קמפייןקמפיין

לא מה שחשבתם: מי עשה את הטיזינג למנכ"לי חברות ההיי-טק

בתחילת השבוע הוצבו שלטי חוצות בסמוך למשרדי חברות טכנולוגיה שפנו למנהליהן והציעו להם להכיר טכנולוגיה חדשה, פיתוח חדש, פריצת דרך חדשה ועוד. ברשתות החברתיות ניסו להבין מי עומד מאחורי המהלך. אז הנה הוא
אלכסנדר כץ |

"אבישי אברהמי, תכיר יצירה חדשה של עיצוב עם מותג הסאונד המוביל בעולם", "אורן קניאל, תכיר פיתוח חדש של עיצוב עם מותג הסאונד המוביל בעולם". חברת B&O (Bang & Olfsen) חשפה היום בשילוט חוצות למגוון המנכ"לים, כי היא זאת שעומדת מאחורי הקמפיין שהופיע בימים האחרונים ליד משרדיהם של חברות הייטק במרכז הארץ. 

בימים האחרונים ניסו ברשתות החברתיות ובתעשיית היי-טק להבין מי עומד מאחורי שלטים רבים כמו "יוני אסא, תכיר מהפכה חדשה", "אורנה קליינמן, תכירי טכנולוגיה חדשה", "אבישי אברהמי, תכיר יצירה חדשה", שפנו למנכ"לי חברות ההיי-טק המובילות בישראל. השלטים עלו בתל-אביב, בהרצליה פיתוח, רעננה, פתח תקווה, רמת גן, מרכז העסקים בני ברק ובמוקדים נוספים בסמוך למשרדי חברות הטכנולוגיה וההיי-טק השונות.

משפיענים כמו יבגני זרובינסקי וקבוצות פייסבוק דוגמת "מנהלי שיווק מצייצים", "צרות בהיי טק" ומאות גולשים, העלו תמונות של השלטים וניסו להבין מי עומד מאחורי הקמפיין. האם מדובר במוצר לאקוסיסטם הטכנולוגי? חברה מתחרה חדשה שמנסה לבנות שם? אולי בכלל קרן הון-סיכון שמחפשת את דרכה?

הקריאייטיב פנה למנכ"לים וביקש "להכיר להם" טכנולוגיה, עיצוב, פיתוח וחיבור חדשים. Bang & Olfsen הוא מותג הסאונד שנחשב לאחד הטובים בעולם ומוביל טרנדים וטכנולוגיות חדשות. החברה נוסדה לפני כמעט 100 שנה בדנמרק על-ידי פיטר באנג וסוונד אולפסן, העיצוב של המותג נחשב לאחד ממאפייניו הבולטים, ואת סדרות המוצרים שלו ניתן לראות בין היתר במוזיאון MOMA בלונדון ובמוזיאון B&O בדנמרק.

את המותג מייבאת לישראל חברת Bconnect בבעלות רונן ברקוביץ'. המהלך, שהובילה סוכנות הפרסום בלאנקו, נולד כתוצאה ממחקר בקרב קהלי הרוכשים של המותג ושל מוצרים בעולמו אלו. המחקר העלה כי נשות ואנשי תעשיית ההיי-טק מזדהים עם ערכי המותג של B&O - איכות, עיצוב, ייחודיות ומקוריות. 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.