שנות ה-80 חזרה עם כ-15% - וניצחה את MKR המטבח המנצח
השקת העונה הרביעית של הסדרה שנות ה-80 (רשת 13) של שלום אסייג ניצחה את הפריים, כאשר 2 הפרקים רשמו 14.8% ו-434 אלף צופים ו-15.3% ו-448 אלף צופים – כך עולה מנתונים ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה.
השקת 'שנות ה-80' גם הורידה את הרייטינג של MKR המטבח המנצח (קשת 12) של חיים כהן בצורה משמעותית, והערב השלישי ברציפות בו התכנית משודרת, רשם 12.8% (298K). בערב שני הרייטינג עמד על 15%, ובראשון – 16.1%.
ההפסד של מכבי תל אביב ביורוליג לצסק"א (ערוץ הספורט) הניב 5.5%, לעוף על המיליון (ערוץ עשר) ניפקה 4.2% (114K), התכנית בואו לאכול איתי (כאן 11) רשמה 2.9% (62K), והאולפן הפתוח (ערוץ 20) עם 0.8%.
'יום בחיי דיקלה' (רשת 13) קיבלה 7.5%, 'הצנרת' (רשת 13) ניפקה 6.1%, 'חי בלילה' (קשת 12) זכתה ב-6.5%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) רשמה 5.1%, 'נקסט' (קשת 12) קיבלה 4.3%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) הניבה 3%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) עם 3.1%, 'סליחה על השאלה' (כאן 11) בנושא פליטים רשמה 2.6%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) ניפקה 2.7%, ו'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) עם 0.1%.
בגזרת הבוקר:
העולם הבוקר (רשת 13) ניפקה 4.1%,
לעומת חדשות הבוקר (קשת 12) עם 3.5%,
ובוקר אור (ערוץ עשר) עם 1.4%.
ראש בראש בפרה-פריים:
'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 7.3%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 8.9%.
מנגד הניבה 'לפני החדשות' (רשת 13) 5.2%,
'אורלי וגיא בשבע' (ערוץ עשר) זכתה ב-4.1%,
'העולם היום' (כאן 11) ניפקה 2%,
ו'ריקלין וסג"ל' (ערוץ 20) עם 0.8%.
בגזרת החדשות:
חדשות 2 בקשת קיבלה 12.4% (306K),
מול אותה מהדורה ברשת עם 8.3% (193K)
(בחישוב מצרפי: 20.7% ו-499K).
חדשות עשר ניפקה 7.1% (182K),
'חדשות הערב' (כאן 11) 4.4% (101K),
וחדשות ערוץ 20 עם נתון נאה יחסית של 1.8% (41K).
- 5.יסמין 18/10/2018 12:08הגב לתגובה זוהסטאר חיים כהן כבר לעוס, מתי ברודו אשה מרשימה אבל לא בטוח שהיא מוצאת על מה לדבר והביקורת לא אמינה. המשתתפים כנראה מקבלים הוראות מההפקה להילחם האחד בשני וזה נראה פאתטי חבל! בואו לאכול איתי היית הפקה מחודדת שהוציאה אמיתות מהמשתתפים בלי דרמות מיותרות ועשתה עבודה!
- 4.פירו המשוגע 17/10/2018 22:22הגב לתגובה זונצחון המתוסרט על הריאליטי כן ירבו!!!
- 3.הטלוויזיה מתה. מדור ברנז'ה בוואללה - נסגר מחוסר עניין (ל"ת)הסוף 17/10/2018 19:37הגב לתגובה זו
- 2.מתי 17/10/2018 18:49הגב לתגובה זוהיו מתנפלים עליו.
- 1.אלי 17/10/2018 15:24הגב לתגובה זותת רמה של תוכניות

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.