צרפת התפוצצה על המגרש ועל המסך: 37.2% לגמר המונדיאל
איזה גמר זה היה: ה-4:2 הנהדר של צרפת על קרואטיה בגמר המונדיאל, הניב רייטינג מטורף לכאן 11 של 37.2% במגזר היהודי, ויותר מ-1.3 מיליון צופים באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתונים ראשוניים של הוועדה למדרוג, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה.
יש לזכור כי הגמר אתמול שודר בין השעות 18:00 ל-20:00, לא שעת הפריים-טיים הישראלית, ולמרות זאת הוא הצליח להתמקם במקום ה-3 ברשימת משדרי גמר המונדיאל הנצפים ביותר מאז הקמתה של הוועדה למדרוג ב-1998. קדמו למשדר אתמול רק גמר מונדיאל 1998 בו ניצחה צרפת את ברזיל (44.6%), וגמר מונדיאל 2006 בו ניצחה איטליה את צרפת (38.5%). אגב, ב-3 הגמרים הללו לקחה חלק צרפת.
השוויון בשעות בין רוסיה לישראל, הניב נתוני צפייה גבוהים למשחקים ששודרו בשלב הבתים בשעות 15:00, 18:00 ו-21:00, ובשלבים המאוחרים יותר ב-17:00 ו-21:00. ממוצע כלל המשחקים בכל רצועות השידור (לא כולל משדר הגמר) עומד על 16.5% רק למשחקים ששודרו בכאן 11, גבוה מטורנירים אחרים ששודרו בשנים האחרונות בערוץ 1 המנוח - 13.9% במונדיאל 2010 בדרום אפריקה, ו-13.9% במונדיאל 2014 בברזיל.
מנגד, בפרה-פריים, נרשמה חולשה ברצועה:
'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 4.2%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) נחלשה ל-3.5%, כשהתמודדה מול סיום משחק גמר המונדיאל.
'לפני החדשות' (רשת 13) הסתפקה ב-3.7%,
והלקט של 'אורלי וגיא בשבע' (ערוץ עשר) גירד 1.6%.
ובפריים-טיים, האח הגדול (רשת 13) קיבלה את הנתון הגבוה ביותר שלה העונה, לא כולל 2 פרקי השקת העונה (כניסת דיירים). אמש התכנית רשמה 20.6% (615K) מול השקת סדרת הדוקו החדשה של כאן 11 – יחידה מעורבת שנהנתה מהמשך השפעת גמר המונדיאל ורשמה 9.4% (312K), סרט הדוקו 'השוטרים הנוקמים' (קשת 12) רשמה 6.8% (189K), הסדרה חברות (ערוץ עשר) עם 6.6% (178K), וכולם ב-20 (ערוץ 20) עם 1.2%.
'הצנרת' (רשת 13) הניבה 9.5%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) קיבלה 6.2%, ההשקת התכנית 'נגד הזמן' (ערוץ עשר) של עינת גלילי, ניפקה 6.1%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) רשמה 5%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) ניפקה 4.4%, אולפן מונדיאל (כאן 11) ניפקה 3.8%, 'לילה חם עם אופירה וברקוביץ'' (קשת 12) זכתה ב-3.6%, ''חדשות הלילה' (כאן 11) רשמה 3.5%, נקסט' (קשת 12) קיבלה 2.4%, 'הפטריוטים' (ערוץ 20) ניפקה 1.3% ו'חדשות היום' (ערוץ 20) עם 1.2%.
בגזרת הבוקר:
העולם הבוקר (רשת 13) קיבלה 4.3%,
וצמודה אליה - חדשות הבוקר (קשת 12) עם 3.9%.
בוקר אור (ערוץ עשר) הסתפקה ב-1.6%.
בגזרת החדשות:
בזכות גמר המונדיאל ששודר לפני כן, רשמה מהדורת חדשות הערב של כאן 11 רייטינג שיא של 16.8% (617K),
וניצחה את כל המהדורות: חדשות 2 ברשת עם 8.4% (224K),
שגברה על אחותה בקשת עם 8.3% (208K)
(בחישוב מצרפי: 16.7% ו-432K),
מהדורת חדשות עשר הסתפקה ב-5.2% (136K),
וחדשות ערוץ 20 עם 0.8% בלבד.
שאר הנתונים יפורסמו בהקדם.
- 3.רומי 16/07/2018 14:33הגב לתגובה זונפילה קשה
- 2.את האמת כאן מספר אחת פי 1000 יותר שווה מכל הזבל (ל"ת)ספרטקוס 16/07/2018 12:59הגב לתגובה זו
- 1.דורון 16/07/2018 10:03הגב לתגובה זומעוניינים לדעת מה הם הנתונים של כאן 11 אחרי הפריים טיים!!!

מי יקנה את הוט מובייל ובאיזה מחיר?
פטריק דרהי רוצה למכור את הוט. לא בטוח שיש הרבה קונים, בינתיים הוא מקבל הצעות לרכישת הוט מובייל.
שוק הסלולר הישראלי, שסבל בשנים האחרונות מירידת מחירים דרמטית ומתחרות עזה, עומד שינויים. הוט מובייל, אחת מארבע המפעילות הגדולות עם כ-2 מיליון מנויים ונתח שוק של כ-17%, עשויה לשנות את מפת התקשורת. מכירתה על ידי קבוצת אלטיס שבשליטת הטייקון שפשט רגל בצרפת עשויה לא רק להקל על חובותיו העצומים של דרהי, אלא גם לשנות את המפה התחרותית.
קבוצת גיל שרון מתעניינת בהוט מובייל
גיל שרון, שכיהן כיו"ר בזק וכמנכ"ל גולן טלקום מוביל קבוצת משקיעים שהגישה הצעה לא מחייבת לרכישת הוט מובייל תמורת 1.4 מיליארד שקל. ההצעה הוגשה לאלטיס, והיא כוללת שותפות עם גופים מוסדיים מובילים: לאומי פרטנרס, הראל ביטוח, מנורה מבטחים ומור ביטוח.
המוסדיים יזרימו את רוב ההון, בעוד שרון יכהן כשותף כללי ומנהל תפעולי ראשי. הוא לא מזרים כסף אישי בשלב זה, אך יקבל אופציות להשתתפות עתידית אם העסקה תצליח. האסטרטגיה של הקבוצה של שרון מבוססת על התייעלות מהירה: הוט מובייל סובלת מרווחי רווח נמוכים עקב תחרות מחירים, אך בעלת בסיס מנויים יציב ותשתיות 5G מתקדמות. הוא מתכנן להגדיל הכנסות דרך שדרוג חבילות משולבות, סלולר, אינטרנט ביתי וטלוויזיה, ולהפחית עלויות תפעוליות ב-20%-30%. אם העסקה תתגבש, שרון יפרוש מתפקידו כיו"ר IBC, מיזם הסיבים האופטיים, כדי למנוע חשש מניגוד אינטרסים, שכן מנורה ומור מחזיקות גם שם.
אלא שפלאפון, זרוע הסלולר של בזק, הגישה הצעה גבוהה בהרבה - 2 מיליארד שקל. השאלה אם הרגולטור יסכים לעסקה כזו שתוביל את החברה הממוזגת לנתח שוק של כ-36%. מיזוג עם הוט מובייל ייצור שחקן עם נתח שוק גדול כשסלקום הבאה בתור עם 28%.
- פרטנר שוקלת לרכוש את פעילות הלקוחות העסקיים של הוט
- פלאפון רוצה לרכוש את הוט מובייל ב-2 מיליארד שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
שרון רכש לפני כ-8 שנים את גולן טלקום יחד עם האחים זלקינד ב-350 מיליון שקל, והפך אותה ממפעילה קטנה לחברה ששווה פי כמה ונמכרה לסלקום במחיר של פי 3. המוסדיים כנראה מאמינים שהוא יעשה זאת שוב בהוט מובייל.
פטריק דרהי, חובות ומניעים
מאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקומאסטר שף היא התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים
הרייטינג חזר לסורו, עם חדשות 12 כמהדורה המרכזית הנצפית ביותר ומאסטר שף, ריאליטי אוכל שעומד בראש הפריים טיים
בכל אופן, מבחינת הנתונים עצמם, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 16.1% רייטינג ו-403 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 7.7% רייטינג ו-221 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5% רייטינג ו-115 אלף צופים,
ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 114 אלף צופים ו-4.1% רייטינג.
פריים טיים
להיטים ותיקים זה תמיד טוב, וכך גם היה עם "מאסטר שף" עונה 12, ששודרה אמש, והיתה בראש, עם רייטינג של 15.4% רייטינג ו-415 אלף צופים והיתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריה היתה התכנית העקבית ביותר בטלוויזיה, "הפטריוטים"
שמשודרת מדי ערב וזוכה לרייטינג גבוה ולמקום השני כמעט בקביעות, שהונחתה אתמול על ידי איתמר פליישמן, ועמדה על 7.6% רייטינג עם 209 אלף צופים. במקום השלישי היה כאן11 עם ריאליטי האוכל שלהם, שמתעלה מעל לממוצע הרייטינג של התאגיד
הציבורי, ועמד על 7.2% רייטינג ו-163 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 13, עם "ווארט", שעמד על 7% רייטינג ו-173 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את
הרצועה, עם 3.8% ו-85 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים, עם 2.6% רייטינג ו-53 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת שהדביקה פערים ונצמדה למקום השני עם העולם הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-51 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, אך התחרות בין 14 ל-12 נותרת צמודה, כשהפעם משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.7% ו-53 אלף צופים, ואילו "על הבוקר" עם נוי בר, היה אחריו עם 1.7% רייטינג, ו-53 אלף צופים. במקום
האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-35 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, ואלמז עם 14 בצהריים של חדשות 12, היתה על 3.4% ו-65 אלף צופים, אחריה היה האולפן הפתוח של עם בועז גולן עמד על 3.2% רייטינג
ו-6* אלף צופים, ואת הרשימה סגר משדר מיוחד עם מאיה ראכלין שהיה עם 1.1% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד.
