פרסום ראשון

5 התמודדו – משרד דני לוי זכה בתקציב היח"צ של סמסונג

לאחר 3 שנים עם שרף תקשורת, יצאה החברה הקוריאנית למכרז על תחום היח"צ – כחלק ממדיניותה לרענן ספקים בכל תחום
אלכסנדר כץ | (5)

משרד דני לוי תקשורת זכה במכרז היח"צ של חברת סמסונג - כך נודע לאייס. למכרז הנוכחי הוזמנו מספר משרדי יח"צ ובסופו של דבר התמודדו עליו חמישה, שהציגו בשבועיים האחרונים פרזנטציות בפני אנשי סמסונג ישראל.

 

ב-3 השנים האחרונות ליווה משרד יחסי הציבור שרף תקשורת את חברת סמסונג. שרף אומנם השתתף במכרז לבקשת החברה, אך היה ברור כי החברה מעוניינת בשינוי, וזאת כחלק מהמדיניות הברורה לרענן ספקים בכל תחום. כך שסביר להניח שבעוד כשנתיים, כחלק מהמדיניות הקוריאנית הנוקשה, המכרז יפתח שוב.

 

על פי מקורות בשוק, הריטיינר החודשי מוערך ביותר מ-20 אלף שקלים, סכום הנחשב לנאה מאד. אם זאת משרדים שעבדו בעבר עם סמסונג טענו כי מדובר בתקציב עתיר עבודה וכוח אדם, שעשוי להפוך את התקציב לגבולי מבחינת רווחיות, אבל כדאי מבחינת יוקרתיות בעבודה עם אחד ממותגי האלקטרוניקה המוכרים והחזקים בעולם..

 

מסמסונג ומדני לוי לא נמסרה תגובה.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    עצוב 29/08/2018 15:33
    הגב לתגובה זו
    מסתלבט על כל התעשיה וכולכם נותנים לו
  • 4.
    האיש נפוח ומלא בעצמו כמו מדען טילים (ל"ת)
    שרף חלש 29/08/2018 15:08
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אחלה VIBE יש לאנשי דני לוי תקשורת. מגיע להם (ל"ת)
    מ. מפרגנים 29/08/2018 12:15
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    הזויייי 29/08/2018 11:23
    הגב לתגובה זו
    משרד גרוע ביותר.
  • 1.
    הגיעו לאדם הנכון ?? (ל"ת)
    ד 29/08/2018 10:04
    הגב לתגובה זו
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.