי - מהמכולת בשוק מחנה יהודה לטייקון; כל התחנות בדרך ל-7 מיליארד שקל). 

נזכרנו בראיון הזה  בהמשך לדוחות הכספיים שפרסם רמי לוי לחברת הקמעונאות. זה אמור להיות יום חג נוסף לרמי לוי - הוא פרסם דוחות שהיו טובים והמניה עלתה ב-3.5%. היום גם שופרסל של האחים אמיר פרסמה תוצאות - הדוחות חלשים והמניה איבדה 7.5%. אצל שופרסל מאבדים נתח שוק, אצל רמי לוי גדלים בנתח השוק. 

לראיון הקודם (הקליקו וכנסו):



המכירות הקמעונאיות של רשת רמי לוי עלו מ‑1.73 מיליארד שקל ל‑1.81 מיליארד שקל, ובחישוב כולל עם פעילות גודפארם מ‑1.85 מיליארד שקל ל‑1.95 מיליארד שקל. לעומת זאת, שופרסל דיווחה על ירידה במכירות: מ‑4.07 מיליארד שקל ל‑3.69 מיליארד שקל. ירידה כ‑9.3%, בעוד רמי לוי צומחת ב‑5.4%. זה אומר שהסיבה היא לא רק ירידות במכירות בשוק כולו, אלא בעיקר צרכנים שחוזרים להשוות מחירים (אחרי שבמלחמה לא היה להם את הקשב לבדוק ולהשוות וכנראה לגלות ששופרסל יקרה לעומת רמי לוי. אלו חדשות רעות לשופרסל וכמובן טובות לרמי לוי.

השוק הבין שרמי לוי מנצח את שופרסל והמניה עלתה ב-3.5% בשעה ששופרסל ירדה ב-7.5%.  זה חריג מאוד ששתי חברות באותו השוק, המקום הראשון והשני בשוק מתנהגות שונה, זה מעיד על DNA שונה מאוד בעסקים, אלו לא חברות דומות, למרות שהן פועלות באותו השוק. השוני נובע מהאסטרטגיה. רמי לוי - דיסקאונט-דיסקאונט-דיסקאונט. שופרסל פחות מתייחסת למחיר ויותר לכוח, פריסה, עומק של מוצרים. כנראה שיוקר המחייה שהולך ועולה גורם לצרכני שופרסל לעזוב לרמי לוי. 

רמי לוי
צילום: תמר מצפי
ראש בראש

לקוחות של שופרסל עזבו לרמי לוי - ניתוח

רמי לוי עולה, שופרסל יורדת - במכירות וגם בבורסה; הנה הסיבה

מנדי הניג |
נושאים בכתבה רמי לוי שופרסל

חודשיים וחצי עברו מאז השיחה הקודמת שלנו עם רמי לוי. היא נסחרה אז ב-300 שקלים למניה, ונראה היה שהיא במחיר אטרקטיבי וציינו זאת. היום היא ב-339 שקל - תשואה של 13%. זה היה ראיון על האיש ועל החברה, לקראת חגיגות ה-70 של רמי לוי המייסד שהתחיל בקמעונאות, אבל מסתבר שיש לו הון גדול יותר דרך ההחזקה ברמי לוי נדל"ן שאוטוטו תונפק בבורסה (רמי לוי - מהמכולת בשוק מחנה יהודה לטייקון; כל התחנות בדרך ל-7 מיליארד שקל). 

נזכרנו בראיון הזה  בהמשך לדוחות הכספיים שפרסם רמי לוי לחברת הקמעונאות. זה אמור להיות יום חג נוסף לרמי לוי - הוא פרסם דוחות שהיו טובים והמניה עלתה ב-3.5%. היום גם שופרסל של האחים אמיר פרסמה תוצאות - הדוחות חלשים והמניה איבדה 7.5%. אצל שופרסל מאבדים נתח שוק, אצל רמי לוי גדלים בנתח השוק. 

לראיון הקודם (הקליקו וכנסו):



המכירות הקמעונאיות של רשת רמי לוי עלו מ‑1.73 מיליארד שקל ל‑1.81 מיליארד שקל, ובחישוב כולל עם פעילות גודפארם מ‑1.85 מיליארד שקל ל‑1.95 מיליארד שקל. לעומת זאת, שופרסל דיווחה על ירידה במכירות: מ‑4.07 מיליארד שקל ל‑3.69 מיליארד שקל. ירידה כ‑9.3%, בעוד רמי לוי צומחת ב‑5.4%. זה אומר שהסיבה היא לא רק ירידות במכירות בשוק כולו, אלא בעיקר צרכנים שחוזרים להשוות מחירים (אחרי שבמלחמה לא היה להם את הקשב לבדוק ולהשוות וכנראה לגלות ששופרסל יקרה לעומת רמי לוי. אלו חדשות רעות לשופרסל וכמובן טובות לרמי לוי.

השוק הבין שרמי לוי מנצח את שופרסל והמניה עלתה ב-3.5% בשעה ששופרסל ירדה ב-7.5%.  זה חריג מאוד ששתי חברות באותו השוק, המקום הראשון והשני בשוק מתנהגות שונה, זה מעיד על DNA שונה מאוד בעסקים, אלו לא חברות דומות, למרות שהן פועלות באותו השוק. השוני נובע מהאסטרטגיה. רמי לוי - דיסקאונט-דיסקאונט-דיסקאונט. שופרסל פחות מתייחסת למחיר ויותר לכוח, פריסה, עומק של מוצרים. כנראה שיוקר המחייה שהולך ועולה גורם לצרכני שופרסל לעזוב לרמי לוי.