סטטיק בקמפיין לפרטנר
צילום: אוהד רומנו

צפו: פרטנר בקמפיין חדש עם סטטיק - ועוקצים שוב את בזק

עם השיר ״גידי״, מגיע סטטיק לביתו של גידי גוב ומציע לו סיב פרטי. כבר לפני חצי שנה הסתלבטה פרטנר על בזק, שנעלבה והתלוננה לרשות השנייה
אלכסנדר כץ |
לראשונה מאז חתם כפרזנטור, תעלה היום פרטנר 1.4% עם קמפיין חדש בכיכובו של סטטיק (לירן רוסו). את סרטון הפרסומת ביים שחר סגל, ועל הקמפיין חתום משרד הפרסום מקאן תל אביב. הקמפיין יעלה בטלוויזיה, בדיגיטל, ברדיו ועוד. במסגרת הקמפיין, מגיע סטטיק לביתו של גידי גוב, הפרזנטור של בזק, ומציע לשחקן בדמותו של גוב לעבור לסיב הפרטי של פרטנר, כדי שהשכנים לא ירכבו לו על הרשת. סטטיק כבר כיכב בשני גלי קמפיינים עבור פרטנר, שהובילו בסופו של דבר להחלטה להחתים אותו כפרזנטור של החברה. הראשון בפברואר 2021 היה עבור פרטנר TV, הקמפיין הראשון עלה לאוויר בפברואר 2021 עבור שירות פרטנר TV. הקמפיין השני הוא זה שעורר התעניינות ציבורית. בקמפיין זה עבור "פרטנר פייבר", לעגו סטטיק ופרטנר על החבילה של המתחרה בזק 0.43% . בקמפיין זה סטטיק שר את השיר "בוקר טוב" מהמחזמר "עוץ לי גוץ לי", כרפרנס לקמפיין עם שיר זהה של בזק בכיכובם של הפרזנטור הקבוע גידי גוב והזמר עומר אדם. בבזק אף התלוננו לרשות השנייה נגד הקמפיין של פרטנר, שלא התערבה בנושא.   

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.