ביי גיא, היי טל: 6.6% להשקת 'הצינור' בפורמט החדש שלה
ערב של השקות עם סיום החופש הגדול: על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי השעשועון מי יכול על ישראל (קשת, ערוץ 2) עם אייל קיציס, רשם נתון נאה של 20.7%, ומדובר בנתון הגבוה ביותר לשעשועון השנה. מנגד קיבלה זוג מנצח VIP (ערוץ 10) 12.5% - בדיוק כמו ביום חמישי שעבר, ומדובר בנתון שיא עונתי.
השקת סדרת הדוקו החדשה של כאן 11 - טיול אחרי צבא עם פבלו רוזנברג וגל תורן, רשמה נתון נאה מאד של 6.2%, ואילו משחק היורובאסקט בין ישראל לגרמניה (ספורט 5), בו ניצחו הישראלים בתום דרמה, הניב 4.9%.
יצאת צדיק (קשת, ערוץ 2) רשמה 15.2%, הסדרה חברות (ערוץ 10) ניפקה 10.5%, 'קסם אישי עם חזי דין' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 10.4%, 'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) הניבה 6.6%, בדיוק כמו השקת הפורמט החדש של הצינור (ערוץ 10), עם טל ברמן, לאחר עזיבתו של גיא לרר לרשת. 'הצינור' שודרה ב-23:05. אחריה קיבלה 'היום שהיה' (ערוץ 10) 4.6%. 'עד כאן' (כאן 11) עם 2.8%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) הניבה 9.6%, ואחריה 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם נתון נאה של 12%. מנגד קיבלה 'הכל כלול' (ערוץ 10) 6.6% ו'שבע אקטואלי' (כאן 11) עם 2.4%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' קיבלה 19% מול 9% ל'חדשות 10' ו-5.8% ל'חדשות הערב' (כאן 11).
- 5.ברמן, אביה, וקוטלר אחלה צוות אחלה תוכנית (ל"ת)הילה 05/09/2017 01:22הגב לתגובה זו
- 4.אלון 04/09/2017 18:04הגב לתגובה זופבליטו היה מעולה ??
- 3.נדב 04/09/2017 13:34הגב לתגובה זוהוא יצליח, יותר טוב מלרר היאכנוואט
- 2.נתן 04/09/2017 12:34הגב לתגובה זוהאיטיות בצילום שם ושימת הדגש והצילומים הפרקטיים ולא נוף סתם מעביר את הכל כולל תובנות על חיי ההודים המסכנים ומה עובר על בנינו שם ומה מושך אותם ומגעיל אותנו.
- 1.תומר 04/09/2017 11:48הגב לתגובה זומה בדיוק הופך את הנתון של הצינור למוצלח? זה נתון ממוצע ומטה למספרים שעשה הצינור בשעה המקורית שלו, שהייתה אפילו מאוחרת יותר
- fg 05/09/2017 02:18הגב לתגובה זוכבר תקופה ארוכה שהצינור משודרת ב-22:00
- שיר 04/09/2017 12:40הגב לתגובה זותן קרדיט שאם כתבו אז בדקו
- תומר 04/09/2017 13:35כי עובדה שזה מספר מאוד דומה לממוצעים של הצינור עוד בשמו הקודם "צינור לילה", ששודר בחצות - אחרי היום שהיה ולילה כלכלי, ולא לפניהם. וכשמדובר בנתון השקה, הציפייה שיהיה גבוה יותר (למשל כמו שהיה עם הכל כלול בשבע - שפתח ברעש גדול, עם רייטינג גבוה מתוכנית חיסכון, וחזר במהרה לנתון של כ60%)

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.