MJ רכשה את "ברייק הזהב" ב'אח הגדול' ב-300 אלף שקל
מותג האופנה מאניה ג'ינס, מהשחקנים היחסית חדשים שקוראים תיגר על מותגי האופנה הישראליים הוותיקים, לוחץ על דוושת הגז. לאייס נודע כי המותג מגיע לשיא משל עצמו עם רכישת ברייק הזהב בגמר הריאליטי האח הגדול.
המותג שרץ כבר תקופה ארוכה עם שחקן הכדורגל ערן זהבי כפרזנטור, קופץ מ-0 ל-100 ועובר מחסויות קצרות ומשעשעות אותן שידר בפריים טיים בשבועות האחרונים, לפרסומת בת דקה שמאחוריה עומדים שי אזאוי מחברת מדיו ומנהל הקריאייטיב מיקי תורג׳מן.
לאייס נודע כי הפרסומת שתשודר לפני ההכרזה על הזוכה נרכשה על ידי מאניה ג'ינס בכ-300 אלף שקלים - מחיר שסוכם ושולם מראש ואינו מותנה ברייטינג שיהיה לתכנית בפועל ביום שידור הגמר. מדובר על אחד הסכומים הגבוהים ששולמו אי-פעם על ברייק-זהב בתכניות גמר בישראל.
מדובר על נתון מפתיע משום שהשנה 'האח הגדול' משודרת לראשונה ברשת לאחר עשור בקשת, ועם ממוצע רייטינג נמוך משמעותית מזה שהורגלה אליו בעבר - וזאת בשל הפיצול בערוץ 2 והמעבר ל-3 ערוצים מסחריים, שפגע ברייטינג של כל התכניות. על פי הוועדה למדרוג, ממוצע הרייטינג עד כה עומד על 18.2%.
- מאניה ג'ינס ביטלה את החוזה עם צ'ארון שרי. זה הסכום שהפסיד
- הנה הפרסומות שהכי אהבנו השבוע - ויש אחת מעל כולן!
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
עם זאת, ערב הגמר מתוארך לסוף אוגוסט, בתקופת הביקוש החמה ביותר בטלוויזיה, רגע לפני החגים שנופלים השנה בספטמבר, כך שהמחיר שנראה גבוה עבור ממוצע רייטינג שכזה זוכה להסבר הגיוני יותר, מתוך הנחה שההיצע מרקיע שחקים ומחירי הפרסום בטלוויזיה עולים בהתאם.
בשונה מפרסומות ישראליות אחרות שבהן מככבים ספורטאים מקומיים ונוטות בדרך כלל לעולמות הדאחקה הקלילים, הקמפיין של מאניה ג'ינס מזכיר הפקות בינלאומיות של מותגי ענק המלווים ומציגים את סיפורו מעורר ההשראה של כוכב על. זהבי, שקריירת המשחק שלו רצופת שערוריות לא מקצועיות כגון פרשת המכות בדרבי התל אביבי או זריקת סרט הקפטן במשחק הנבחרת הוא הדבר הקרוב ביותר שיש לכדורגל הישראלי להציע מבחינת קריירה בינ"ל.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
פרשיות העבר המתוקשרות של זהבי השנוי במחלוקת אינן מטואטאות מתחת לשטיח אלא משמשות כנרטיב המרכזי של הפרסומת שמציגה אותו כמי שאומר את אשר על ליבו בלי לעשות חשבון לאף אחד. זהבי שגם מקריין את הפרסומת בקולו מתעמת עם התחושות כלפיו כשהוא מקיים דיאלוג עם אוהד אלמוני: "אתה יכול לקרוא לי בוגד..אולי אתה כועס שהלכתי אחרי הכסף...אבל אני לא מתכוון להתנצל..". עם הצגת הטירוף סביבו בסין, MJ מנסה ל"מכור" את זהבי כמעין "רונאלדו מקומי לעניים" - דמות שמעוררת הערצה, שנאה והערכה בו זמנית.
לפחות מבחינת היומרה השאפתנית לבנות את MJ כמותג ששואב מאבק הכוכבים של זהבי והרצון לשים את שניהם, המותג והשחקן, על משבצת של פרסומת בניחוח חו"ל מדובר בניסיון נאה וחריג בנוף הישראלי.
מנהלת השיווק של מאניה ג'ינס, אורית גבאי, אמרה לאייס: "הבחירה בערן זהבי כפרזנטור הייתה מתבקשת ומתאימה להצלחה ולמובילות של הרשת בשוק האופנה בישראל, בדומה לזהבי שמייצג ערכים של הצלחה, דבקות במטרה וסטייל שייחודי רק לו, כך רשת מאניה ג'ינס מציגה קולקציה ייחודית שפונה לגברים מעיזים וחובבי טרנדים".
ברשת בחרו שלא להגיב לידיעה.
- 1.כה גרוע (ל"ת)קאן 12/08/2018 21:37הגב לתגובה זו
- מיקי להב 02/09/2018 22:43הגב לתגובה זומה בדיוק גרוע?
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
