הכוכב הבא 5
צילום: אוהד רומנו
רייטינג

רגע לפני הפיצול: 24.1% לחזרתה של 'הכוכב הבא'

נתון פושר ל'כוכב' - הנמוך ביותר להשקת ריאליטי מאז 2016, אבל דומה יחסית להשקות בתקופה האחרונה. 6.2% ל'לעוף על המיליון', ו-5.4% ל'טיול אחרי צבא'. ערב חזק לפרה-פריים של ערוץ 2
אלכסנדר כץ | (2)

הכוכב הבא חזרה אתמול (יום א') לעונה 5 בהשקה פושרת – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. התכנית רשמה 24.1%, נתון ההשקה הנמוך ביותר של התכנית אי-פעם וגם הנמוך ביותר להשקת ריאליטי מאז 2016. מאידך, מדובר בנתון סביר ביחס לחודשים האחרונים, ולא הרבה יותר נמוך מהשקת תכניות ריאליטי אחרות בפרק זמן זה.

 

לעוף על המיליון (ערוץ עשר) עם נתון פושר של 6.2%, טיול אחרי צבא (כאן 11) קיבלה 5.4%, ואחריה היהודים באים (כאן 11) עם 3.5%.

 

קידום לתכנית הריאליטי חתונה ממבט ראשון - בקרוב אצלכם (קשת, ערוץ 2) הניב 17.6%, 'היום בלילה עם גורי אלפי' (קשת, ערוץ 2) זכתה ב-10.5%, 'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) רשמה 8.1%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) ניפקה 4.4%, 'הרדאר' (ערוץ עשר) הניבה 4.6%, ו'היום שהיה' (ערוץ עשר) עם 3.2%.

 

ראש בראש בפרה-פריים: 'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת, ערוץ 2) הניבה 11.7%, ואחריה 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 14.1% - ברצועת פרה-פריים חזקה בערוץ 2. מנגד קיבלה 'הכל כלול בשבע' (ערוץ עשר) 5.2%, פי 2 מ'שבע אקטואלי' (כאן 11) שרשמה 2.6%.

 

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה 19%, 'חדשות עשר' ניפקה 8% ואילו 'חדשות הערב' (כאן 11) עם 5.7%.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    הטעיה 30/10/2017 10:50
    הגב לתגובה זו
    מעניין שרשת אפשרו להם לעשות את זה. בהתחלה היה לוגו אחר עם 2 שדומה לערוץ 2 אבל לא זהה.
  • עומר 30/10/2017 23:08
    הגב לתגובה זו
    הרשות השנייה חייבה אותם שלא להשתמש בלוגו של ערוץ 2 בערוצים החדשים, לכן עד שהפיצול ייקרה קשת תציג את זה ככה
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.