דוריה למפל
צילום: מיכה לובטון

שבחי ירושלים: התאגיד עובר לאולפנים חדשים בבירה

החל מה-23 בפברואר תחל חטיבת החדשות בתאגיד לשדר מאולפנים חדישים שבגבעת שאול, אשר ישמשו בין היתר לקראת בחירות 2020 ויעבירו גם שידורי רדיו מצולמים
אייס | (3)

כאן חשף את האולפנים החדשים בירושלים מהם יתחיל לשדר בכל פלטפורמות השידור, החל מיום ראשון הקרוב, ה-23 בפברואר. ביום זה תשודר מהדורת "חדשות הערב" הראשונה מבית התאגיד בשכונת גבעת שאול בירושלים.

לקראת הבחירות הקרובות במרץ, חטיבת "כאן חדשות" נערכת למשדרי הבחירות מאולפן הטלוויזיה החדש, הבנוי בטכנולוגיה חדשנית שתאפשר שינויים במבנה האולפן מתוכנית לתוכנית.

בתוך כך, תוכניות הרדיו של כאן רשת ב' ישודרו מאולפני הרדיו החדישים שהוכשרו במיוחד לשידורים משולבים של רדיו וטלוויזיה, ויאפשרו להעביר את תוכניות הרדיו של כאן רשת ב' גם בכאן 11.

לוח השידורים החדש 

מה-4.3, לאחר הבחירות, יתחיל התאגיד בלוח שידורים יומי חדש בכאן 11:

16:30-17:05 ערב ערב

17:05-18:00 שלי וגואטה - רדיו מצולם

18:00-18:50 קלמן סג״ל

18:50-19:00 מהצד השני

19:00-19:15 מהדורת שבע

19:15-19:58 העולם היום

"כאן גאים להיות גוף השידור והמדיה היחיד בישראל הפועל, בכל הפלטפורמות, מבירתנו הנצחית", הגיב על השינוי אלדד קובלנץ, מנכ"ל כאן – תאגיד השידור הישראלי.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    חסרי מעוף לא חסר מה לשים בפריים טיים (ל"ת)
    אינטרסיהו 28/02/2020 20:22
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    עם 1 אחוז רייטינג הם באמת מנצחים חחחחחחח (ל"ת)
    נו באמת 19/02/2020 15:26
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    gri 19/02/2020 14:49
    הגב לתגובה זו
    היה מספיק מביך רדיו מצולם בבוקר, אבל רדיו מצולם בפרה-פריים? איזו בושה.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.