מהפך: אבודים עקפה את מאסטר שף - שאיבדה 20%
ערב מוצלח לערוץ רשת 13 עם ניצחון גדול בפריים-טיים. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי אבודים (רשת 13) הניבה 18.6%, גבוה במקצת מפרק ההשקה בשבוע שעבר (18.2%), אבל עם מהפך על מאסטר שף (קשת 12) שירדה מ-20.5% ל-16.4% בלבד, היחלשות של 20% בשבוע.
התכנית המסע המופלא של אהרוני וגידי (ערוץ עשר) רשמה 7%, ואילו שידור חוזר של סדרת התעודה הרמטכ"לים (כאן 11) הסתפק ב-1.9% בלבד.
'הצנרת' (רשת 13) עם שיא רייטינג של 12.1%, 'היום בלילה עם גורי אלפי' (קשת 12) קיבלה 8.2%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 - רשת 13) הניבה 5.7%. 'חי בלילה' (קשת 12) זכתה ב-4.6%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) עם נתון חלש מאד של 1.9%, 'הרדאר' (ערוץ עשר) קיבלה 2.5%, ו'היום שהיה' (ערוץ עשר) עם 3.4%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) הניבה 9.5%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 – קשת) עם 11.7%. מנגד ניפקה 'לפני החדשות עם לוסי ואודי' (רשת 13) 6.1%, 'הכול כלול בשבע' (ערוץ עשר) קיבלה 4.7%, ואחריה התכנית האחרונה של 'חדר מצב' (ערוץ עשר) עם 4.9%. 'שבע אקטואלי' (כאן 11) עם 1.7%.
- רשת הציבה שוב את "אבודים" מול "חתונמי". זה נגמר רע
- אבודים ברשת: הרייטינג של צופית גרנט - רבע מחתונה ממבט ראשון
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 10.דני 15/11/2017 12:18הגב לתגובה זוכבר 3 שנים עם 3 מליארד ש"ח מכספינו וזו הרמה
- 9.אחלה תוכנית - רק להפחית מאוד את הדרמה (ל"ת)ישראל999 15/11/2017 11:32הגב לתגובה זו
- 8.פרס ישראל לצופית גרנט (ל"ת)פרס ישראל 15/11/2017 08:26הגב לתגובה זו
- יצחק 17/11/2017 02:29הגב לתגובה זומצטרף לתגובה 8 מגיע לצופית פרס ישראל!!!
- 7.צופית 14/11/2017 23:08הגב לתגובה זוהתוכנית מדהימה וצופית אלופה , כמה אומץ יש לה
- 6.דדד 14/11/2017 13:13הגב לתגובה זוהיה צריך להיחתך ב חצי במקום זה נשאר זהה. מי מאמין לזה?
- 5.לפי מספר התגובות היה רייטנג רציני (ל"ת)תותי 14/11/2017 12:55הגב לתגובה זו
- 4.צופית - כל הכבוד על תוכנית מרתקת ומהממת (ל"ת)אריאל 14/11/2017 12:12הגב לתגובה זו
- 3.שימי 14/11/2017 11:16הגב לתגובה זוצופית אישה צדיקה למצא אבודים שוה פדיוןנפשות שבויות ירבו כמוך תודה על תוכנית נהדרת ומרתקת
- 2.משה 14/11/2017 10:52הגב לתגובה זוהאם אפשר להכין טבלה קריאה של כל בליל הנתונים האלה ?? לא ניתן להבין כלום מהמלל הזה. כך לא מציגים נתונים!
- כי לסבך לסבך לסבך... (ל"ת)אור 14/11/2017 12:19הגב לתגובה זו
- 1.צוח 14/11/2017 10:43הגב לתגובה זואין הצדקה להחזיק אותם בחיים. איחוד של 10 עם רשת יקרה בתוך שנה.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.