זרועות התמנון של דניאלה סמרי: תגיש תכנית ברדיו חיפה - יחד עם תמר ריפל

פרסום ראשון: במקביל לעבודתה בצ'רלטון, HOT וערוץ 1, סמרי תגיש בימי חמישי עם חברתה הטובה ריפל תכנית בתחומי התרבות, הבידור והלייף סטייל
אלכסנדר כץ | (9)

דניאלה סמרי ותמר ריפל יגישו תכנית משותפת ברדיו חיפה. לאייס נודע כי התכנית שתקרא TOP TEN, תשודר מדי יום חמישי בין 20:00 ל-22:00, כאשר השתיים יסכמו את הנושאים המרכזיים של השבוע.

לצד פן מוזיקלי בתכנית, התכנית תתמקד גם בנושאי אקטואליה ארצית, תרבות, בידור, ספורט, ולייף סטייל, כאשר בכל תכנית יידונו 10 נושאים בוערים של השבוע, ויעלו לשידור מרואיינים.

דניאלה סמרי שימשה עד לפני כחודשיים כמגישת חדשות הספורט בערוץ ONE. עם עזיבתה, החלה לשמש כפאנליסטית ב'חדשות הבידור' של HOT, לצד שידור בערוצי צ'רלטון, ופאנליסטית גם בתכנית הספורט 'פסק זמן' של שרון פרי בערוץ 1.

ריפל, חברתה הטובה, היא עורכת במדורי התרבות והספורט של 'ישראל היום'. בעבר עבדה במשך שנים ארוכות באתר ONE, כתבה באתר והשתתפה בתכנית בערוץ ONE. במשך תקופה ארוכה הייתה גם העורכת של תכנית הספורט של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' ברדיו תל אביב.

דניאלה סמרי ותמר ריפל סירבו להגיב. דולב נישליס, מנהל התכנית ברדיו חיפה, אישר את הפרטים לאייס, ואמר: "אני מאד שמח שתמר ודניאלה, שגם ככה לוקחות חלק פעיל בשידורי הספורט שלנו, ייקחו חלק גם בנושאים אחרים כגון תרבות, פנאי ומוזיקה, ואני בטוח שעצם היותם החברות הכי טובות, יהפוך אותן למגישות מעולות".

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    שתי תותחיות! יהיה מעניין! (ל"ת)
    חבר מב.ס.ר 17/02/2014 18:15
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    גרין גרין גראס 17/02/2014 17:33
    הגב לתגובה זו
    אולי שעה נסיעה בלי פקקים, עם פקקים עוד רבע שעה עשרים דקות, אנשים השתגעו במדינה הזאת, מי זאת סמרי או ריפל, אולי פאטמה ופטימה
  • 6.
    ברוריה 17/02/2014 15:29
    הגב לתגובה זו
    שטאנץ של אופירע בושה לחברה במדינת ישראל
  • 5.
    לא מבין איך ערוץ הספורט לא חטף אותה (ל"ת)
    ואלס עם באשיר 17/02/2014 13:58
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    אברהמי 17/02/2014 13:40
    הגב לתגובה זו
    הם כנראה לא הבינו מה היה להם ביד עד שנהיה מאוחר מדיי. היו צריכים לעשות הכל להשאיר אותה אצלם
  • 3.
    תמר תותחית!!! (ל"ת)
    קיטי 17/02/2014 13:10
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    איזה יפה תמריפל (ל"ת)
    ערן 17/02/2014 12:51
    הגב לתגובה זו
  • עידן 17/02/2014 17:04
    הגב לתגובה זו
    אני מנסה לעשות אגודל למעלה מהסלולרי ויצא לי למטה! אני גם חושב שתמריפל יפה..וזה נחמד לכתוב את השם שלה במילה אחת עידן אשכנזי
  • 1.
    מפרגנת לך 16/02/2014 21:01
    הגב לתגובה זו
    דניאלה נשמה
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.