הקידומת של הוט מובייל משתנה החל מ-2015 - הנה הפרטים החשובים
חברת הוט מובייל נפרדת מהקידומת הסלולרית שליוותה אותה מאז הקמתה ומקבלת קידומת חדשה. משרד התקשורת פרסם היום את לוחות הזמנים להחלפת הקידומת הקיימת (057) והמרתה לקידומת 053. לקוחות אשר מחזיקים בקידומת הסלולרית 057 יקבלו את אותו המספר עם קידומת 053.
במשרד התקשורת מדגישים כי ההנחייה תקפה גם כלפי מנויים עם הקידומת 057 שהתניידו במהלך השנים לחברות סלולריות שונות. במשרד התקשורת מעריכים כי כיום ישנם כ-280,000 מנויים שברשותם הקידומת 057, מתוכם 193,000 הינם לקוחות של הוט מובייל.
על פי לוחות הזמנים, פינוי הקידומת יחל בסוף שנת 2014 ויתבצע עדכון במהלך שנת 2015. העדכון יתבצע באופן הבא. מועד ההחלפה נקבע על ה-1 בדצמבר 2014 ובו יוחלפו כל המספרים בקידומת 057 למספרים זהים בקידומת 053. השינוי יתבצע על ידי כל המפעילים ובכל המערכות של ניידות המספרים.
במהלך התקופה של שלושת החודשים ממועד ההחלפה - המנויים יוכלו לקבל שיחות הן בקידומת 057 והן בקידומת 053 כרגיל.
בשלושת החודשים הבאים, לקוחות אשר יחייגו לקידומת 057 יקבלו הודעה כי הקידומת הוחלפה ל-053. לאחר ההודעה תועבר השיחה ליעדה.
בשלושת החודשים הבאים יקבלו המתקשרים לקידומת 057 הודעה על כך כי הקידומת הוחלפה לקידומת 053 ובסיום ההכרזה לא תועבר השיחה ליעדה.
- 3.אריה 30/11/2014 12:54הגב לתגובה זוחברים וחברות יקרים זה מאוד חשוב כנסו לדף !!!!!! קידומת 057 תבוטל במהלך 2015 המשרד הודיע על פינוי הקידומת והחלפתה ל-053, במהלך שייחל בדצמבר 2014. לקוחות כל החברות המחזיקים בקידומת 057, יקבלו את אותו המספר עם קידומת 053. מדובר ב-280 אלף לקוחות, מרבית הלקוחות הם אנשי עסקים עם מספר זהב ששילמו על זה כסף רב שלא נדבר על הפרסום שנפגע , אז אנחנו לא פראיירים אז פנינו לעו"ד שמוכן לייצג אותנו בתנאי שיהיה מספיק אנשים מפני שרק כך יש סיכוי לתביעה ייצוגית זו אז חברים וחברות יקרים נא להשאיר הודעה במייל זה [email protected] עם פרטים ראשונים של דרך תקשורת עם כל מי שמעוניין להשתתף בתביעה ייצוגית זו על מנת ליצור קבוצה חזקה שתפו דף זה בכל מקום אפשרי https://www.facebook.com/057to053
- 2.אלי 18/02/2014 15:14הגב לתגובה זומה רע ב 057?
- 1.??????? (ל"ת)למה להחליף? 18/02/2014 14:57הגב לתגובה זו
חיים כצמן מייסד ומנכ"ל קבוצת ג'י סיטי צילום:שלומי יוסףהגרידיות של כצמן - הפחד של המשקיעים
הסיבה האמיתית לנפילה בג'י סיטי והאם יהיה קאמבק?
במובנים רבים אין שום סיבה עסקית לנפילה במניית ג'י סיטי. החברה עשתה מהלך עסקי נכון מבחינת הדוח רווח והפסד - רוכשת את השליטה בסיטיקון במחיר נמוך מההון. ההשקעה צפויה להניב תשואה טובה מהמימון שילקח. במקביל יהיה גם רווח חשבונאי. הכל דבש. בעלי המניות אמורים לשמוח, אבל סיבה אחת גדולה גרמה לנפילה - גרידיות / תאוות בצע.
זה טבע אנושי, אי אפשר להתנגד לזה, אפילו חיים כצמן מהיזמים הוותיקים, המנוסים, המתוחכמים, נופל בזה כל פעם מחדש. כצמן רוצה להרוויח, והוא צודק, אבל אחרי ששנים רבות הוא משדר לשוק שהוא מוריד את המינוף, שהוא ממוקד בצמצום הפעילות למען הורדת חוב, שהוא עושה הכל כדי לשפר את היחסים הפיננסים, שהוא לא פוזל לצדדים לעשות עסקאות, אלא ממוקד בתוכנית, הוא מועד. כנראה שיזמים לא יכולים לשבת בשקט שהם רואים עסקה טובה. כצמן לא לבד יש הנהלה גדולה ואיכותית בחברה, אבל משהו השתבש שם בעסקה האחרונה.
הם רכשו מניות בסיטיקון בידיעה שהם עולים מעל 50% וצריכים להציע לכל בעלי המניות לקנות. למה הם צריכים את זה? אחרי מימוש עשרות נכסים והנפקת הפעילות בברזיל ואחרי שאגרות החוב שהיו בתשואת זבל ירדו לתשואות נמוכות, הם התפתו או פשוט טעו. כל אחת מהאפשרויות רעה לשוק. הוא מבין שהחברה עם כל גודלה וכל הנהלה, וכל הבלמים על חיים כצמן, יכולה בכל נקודת זמן להפתיע.
השוק ובעיקר חברת הדירוג, מעלות, הופתעו. הם לא אוהבים להיות מופתעים. הירידות במניה והירידה באג"ח מייצרים דינמיקה שלילית ובעצם קובעים מציאות בשטח - הירידה באג"ח והעלייה בתשואה האפקטיבית לכ-10% היא התוצאה הכי קשה באירוע הזה והיא עלולה להקשות על גיוסי המשך (גלגולי חוב). אם הנהלה לא יודעת שהמהלך שלה עלול להוביל לתוצאה כזו, אז יש בעיה. היא לא קוראת ולא מבינה את השוק.
- ג'י סיטי ממשיכה לצנוח, האג"ח בתשואה של 10%
- ברקע הצעת הרכש לסיטיקון, ג'י סיטי הוכנסה למעקב עם השלכות שליליות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
היא מנסה לתקן. יש הנפקה של חברה בת שאמורה להכניס כסף ולהקטין את המינוף, אבל השוק מפנים שצריך להגדיל את פרמיית הסיכון בניירות ערך של כצמן - יכולה להיות הפתעה, ולכן מראש נדרוש ריבית גבוה יותר. כלומר, גם אם עכשיו חוזרים למינוף הרגיל, אגרות החוב לא יחזרו לחלוטין למצב הרגיל. הם יבטאו אלמנט של הפתעה-סיכון עתידי.
חן גולן יו"ר דירקטוריון נקסט ויז'ן צילום:שלומי יוסףנקסט ויז'ן: ההכנסות זינקו ב-62%, הצבר חוזר לעלות ל-124 מיליון דולר
הרווח הנקי של חברת המצלמות המיוצבות קפץ ב-56% ל-28 מיליון דולר ברבעון השלישי; בסיס הלקוחות התרחב ל-189, והחברה ממשיכה לשמור על שיעורי רווחיות גבוהים אבל עם סימני האטה בתזרים
נקסט ויז'ן מערכות מיוצבות נקסט ויז'ן 1.23% שמפתחת מצלמות מיוצבות לרחפנים ולכלים בלתי מאוישים, ממשיכה את רצף הצמיחה גם ברבעון השלישי. ההכנסות ברבעון הסתכמו ב-47.3 מיליון דולר, עלייה של 62% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. בתשעת החודשים הראשונים של השנה רשמה החברה הכנסות של 120 מיליון דולר, כך שנכון לעכשיו היא נראית קרובה לעמוד בתחזית השנתית שהציבה הכנסות של 160 מיליון דולר. במהלך השנה האחרונה הגדילה החברה את מספר לקוחותיה הפעילים מ-173 ל-189, מה שמשקף התרחבות בביקוש ובפיזור לקוחותיה הגלובליים.
נכון למועד פרסום הדוחות, צבר ההזמנות של נקסט ויז'ן עומד על 124 מיליון דולר, לעומת 110 מיליון דולר בסוף הרבעון הראשון. עם זאת, עיקר הגידול בצבר נובע מהזמנה גדולה אחת שהתקבלה לאחרונה בשווי של כ-24 מיליון דולר, לאספקה עד יולי 2026. בלי אותה הזמנה, הצבר היה מציג ירידה לעומת הרבעון הקודם.צבר ההזמנות חוזר לעלות
אחרי ירידה בצבר ברבעון השני (110 מיליון דולר), נקסט ויז'ן מדווחת כעת על צבר של 124 מיליון דולר נכון למועד אישור הדוחות - עלייה של 12% בתוך שלושה חודשים. מדובר ברמה דומה לזו שנרשמה בתחילת השנה, מה שמאותת על חזרה לקצב הזמנות גבוה מצד הלקוחות.
הצבר הגבוה נובע, בין היתר, מהזמנה משמעותית שהתקבלה בינואר 2025 מצד גורם שלישי שאינו קשור לחברה, בסך של 12.1 מיליון דולר. ההנהלה מציינת כי קיים ביקוש מתמשך לפתרונות החברה, במיוחד מצד לקוחות חוזרים וגופים ביטחוניים במערב.
הרווח הגולמי עמד על 32.5 מיליון דולר, שהם כ-69% מההכנסות - עלייה של 55.5% לעומת 20.9 מיליון דולר ברבעון המקביל. בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכם הרווח הגולמי ב-85.5 מיליון דולר (71% מההכנסות), גידול של 42% בהשוואה ל-60.2 מיליון דולר בתקופה המקבילה.
- עדכון המדדים - נקסט ויז'ן נכנסת ודמרי נשארת במדד ת"א 35; והשינויים הנוספים
- ג'פריס: המלצת קנייה ואפסייד של 15% לנקסט ויז'ן
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הרווח התפעולי ברבעון עלה ל-28.3 מיליון דולר (60% מההכנסות), לעומת 18.7 מיליון דולר ברבעון המקביל - גידול של 51%. במצטבר מתחילת השנה: רווח תפעולי של 73.5 מיליון דולר, עלייה של 39% בהשוואה לשנה שעברה.
