המרדף הצ'ייסר איתי הרמן מיכל שרון עידו רוזנבלום
צילום: משה נחומוביץ
רייטינג

כאן 11 עקף ערב שלישי ברציפות את עשר: 6% לחזרת הצ'ייסר

החזרה של השעשועון 'המרדף' עקפה בכ-1.5 נק' את הלקט של גב האומה של ערוץ עשר. מהפכה במטבח התחזקה, אבל הפסידה ל-MKR המטבח המנצח
אלכסנדר כץ | (4)

אחרי הנפילה בשבוע שעבר ל-8.7%, מצליחה אתמול (יום ג') מהפכה במטבח (רשת 13) להתאושש עם 10.8% בקרב היהודים ו289 אלפי צופים באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. את הערב מובילה MKR המטבח המנצח (קשת 12) עם 14.4% (379K), כאשר במשבצת הזאת ביום שלישי שעבר שודרה הכוכב הבא שהניבה 17% (421K).

 

חזרתה של המרדף (כאן 11) עם עידו רוזנבלום ואיתי הרמן "הצ'ייסר", לעונה חדשה, הניבה 6% (185K), ועקפה את ערוץ עשר עם לקט של גב האומה שהסתפק ב-4.4% (134K). בערוץ 20 נתונים יחסית גבוהים – סרט הדוקו חיבוק הקוברה עם 1.4%, ואחריו האולפן הפתוח עם 1.2%.

השקת הסדרה החדשה של דביר בנדק 'החיים על פי דביר' (כאן 11) ניפקה נתון פושר של 3.3%. וגם: 'חי בלילה' (קשת 12) - 9.9%, 'הצנרת' (רשת 13) - 7.1%, 'לילה טוב ישראל' (רשת 13) - 5.2%, 'טקס מפעל הפיס' (קשת 12) - 3.7%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) - 3.2%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 3%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) - 2.9%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) - 0.2%.

 

בגזרת הבוקר:

העולם הבוקר (רשת 13) הניבה 4%,

ועקפה בצורה משמעותית את חדשות הבוקר (קשת 12) שהסתפקה ב-2.9%,

בוקר אור (ערוץ עשר) עם 1.3%.

ראש בראש בפרה-פריים:

'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 9.5%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 11.3%.

'לפני החדשות' (רשת 13) זכתה ב-6.4%,

'אורלי וגיא בשבע' (ערוץ עשר) ניפקה 3.9%,

'העולם היום' (כאן 11) רשמה 1.6%,

ו'ריקלין ומגל' (ערוץ 20) עם 0.7%.

בגזרת החדשות:

חדשות 2 בקשת קיבלה 13.1% (322K),

מול אותה מהדורה ברשת עם 8.4% (211K)

(בחישוב מצרפי: 21.5% (533K).

חדשות עשר ניפקה 7% (עקפה במספר הצופים את רשת עם 233K),

חדשות הערב (כאן 11) עם 3.9% (115K),

וחדשות ערוץ 20 עם 1.4% (34K).

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    כאן הולכים ומשתפרים! (ל"ת)
    שושי 20/12/2018 00:07
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אלי 19/12/2018 14:58
    הגב לתגובה זו
    היו רק שמאלנים
  • 2.
    ערוץ עשר מת 19/12/2018 12:54
    הגב לתגובה זו
    לא יעזור כלום.
  • 1.
    איזו כותרת וואו !!! (ל"ת)
    תודה לאייס 19/12/2018 12:43
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.