ועד עובדי נמל אשדוד נלחם בתדמית: שכר את משרד היח"צ 'נאור תקשורת'
חברת נאור תקשורת, זכתה בתקציב ייעוץ התקשורת והיח"צ של ועד עובדי נמל אשדוד, שזוכה בחודשים האחרונים לביקורת ציבורית קשה על התנהלותו. המשרד יעסוק בשיפור תדמיתו של הנמל והעברת עמדת העובדים לגבי המאבקים אותם הוא מנהל.
משרד היח"צ goodnews בבעלותה של רותם שדה, קיבל 5 תקציבים חדשים ומעמיק את התמחותו בנושאי ההורות, ילדים ומשפחה. מדובר בתקציבים של מיבאל'ה - מרכז המציע ליווי אישי והתפתחותי להורים, ילדים ומשפחה, תוך התאמה מלאה לכל ילד, הורה וצרכיהם האישיים. כמו כן יטפל המשרד בסטודיו לצילום של הצלמת יעל אלעד, המתמחה בצילומי ניו בורן של תינוקות שזה עתה נולדו; מתחם Developland המציע חוויה התפתחותית לתינוקות מגיל 0-2; מתחם 'היער' בקניון רננים ברעננה המציע מסלולי הרפתקאות לגילאי 4-10; ו-Yoomba חברה לריפודים מעוצבים ונשלפים למושב הבטיחות ולסלקל.
BBDO IM מבית גיתם, תעניק שירותי ייעוץ שיווקי לחברת מערכות התחבורה המתקדמות Mobileye בארץ ובעולם. BBDO IM תנהל את האסטרטגיה הציבורית בארץ ובעולם של Mobileye. הפעילות המשותפת תתרכז בפרויקטים תקשורתיים-שיווקיים בארץ ובעולם.
ניוז יחסי ציבור בבעלות רחל לרנר, קיבל את תקציבי היח"צ של חברת 'אפריל השקעות פרטיות' המתמחה בתחום השקעות בנדל"ן למגורים בארה"ב, משיקה קרן פרייבט אקוויטי חדשה לגיוס 20 מיליון דולר; וחברת 'קבין בית השקעות' בבעלות רן קבין המתמחה בין היתר ביצירת ערך להשקעות על פי שיטת וורן באפט.
משרד יחסי הציבור ספיבק תקשורת יצירתית קיבל עוד 5 תקציבים חדשים. מדובר על תקציבי חברת איימיליון, רשת הגלידות אניטה, רשת הגלידות גולדה, פליישמן דלי, ומגזין urban culture שהפצתו החלה לאחרונה בתל אביב.
דוניצה תקשורת שבבעלות נחום דוניצה, יטפל בתקציב יחסי הציבור של תערוכת 'ביומד ישראל 2013'. התערוכה תוקדש לתעשיית מדעי החיים - ביוטכנולוגיה ומכשור רפואי. האירוע נחשב לשני בגודלו מחוץ לארה"ב בתחומי הביומד ויוצגו בו טכנולוגיות, מוצרים חדשים והפיתוחים האחרונים בתחום, מהארץ ומהעולם. מארגני האירוע הם חברת 'כנס' והאיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות IATI.
אייל מלמה ל'לגאיה', רייצ'ל פלדמן ל'אסטרטגיה עסקית'
דובר ההסתדרות אייל מלמה, פרש מהארגון לאחר יותר מ-8 שנים, והצטרף כשותף למשרד 'לגאיה תקשורת ויעוץ אסטרטגי', המטפל בין היתר בארגון העיתונאים החדש. מלמה יעסוק בתחומים השונים בהם מטפל המשרד, בדגש על ייעוץ בתחומים חברתיים כלכליים וניהול משברים ומאבקים, ייעוץ תקשורתי, אסטרטגי ותדמיתי.
מנהלת מערך יחסי הציבור הבינ"ל של אוניברסיטת חיפה, רייצ'ל פלדמן, מסיימת את תפקידה לאחר 4 שנים, ומצטרפת למשרד 'אסטרטגיה ערכית'. פלדמן תנהל את מחלקת היח"צ הבינ"ל, שקיבלה את תקציבי רשת מחנות הספארי היוקרתיים 'אנטואה אנקופ' בשמורות באפריקה, ואת הטיפול ביחסי הציבור של חבל פרספה היווני, בישראל. המחלקה הבינ"ל כוללת מספר בעלי מקצוע הן בתחום החשיפה התקשורתית בחוץ לארץ עבור לקוחות עסקיים ועבור ארגונים.
- 6.בתיה 10/03/2013 11:38הגב לתגובה זומכירה את חיים מהמשרד שלו, מהפינה אצל שמעון פרנס, מרשת ב ומקול הנגב. פעם גם הדריך אותנו בקרואטיה. הפגנתי ידע רב וממש היה כיף איתו. איש חכם וכריזמטי במיוחד ! מבין המון בתקשורת - הרבה יותר מבעלי משרדים גדולים ומוכרים. אם הייתי צריכה יחסי ציבור לא הייתי חושבת פעמיים ופונה לנאור תקשורת. עובדי נמל אשדוד - הרווחתם
- עלוב כל כך (ל"ת)מישו 10/03/2013 15:33הגב לתגובה זו
- 5.רונן 09/03/2013 21:28הגב לתגובה זואייל מלמה דובר גרוע שעשה נזק לציבור העובדים המאורגנים. חוץ מזה שהוא לא אתי לא בחייו המקצועיים וגם לא בפרטיים.
- 4.השם ישמור 07/03/2013 09:27הגב לתגובה זולא יאומן כמה עלובים אתם שם בנאור תקשורת. תמשיכו לטקבק את עצמכם לדעת - עובדי נמל אשדוד יודעים שעל זה אתם מבזבזים את זמנכם ?
- 3.פתאום נהיה שותף!!! 06/03/2013 23:27הגב לתגובה זוהלוו!!!! כסף ציבורי!!!
- 2.עובדת לשעבר 06/03/2013 22:44הגב לתגובה זועבדתי בכמה משרדי יחצ ואף אחד לא מתקרב לנאור תקשורת. אומנם משרד יחסית קטן שיושב בשדרות, אבל מקושר מאוד לאנשים הנכונים ונותן לכל לקוח יחס מיוח ושירות שגם המשרדים הגדולים והמנוסים לא יודעים לתת. אגב, חלק מהקרדיט מגיע לחיים זיסוביץ שהיה שותף להקמה ועזב אבל גם בלעדיו חיים קוזניץ עושה עבודה מעולה. עובדי הנמל, הרווחתם.
- 1.נורית 06/03/2013 15:21הגב לתגובה זולצערי הרב שילמנו לחברת נאור תקשורת עבור עבודה שהיה נראה שאין לאיש מושג מה הוא עושה.
הכוכב הבא. קרדיט: אתר מאקוהכוכב הבא בראש הפריים טיים
בערב עם ריאליטי חזק, הוא כמעט תמיד בראש, וכך גם עם שידור "הכוכב הבא" לקראת אירוויזיון 2026, שהשתלט על רצועת הפריים טיים
פריים טיים
תחרות בפריים טיים זה תמיד טוב, אבל כשיש ריאליטי, כמעט תמיד הוא בראש הטבלה, וכך גם היה אתמול עם "הכוכב הבא", שהיה עם רייטינג של 16.9% רייטינג ו-432 אלף צופים והיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריו היתה "ווארט" של ערוץ 13, עם 7.9% רייטינג ו-182 אלף צופים, ואילו ההיעדרות של ינון מגל ככל הנראה הובילה לירידה של הפטריוטים למקום השלישי, עם 7.1% ו-189 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 6.1% רייטינג ו-150 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.2% ו-66 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג אבל במקום הראשון מבחינת כמות צופים, 67 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 2% רייטינג ו-59 אלף צופים.
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור היה בראש ועמד על רייטינג של 2.7% ו-52 אלף צופים, ואילו אחריו היה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 1.9% רייטינג, ו-49 אלף צופים. את הרשימה סגר המשדר המיוחד לזכרו של הדר גולדין ז"ל ששודר ברשת, עם 1.7% רייטינג ו-38 אלף צופים.
- 5 עובדות על איך מודדים את הרייטינג וכמה הוא שווה לערוצי החדשות
- האם הפטריוטים היא התכנית היציבה ביותר בטלווזיה?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 היה בראש, עם 3.5% ו-78 אלף צופים, בעוד האולפן הפתוח של עם בועז גולן היה במקום השני, עם 3.3% רייטינג ו-69 אלף צופים. את הרשימה סגרה רשת עם "הדוח היומי" שהיה עם 1.2% רייטינג ו-30 אלף צופים בלבד.
הכוכב הבא. קרדיט: אתר מאקוהכוכב הבא בראש הפריים טיים
בערב עם ריאליטי חזק, הוא כמעט תמיד בראש, וכך גם עם שידור "הכוכב הבא" לקראת אירוויזיון 2026, שהשתלט על רצועת הפריים טיים
פריים טיים
תחרות בפריים טיים זה תמיד טוב, אבל כשיש ריאליטי, כמעט תמיד הוא בראש הטבלה, וכך גם היה אתמול עם "הכוכב הבא", שהיה עם רייטינג של 16.9% רייטינג ו-432 אלף צופים והיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריו היתה "ווארט" של ערוץ 13, עם 7.9% רייטינג ו-182 אלף צופים, ואילו ההיעדרות של ינון מגל ככל הנראה הובילה לירידה של הפטריוטים למקום השלישי, עם 7.1% ו-189 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 6.1% רייטינג ו-150 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.2% ו-66 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג אבל במקום הראשון מבחינת כמות צופים, 67 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 2% רייטינג ו-59 אלף צופים.
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור היה בראש ועמד על רייטינג של 2.7% ו-52 אלף צופים, ואילו אחריו היה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 1.9% רייטינג, ו-49 אלף צופים. את הרשימה סגר המשדר המיוחד לזכרו של הדר גולדין ז"ל ששודר ברשת, עם 1.7% רייטינג ו-38 אלף צופים.
- 5 עובדות על איך מודדים את הרייטינג וכמה הוא שווה לערוצי החדשות
- האם הפטריוטים היא התכנית היציבה ביותר בטלווזיה?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 היה בראש, עם 3.5% ו-78 אלף צופים, בעוד האולפן הפתוח של עם בועז גולן היה במקום השני, עם 3.3% רייטינג ו-69 אלף צופים. את הרשימה סגרה רשת עם "הדוח היומי" שהיה עם 1.2% רייטינג ו-30 אלף צופים בלבד.
