רונאלדו מטעה? תאגיד כאן דורש לפסול תשדיר חסות של HOT
בניגוד לנטען בתשדיר עם רונאלדו ששודר בקשת 12 ובערוץ עשר, כי המונדיאל ישודר רק ב-HOT, המשחקים ישודרו בכל הפלטפורמות. כאן פנתה לרשות השנייה
עו"ד ביגר הוסיפה כי "אנו סבורים כי נוסח החסות אינו עומד בכלל 3(ג)(1) לכללי החסות לפיו לא תשודר הודעת חסות העשויה להטעות את הצופים. ניתן להוסיף כי לגישתנו גם לא ניתן לומר את המילה 'רק' במסגרת חסות". אותו תשדיר חסות הוא חלק מקמפיין של HOT שעלה השבוע לאוויר תחת הכותרת "מונדיאל או מונ-דיליי". הקמפיין בהשקעה של כ-5 מיליון שקלים, צולם במדריד על ידי משרד הפרסום ראובני פרידן, וכמיטב המסורת של חברת התקשורת, משלב בתוכו את כוכבי הסדרה הלוהטת של אותה תקופה, והפעם – 'השבאבניקים'. מ-HOT נמסר: "המסר של HOT בקמפיין ברור, רק ב-HOT אפשר לראות את המונדיאל ללא דיליי בזמן השידור. אין ויכוח שניתן לצפות במונדיאל בפלטפורמות אחרות, השאלה למה צופים צריכים להתפשר ולראות את אחד מאירוע הספורט הגדולים בעולם בדיליי". גם תגובה זו אינה מדויקת. פונקציית הדיליי קיימת גם אצל המתחרים ב-yes, כפי שהוצג כבר לפני 3 שבועות בקמפיין של מקאן תל אביב עם הילדה הצרפתיה, תחת השורה "הגולים של דמבליי מגיעים בדיליי". מהרשות השנייה טרם התקבלו תגובות.והנה מה שרונאלדו אומר בפרסומת של HOT pic.twitter.com/zmiGUqXcqT
— אייס - www.ice.co.il (@icecoil1) 22 במאי 2018
- 3.לקוח לא מופתע 23/05/2018 11:15הגב לתגובה זוהחברה האיומה הזאת לקחה לי סכומי כסף מטורפים מכרטיס האשראי בלי שום קשר לסכום עליו סוכם עם הנציג. מאז אני שגריר רע מאוד שלהם, ניתקתי את עצמי ואת כל בני המשפחה. על כל שקל שלקחו לי אני אדאג שיפסידו שניים.
- 2.שי 23/05/2018 09:06הגב לתגובה זולפעמים הולכים על התחום האפור ועל משחקי מילים כדי להגיד דברים שהם לא ממש נכונים. במקרה הזה זה פשוט צורם ומגוחך. כשרונלאדו אומר שאת המונדיאל אפשר לראות רק בהוט זה פשוט שקר והטעייה צרכנית
- 1.קשת 23/05/2018 06:42הגב לתגובה זואלא אם היה עושה את עבודתו ובאמת אוכף את כלליו ומונע הועיות וכונס ערוצים ותחנות רדיו. אני לא מבין על מה הם מקבלים שם כסף.

שובו של הפריים טיים
אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר
אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד.
שובו של הפריים טיים
אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.