דניאלה סמרי עוברת לתאגיד; תצטרף לצוות מגישי האקטואליה
דניאלה סמרי מצטרפת לתאגיד השידור כאן - כך נודע לאייס. סמרי מצטרפת לצוות מגישי תכניות האקטואליה בערוץ כאן 11, ותגיש ברוטציות בין היתר את 'הרי החדשות', 'ערב ערב', 'חדשות הלילה' ו'חדשות שבע בערב'.
סמרי עובדת 12 שנה בתקשורת הספורט. ב-3 השנים האחרונות הייתה בערוץ הספורט והגישה את 'מגרש פתוח', 'תכנית הבוקר', 'שבת במגרש' ועוד. היא גם הייתה שדרית קווים במשחקי ליגת העל, והנחתה פאנל במשדרי ליגת האלופות.
עוד לפני כן עבדה בצ'רלטון ו-ONE, הגישה את שידורי מונדיאל 2014 באתר ynet, והנחתה במשך שנתיים תכנית סיכום מחזור בערוץ 1. בעקבות שידורי המונדיאל האחרון של כאן 11 בה לקחה חלק והיו מוצלחים מבחינתה, קיבלה פנייה מכאן והצעה לעבור לתאגיד. הקשר בין סמרי לערוץ הספורט לא מסתיים והיא צפויה להמשיך להגיש שם תכניות.
בתאגיד השידור כאן אישרו את הפרטים. סמרי אישרה את הפרטים לאייס: "אני שמחה להצטרף לתאגיד ומודה לאנשי כאן על הבעת האמון. אחרי שנים רבות בספורט אני מתרגשת לצלול גם לעולם החדשות והאקטואליה. אני סבורה שזו תחילתה של ידידות מופלאה".
- 7.מיקי 11/10/2019 10:49הגב לתגובה זודניאלה חכמה, רהוטה ויפיפיה, בהצלחה.
- 6.אדם 25/09/2018 20:43הגב לתגובה זולא מתאימה עם כל הכבוד
- 5.מי זו בכלל? 23/08/2018 19:58הגב לתגובה זו'כתבת' משעממת. מביכה
- 4.דניאלה תמכור את אמא שלה כדי להתקדם (ל"ת)רותם י, תשמרי על הגב 21/08/2018 18:05הגב לתגובה זו
- 3.רוני 20/08/2018 20:28הגב לתגובה זולמה פשכה כבר שבוע לא בערוץ. מוזר. אחד שיודע
- משה 21/08/2018 21:58הגב לתגובה זוהוא גם סגר בכאן. תעשו אחד ועוד אחד
- 2.אני 20/08/2018 20:13הגב לתגובה זומעולה. נעימה מבריקה. כמו מיכל רבינוביץ גם אותה גילה זליג. שאפו . יש לך טביעת עין טובה
- להעיף את רבינוביץ'!! (ל"ת)פשוט מעצבנת 22/08/2018 19:02הגב לתגובה זו
- 1.מה לה ולאקטואליה? בדיחה (ל"ת)נו באמת 20/08/2018 17:52הגב לתגובה זו
- די טליה את מביכה את עצמך (ל"ת)ליפשיץ&co 21/08/2018 09:56הגב לתגובה זו

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.