yes שוגר דדי ראובני פרידן
צילום: צילום מסך
TV

"התפוצצתם" על אגאדיר? אייס חוזר לקמפיין "השוגר-דדי" של yes מההשקה בשנת 2000

הסערה מהימים האחרונים "העיפה אותנו" במנהרת הזמן אל פרסומת "השוגר-דדי" של yes מעידן פוסט פייסבוק. ומה אומר אודי פרידן, שעמד מאחורי פרסומת ההשקה ל-yes?
אלכסנדר כץ | (4)

בלי רשתות חברתיות, בלי דירוג מקצועי, בלי פידבק מהקהל ובלי חרם צרכני - פרסומת של yes מלפני 15 שנה עשתה בזמנו הרבה פחות רעש מהקמפיין החדש של רשת ההמבורגריות אגאדיר, למרות ששתיהן הציגו סיטואציה דומה. באייס החלטנו לחזור לרגע לאותה פרסומת להשקתה של חברת הלוויין yes, אי-שם בשנת 2000.

 

עם השקת חברת הלוויין, עלתה סדרת פרסומות שהקונספט שלה דיבר על חופש להשתחרר ממוסכמות והחופש ללכת עד הסוף. באחת הפרסומות מוצגים קשיש וצעירה מצודדת, במה שנראה כ"שוגר דדי" קלאסי.

 

חזרנו לאותה פרסומת על רקע הסערה האחרונה בעקבות תחילת הקמפיין של אגאדיר, מה שהוביל לסערה ברשתות החברתיות, קריאות לחרם ופגיעה בדירוג הקולינארי של סניפי הרשת על ידי קהל הגולשים.

 

"הייתה אז תקופה אחרת", אמר הפרסומאי אודי פרידן, מבעלי ראובני פרידן ומי שחתום על הפרסומת שהושקה ב-2000 (תחת המשרד ראובני פרידן ליאו ברנט). "אפילו המצאנו את המילה yes שזה היה מהפכני. הצגנו פה קו שהמטרה הייתה שהכל מותר לעשות, מותר להיות שוגר דדי, מותר לרכב על אופנוע בגיל 60, הכל מותר לעשות".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    ברוך 14/08/2015 19:38
    הגב לתגובה זו
    וגם את טובורג שהן פיספסו בקמפיין של אגאדיר חחח. מדינה של סתומים. הולך לאכול באגאדיר אולי הפצצה תהיה שם. חוץ מזה אין על הוט!
  • 3.
    ת״אביבי 11/08/2015 10:05
    הגב לתגובה זו
    נראה לי שזה מעצבן ככ הרבה אנשים כי זה נכון, אנחנו חיים בעולם מטריאליסטי שכל פלוצ או פלוצה מתפרסמים על סמך העירום שלהם או הסטיות שלהם, מפנה אתכם לקים קרדשיאן, אדל בפסולוב או אייל גולן, סתם הרסתם קמפיין שעשה את העבודה שלו כי כואב לכם שזה נכון ובמקום לשנות את המצב נכנסתם במותג ובמפרסם, עולם של מסכנים
  • 2.
    11 10/08/2015 15:12
    הגב לתגובה זו
    לא שאני תומך בשניהם
  • 1.
    יאל 10/08/2015 15:08
    הגב לתגובה זו
    אגומניה של משרדי פרסום.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.