פרסום ראשון

5 התמודדו – משרד דני לוי זכה בתקציב היח"צ של סמסונג

לאחר 3 שנים עם שרף תקשורת, יצאה החברה הקוריאנית למכרז על תחום היח"צ – כחלק ממדיניותה לרענן ספקים בכל תחום
אלכסנדר כץ | (5)

משרד דני לוי תקשורת זכה במכרז היח"צ של חברת סמסונג - כך נודע לאייס. למכרז הנוכחי הוזמנו מספר משרדי יח"צ ובסופו של דבר התמודדו עליו חמישה, שהציגו בשבועיים האחרונים פרזנטציות בפני אנשי סמסונג ישראל.

 

ב-3 השנים האחרונות ליווה משרד יחסי הציבור שרף תקשורת את חברת סמסונג. שרף אומנם השתתף במכרז לבקשת החברה, אך היה ברור כי החברה מעוניינת בשינוי, וזאת כחלק מהמדיניות הברורה לרענן ספקים בכל תחום. כך שסביר להניח שבעוד כשנתיים, כחלק מהמדיניות הקוריאנית הנוקשה, המכרז יפתח שוב.

 

על פי מקורות בשוק, הריטיינר החודשי מוערך ביותר מ-20 אלף שקלים, סכום הנחשב לנאה מאד. אם זאת משרדים שעבדו בעבר עם סמסונג טענו כי מדובר בתקציב עתיר עבודה וכוח אדם, שעשוי להפוך את התקציב לגבולי מבחינת רווחיות, אבל כדאי מבחינת יוקרתיות בעבודה עם אחד ממותגי האלקטרוניקה המוכרים והחזקים בעולם..

 

מסמסונג ומדני לוי לא נמסרה תגובה.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    עצוב 29/08/2018 15:33
    הגב לתגובה זו
    מסתלבט על כל התעשיה וכולכם נותנים לו
  • 4.
    האיש נפוח ומלא בעצמו כמו מדען טילים (ל"ת)
    שרף חלש 29/08/2018 15:08
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אחלה VIBE יש לאנשי דני לוי תקשורת. מגיע להם (ל"ת)
    מ. מפרגנים 29/08/2018 12:15
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    הזויייי 29/08/2018 11:23
    הגב לתגובה זו
    משרד גרוע ביותר.
  • 1.
    הגיעו לאדם הנכון ?? (ל"ת)
    ד 29/08/2018 10:04
    הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.