זרועות התמנון של דניאלה סמרי: תגיש תכנית ברדיו חיפה - יחד עם תמר ריפל
דניאלה סמרי ותמר ריפל יגישו תכנית משותפת ברדיו חיפה. לאייס נודע כי התכנית שתקרא TOP TEN, תשודר מדי יום חמישי בין 20:00 ל-22:00, כאשר השתיים יסכמו את הנושאים המרכזיים של השבוע.
לצד פן מוזיקלי בתכנית, התכנית תתמקד גם בנושאי אקטואליה ארצית, תרבות, בידור, ספורט, ולייף סטייל, כאשר בכל תכנית יידונו 10 נושאים בוערים של השבוע, ויעלו לשידור מרואיינים.
דניאלה סמרי שימשה עד לפני כחודשיים כמגישת חדשות הספורט בערוץ ONE. עם עזיבתה,
ריפל, חברתה הטובה, היא עורכת במדורי התרבות והספורט של 'ישראל היום'. בעבר עבדה במשך שנים ארוכות באתר ONE, כתבה באתר והשתתפה בתכנית בערוץ ONE. במשך תקופה ארוכה הייתה גם העורכת של תכנית הספורט של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' ברדיו תל אביב.
דניאלה סמרי ותמר ריפל סירבו להגיב. דולב נישליס, מנהל התכנית ברדיו חיפה, אישר את הפרטים לאייס, ואמר: "אני מאד שמח שתמר ודניאלה, שגם ככה לוקחות חלק פעיל בשידורי הספורט שלנו, ייקחו חלק גם בנושאים אחרים כגון תרבות, פנאי ומוזיקה, ואני בטוח שעצם היותם החברות הכי טובות, יהפוך אותן למגישות מעולות".
- 8.שתי תותחיות! יהיה מעניין! (ל"ת)חבר מב.ס.ר 17/02/2014 18:15הגב לתגובה זו
- 7.גרין גרין גראס 17/02/2014 17:33הגב לתגובה זואולי שעה נסיעה בלי פקקים, עם פקקים עוד רבע שעה עשרים דקות, אנשים השתגעו במדינה הזאת, מי זאת סמרי או ריפל, אולי פאטמה ופטימה
- 6.ברוריה 17/02/2014 15:29הגב לתגובה זושטאנץ של אופירע בושה לחברה במדינת ישראל
- 5.לא מבין איך ערוץ הספורט לא חטף אותה (ל"ת)ואלס עם באשיר 17/02/2014 13:58הגב לתגובה זו
- 4.אברהמי 17/02/2014 13:40הגב לתגובה זוהם כנראה לא הבינו מה היה להם ביד עד שנהיה מאוחר מדיי. היו צריכים לעשות הכל להשאיר אותה אצלם
- 3.תמר תותחית!!! (ל"ת)קיטי 17/02/2014 13:10הגב לתגובה זו
- 2.איזה יפה תמריפל (ל"ת)ערן 17/02/2014 12:51הגב לתגובה זו
- עידן 17/02/2014 17:04הגב לתגובה זואני מנסה לעשות אגודל למעלה מהסלולרי ויצא לי למטה! אני גם חושב שתמריפל יפה..וזה נחמד לכתוב את השם שלה במילה אחת עידן אשכנזי
- 1.מפרגנת לך 16/02/2014 21:01הגב לתגובה זודניאלה נשמה

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.