לקוחות חדשים ל'EDK תקשורת' ולמחלקת הניו-מדיה של 'רוני ארנון תקשורת'
תקציבי היח"צ של 'דיזיין סנטר', 'מוצרי שום ותיבול- דורות', ושל חברת הקייטרינג של מלונות דן, 'עידית', עברו ל- EDK תקשורת.
EDK המנוהלת כיום ע"י משה קלוגהפט ושמוליק ויליאן, מפעילה מספר מחלקות, ובהם מחלקה מסחרית, מחלקה פוליטית, ומחלקת ניהול משברים ומאבקים ציבוריים.
הלקוחות החדשים של EDK מצטרפים לתקציבים נוספים אותם מנהלת החברה, ובהם תקציב יחסי הציבור של מותג המשחקים העולמי Ravensvurger ישראל, כרמית ממתקים ועוד.
בנוסף, בין הקמפיינים שהמשרד הוביל לאחרונה ניתן למצוא את הקמפיין לביטול "מס הבצורת", המאבק לקידום "חוק הפרוות", מאבקי איכות סביבה נוספים, מאבקי הסטודנטים להעלאת שכר הלימוד ועוד.
מ-EDK נמסר כי "אנו שמחים להוות כתובת עבור חברות מסחריות הדורשות מטריה תקשורתית המספקת מגוון שירותים, וזאת מעבר לתקשורת הצרכנית הסטנדרטית המקובלת כיום בשוק היח"צ. בשנת 2011 כבר מבינים שלא ניתן אחרת, ואנו שמחים להיות החלוצים לפני המחנה".
במקביל, מחלקת הניו מדיה ב'רוני ארנון תקשורת', מקבלת לשורותיה לקוחות חדשים. בין התקציבים שנוספו למחלקה לאחרונה: מאפיית לחמים, רשת מעצבת האופנה נעמה בצלאל, מותג האופנה לצעירות MADE by LILAMISTוחברת מוצרי הטיפוח לשיער רמינגטון.
המחלקה הייעודית לתקציבי ניו מדיה נפתחה במשרד לפני כשנתיים ומנהלת כיום כ-30 תקציבים מתחומים שונים בהם: תיאטרון גשר, מתחם התחנה בת"א, רשתות האופנה והמעצבים גולף, אפרודיטה, כותון, רונן חן, קאלה, מותג נעלי הילדים פאפיה ועוד.
יואש פלדש, מנהל מחלקת הניו-מדיה ברוני ארנון תקשורת: "אנחנו לא רצים אחרי לייקים. בכל פעילות שאנחנו מקיימים, אנו דואגים לשמור על הקול הייחודי של הלקוחות שלנו וכך יוצרים קהילה אמיתית, המבוססת על אנשים עם חיבור אותנטי למותג".
'רוני ארנון תקשורת' עוסק בתחומי הלייף סטייל, עיצוב, אופנה, קולינריה, קוסמטיקה ועוד. בין לקוחות המשרד הקיימים : תשלובת ד"ר פישר, גולף אנד קו, גולף קידס, מתחם התחנה בת"א, שריג אלקטריק, מורפי ריצ'ארדס, רשתות האופנה קרייזי ליין, לוצ'י, זיפ, אלמביקה, קאלה ועוד.
- 2."שמחים להיות החלוצים לפני המחנה".- חיים בסרט! (ל"ת)עמיחי 06/03/2011 13:51הגב לתגובה זו
- 1.נחלקה זה כמו חטיבה? 02/03/2011 12:45הגב לתגובה זו?

כמה מנות חומוס צריך למכור כדי להעלים הכנסות של כ-4 מיליון שקל?
רשות המסים הגישה כתב אישום חמור נגד יגאל פדלון, בעל רשת חומוסיות, בטענה שבמשך שלוש שנים דיווח על מחצית בלבד ממחזור עסקיו; לפי האישום, המע"מ שלא שולם עומד על יותר מ־700 אלף שקל
בפרשה נוספת של העלמת הכנסות, הגישה רשות המסים כתב אישום נגד יגאל פדלון, בעל רשת חומוסיות בת"א, נתניה ומודיעין, ונגד החברה שבבעלותו “יגאל פדלון מסעדות בע"מ”. על פי כתב האישום, בין השנים 2022 ל-2025 ביצע הנאשם עסקאות בהיקף כולל של מעל 9 מיליון שקל, אך דיווח לרשות המסים על עסקאות בהיקף של כ־4.8 מיליון שקל בלבד. בכך, נטען, השמיט פדלון עסקאות בסכום כולל של למעלה מ-4 מיליון שקל, תוך ניהול פנקסי חשבונות כוזבים והגשת דוחות כוזבים לרשות המסים.
סכום המע"מ שנמנע מהמדינה כתוצאה מהשמטת העסקאות מוערך ביותר מ־700 אלף שקל, והוא מבוסס על נתונים כוזבים שהוגשו במשך 38 דוחות תקופתיים לרשות המסים, במטרה להתחמק מתשלום מס אמת.
מבט על הנתונים שצורפו לכתב התביעה מראה כי הממוצע החודשי עליו דיווח פדלון היה כ-125,000 שקל ואילו הממוצע החודשי שעליו לא דיווח היה כמעט 112,00 שקל.
אם נעשה חישוב קצר, ונשערך שהזמנה ממוצעת של לקוח היא כ-50 שקלים, נראה שמדובר בכ-2250 לקוחות שעברו מדי חודש ברשת ולא דווחה עליהם הכנסה. בחישוב יומי ובחלוקה לשלושת הסניפים, מדובר על כ-25 לקוחות מדי יום בכל אחד מהסניפים שלא דווחו עבורם הכנסות. כמובן שזהו מידע משוערך בלבד, אבל הוא נותן סדר גודל לגבי היקף ההעלמות שבהן מואשם פדלון.
- העלימו מאות מיליוני שקלים - וזה העונש שנגזר עליהם
- אב ובנו ממזרח ירושלים חשודים בהעלמת כ-8 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
רשת "חומוסים" נפתחה לפני כ-20 שנה במודיעין, ומאז התרחבה. הרשת מציעה אתר אינטרט, אפליקציה בחנות אפל ועובדת עם אפליקציות משלוחים חיצונית כגון וולט ותן ביס. ניתן רק
לשער שהסכומים שלא דווחו לא עברו דרך הערוצים הדיגיטליים.

הרחבת מודל "העסק הזעיר" עלולה לעלות למדינה מאות מיליונים ולפגוע בעצמאיים עצמם
לאחרונה פורסם כי שי אהרונוביץ' מנהל רשות המסים מציע להרחיב את הפטור ממס לעסקים עם מחזור של עד 300 אלף שקל, בעקבות הצלחת הפטור הקודם לעסקים עד 120 אלף שקל. ההצעה נועדה להקל על נישומים ולצמצם את הבירוקרטיה. כעת, רשות המסים תוכל לגבות מס נמוך יותר מעסקים אלו, תוך שמירה על גבייה יעילה. התנאים להמשך המהלך כוללים גבייה מרשימה ותחזיות צמיחה חיוביות.
בואו ונעשה קצת סדר.
החל משנת 2024 נקבע מושג חדש שנקרא "עסק זעיר" לעניין מס הכנסה.
מי שיכול להירשם כ"עסק זעיר" הוא מי שמחזור הכנסותיו השנתי (לא רווח) הוא עד 120,000 שקל. אותו עסק זעיר יכול להיות עוסק פטור או עוסק מורשה לעניין מע"מ, מה שחשוב זה מחזור ההכנסות השנתי.
מי שרשום כ"עסק זעיר" מקבל מהמדינה שתי סוכריות:
1. 30% ממחזור ההכנסות שלו מהוות הוצאות מוכרות באופן אוטומטי, מבלי שהוא נדרש להוכיח תשלום וללא צורך לשמור אסמכתאות להוצאות.
2. פטור מהגשת דוח שנתי למס הכנסה ופטור מהגשת הצהרת הון, כך שנתוני הדיווח לא ייבדקו.
כ-40-45 אלף עוסקים שעונים להגדרה כבר נרשמו לסיווג החדש. במקרים רבים מאוד מדובר בנותני שירותים, כגון: מורים פרטיים, נגנים, מטפלים ברפואה משלימה ועוד, שאין להם באמת הוצאות בהיקף של 30% וגם לא 20% אלא 10% לכל היותר.
כעת, מנהל רשות המסים מבקש להרחיב את מודל ה"עסק זעיר" כך שיוגדל סכום ההכנסות השנתי ל-300 אלף שקל במקום 120 אלף שקל, אלא שבהצעה קיימת התעלמות מוחלטת ממספר השפעות שליליות משמעותיות שעלולות לעלות לקופת המדינה מאות מיליוני שקלים ולציבור שמסווג כעסק זעיר הרבה מאוד כסף והמידע נסתר מהם ולכן, אני מתנגד נחרצות למהלך המוצע מהסיבות הבאות:
- המספר היומי - איך 2.25 נקודות זכות משפיעות על המס שלך?
- הצעה: עסקים עד מחזור של 300 אלף שקל לא ידווחו למס הכנסה; מה הסיכויים שזה יקרה?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ראשית, לא פורסמה העלות הצפויה למהלך, הלא היא "השתתפות המדינה" בהפחתת מס הכנסה וביטוח לאומי למי שמחזור ההכנסות השנתי שלהם הוא עד 300 אלף שקל. בהעדר המידע, לא ניתן לקבוע אם המהלך כלכלי לקופת המדינה?
תהיה פגיעה בתגמולים שישולמו מביטוח לאומי כתוצאה מרווח חייב במס נמוך בעשרות אחוזים מהרווח ה"אמיתי" ובעיקר:
