פרסום ראשון

רונאלדו מטעה? תאגיד כאן דורש לפסול תשדיר חסות של HOT

בניגוד לנטען בתשדיר עם רונאלדו ששודר בקשת 12 ובערוץ עשר, כי המונדיאל ישודר רק ב-HOT, המשחקים ישודרו בכל הפלטפורמות. כאן פנתה לרשות השנייה

אלכסנדר כץ | (3)
תאגיד השידור הציבורי כאן פנה היום (יום ג') אחר הצהריים לרשות השנייה בדרישה לפסול תשדיר חסות שמשדרת HOT בנוגע למונדיאל – כך נודע לאייס. בתשדיר מופיע כוכב ריאל מדריד ונבחרת פורטוגל, רונאלדו, שאומר למצלמה - "צפו בי במונדיאל, רק ב-HOT".   מדובר כמובן בהטעיה צרכנית, שכן המונדיאל משודר על ידי תאגיד כאן (53 משחקים), ערוץ הספורט (9 משחקים), וערוץ קשת 12 (2 משחקים). 3 הערוצים האלה משודרים בכל הפלטפורמות הרב-ערוציות בנוסף ל-HOT, כמו yes, סלקום TV, פרטנר TV ועידן פלוס (ללא ערוץ הספורט).   "כידוע, תאגיד השידור הישראלי מחזיק בזכויות השידור הבלעדיות בישראל של משחקי המונדיאל. חלק קטן מהזכויות נמכר לערוצי שידור אחרים", כתבה עו"ד אילת ביגר מתאגיד השידור למנכ"ל בפועל של הרשות השנייה ניר שוויקי. "עולה מכך שחרף הנאמר בחסות, לא רק מנויי HOT יוכלו לצפות במשחקי המונדיאל, כפי שציבור הצופים עלול להבין מהנוסח המטעה, אלא המשחקים פתוחים לציבור הרחב ללא קשר לפלטפורמת התקשורת באמצעות הם צופים בערוץ כאן 11".   עו"ד ביגר הוסיפה כי "אנו סבורים כי נוסח החסות אינו עומד בכלל 3(ג)(1) לכללי החסות לפיו לא תשודר הודעת חסות העשויה להטעות את הצופים. ניתן להוסיף כי לגישתנו גם לא ניתן לומר את המילה 'רק' במסגרת חסות". אותו תשדיר חסות הוא חלק מקמפיין של HOT שעלה השבוע לאוויר תחת הכותרת "מונדיאל או מונ-דיליי". הקמפיין בהשקעה של כ-5 מיליון שקלים, צולם במדריד על ידי משרד הפרסום ראובני פרידן, וכמיטב המסורת של חברת התקשורת, משלב בתוכו את כוכבי הסדרה הלוהטת של אותה תקופה, והפעם – 'השבאבניקים'.   מ-HOT נמסר: "המסר של HOT בקמפיין ברור, רק ב-HOT אפשר לראות את המונדיאל ללא דיליי בזמן השידור. אין ויכוח שניתן לצפות במונדיאל בפלטפורמות אחרות, השאלה למה צופים צריכים להתפשר ולראות את אחד מאירוע הספורט הגדולים בעולם בדיליי". גם תגובה זו אינה מדויקת. פונקציית הדיליי קיימת גם אצל המתחרים ב-yes, כפי שהוצג כבר לפני 3 שבועות בקמפיין של מקאן תל אביב עם הילדה הצרפתיה, תחת השורה "הגולים של דמבליי מגיעים בדיליי".   מהרשות השנייה טרם התקבלו תגובות.   

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    לקוח לא מופתע 23/05/2018 11:15
    הגב לתגובה זו
    החברה האיומה הזאת לקחה לי סכומי כסף מטורפים מכרטיס האשראי בלי שום קשר לסכום עליו סוכם עם הנציג. מאז אני שגריר רע מאוד שלהם, ניתקתי את עצמי ואת כל בני המשפחה. על כל שקל שלקחו לי אני אדאג שיפסידו שניים.
  • 2.
    שי 23/05/2018 09:06
    הגב לתגובה זו
    לפעמים הולכים על התחום האפור ועל משחקי מילים כדי להגיד דברים שהם לא ממש נכונים. במקרה הזה זה פשוט צורם ומגוחך. כשרונלאדו אומר שאת המונדיאל אפשר לראות רק בהוט זה פשוט שקר והטעייה צרכנית
  • 1.
    קשת 23/05/2018 06:42
    הגב לתגובה זו
    אלא אם היה עושה את עבודתו ובאמת אוכף את כלליו ומונע הועיות וכונס ערוצים ותחנות רדיו. אני לא מבין על מה הם מקבלים שם כסף.
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״