פרסום ראשון

רונאלדו מטעה? תאגיד כאן דורש לפסול תשדיר חסות של HOT

בניגוד לנטען בתשדיר עם רונאלדו ששודר בקשת 12 ובערוץ עשר, כי המונדיאל ישודר רק ב-HOT, המשחקים ישודרו בכל הפלטפורמות. כאן פנתה לרשות השנייה

אלכסנדר כץ | (3)
תאגיד השידור הציבורי כאן פנה היום (יום ג') אחר הצהריים לרשות השנייה בדרישה לפסול תשדיר חסות שמשדרת HOT בנוגע למונדיאל – כך נודע לאייס. בתשדיר מופיע כוכב ריאל מדריד ונבחרת פורטוגל, רונאלדו, שאומר למצלמה - "צפו בי במונדיאל, רק ב-HOT".   מדובר כמובן בהטעיה צרכנית, שכן המונדיאל משודר על ידי תאגיד כאן (53 משחקים), ערוץ הספורט (9 משחקים), וערוץ קשת 12 (2 משחקים). 3 הערוצים האלה משודרים בכל הפלטפורמות הרב-ערוציות בנוסף ל-HOT, כמו yes, סלקום TV, פרטנר TV ועידן פלוס (ללא ערוץ הספורט).   "כידוע, תאגיד השידור הישראלי מחזיק בזכויות השידור הבלעדיות בישראל של משחקי המונדיאל. חלק קטן מהזכויות נמכר לערוצי שידור אחרים", כתבה עו"ד אילת ביגר מתאגיד השידור למנכ"ל בפועל של הרשות השנייה ניר שוויקי. "עולה מכך שחרף הנאמר בחסות, לא רק מנויי HOT יוכלו לצפות במשחקי המונדיאל, כפי שציבור הצופים עלול להבין מהנוסח המטעה, אלא המשחקים פתוחים לציבור הרחב ללא קשר לפלטפורמת התקשורת באמצעות הם צופים בערוץ כאן 11".   עו"ד ביגר הוסיפה כי "אנו סבורים כי נוסח החסות אינו עומד בכלל 3(ג)(1) לכללי החסות לפיו לא תשודר הודעת חסות העשויה להטעות את הצופים. ניתן להוסיף כי לגישתנו גם לא ניתן לומר את המילה 'רק' במסגרת חסות". אותו תשדיר חסות הוא חלק מקמפיין של HOT שעלה השבוע לאוויר תחת הכותרת "מונדיאל או מונ-דיליי". הקמפיין בהשקעה של כ-5 מיליון שקלים, צולם במדריד על ידי משרד הפרסום ראובני פרידן, וכמיטב המסורת של חברת התקשורת, משלב בתוכו את כוכבי הסדרה הלוהטת של אותה תקופה, והפעם – 'השבאבניקים'.   מ-HOT נמסר: "המסר של HOT בקמפיין ברור, רק ב-HOT אפשר לראות את המונדיאל ללא דיליי בזמן השידור. אין ויכוח שניתן לצפות במונדיאל בפלטפורמות אחרות, השאלה למה צופים צריכים להתפשר ולראות את אחד מאירוע הספורט הגדולים בעולם בדיליי". גם תגובה זו אינה מדויקת. פונקציית הדיליי קיימת גם אצל המתחרים ב-yes, כפי שהוצג כבר לפני 3 שבועות בקמפיין של מקאן תל אביב עם הילדה הצרפתיה, תחת השורה "הגולים של דמבליי מגיעים בדיליי".   מהרשות השנייה טרם התקבלו תגובות.   

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    לקוח לא מופתע 23/05/2018 11:15
    הגב לתגובה זו
    החברה האיומה הזאת לקחה לי סכומי כסף מטורפים מכרטיס האשראי בלי שום קשר לסכום עליו סוכם עם הנציג. מאז אני שגריר רע מאוד שלהם, ניתקתי את עצמי ואת כל בני המשפחה. על כל שקל שלקחו לי אני אדאג שיפסידו שניים.
  • 2.
    שי 23/05/2018 09:06
    הגב לתגובה זו
    לפעמים הולכים על התחום האפור ועל משחקי מילים כדי להגיד דברים שהם לא ממש נכונים. במקרה הזה זה פשוט צורם ומגוחך. כשרונלאדו אומר שאת המונדיאל אפשר לראות רק בהוט זה פשוט שקר והטעייה צרכנית
  • 1.
    קשת 23/05/2018 06:42
    הגב לתגובה זו
    אלא אם היה עושה את עבודתו ובאמת אוכף את כלליו ומונע הועיות וכונס ערוצים ותחנות רדיו. אני לא מבין על מה הם מקבלים שם כסף.
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.