ביי ביי הארד סייל: ZIP בטוויסט נפלא עם סרט כפול
רשת חנויות האופנה ZIP שוברת את ההגה מעולמות ההארד סייל לתדמית מותגית מהוקצעת שטרם קושרה למותג. פרסומת חדשה של משרד הפרסום ענבר מרחב G שתעלה לטלוויזיה מציגה את הפרזנטורים דין מירושניקוב ומירן מנקס כזוג שמתאהב עם טוויסט יפה שמספר את הסיפור של כל אחד מהם, בנפרד.
את הפרסומות שצולמו בנפרד, מלווה קריינות של מיכה פרידמן. שתיהן מסתיימות באותה נקודה, שבה הגיבור פוגש את הגיבורה וסיפור האהבה נרקם לו על רקע הכיתוב Love Happens. בין לבין, בשני הסיפורים משולבים רגעים קלים של הומור כשהקריינות מובילה את הצופה לרגע המפגש הגורלי ואז מופיעה דמות אחרת מזו שהצופים מצפים לה.
מעבר לרעיון החביב שצולם באופן שמשלב בהצלחה בין הקריינות לסיפור המתפתח ומכפיל את החוויה בשני סרטונים שונים שירוצו במדיה במקביל, המותג יכול לרשום לעצמו וי גדול על הטרנספורמציה המוצלחת ממותג עמודי מבצע וצילומי אופנה גנריים (שרבים עושים טוב יותר) למותג שמנסה ללחוץ על כפתורים אחרים בקרב הצופים והלקוחות לעתיד. ההבנה שחווית המפגש עם חלון הראווה של ZIP תיראה ותרגיש אחרת לאחר הפרסומת היא רגע מפנה בחייו של כל מותג ונראה שהפרזנטורים מתאימים למהלך - לא אנונימיים לגמרי ולא מגה סלבס עם קילומטראז' עמוס בזמן מסך.
קרדיטים:
סמנכ"ל קריאטיב: יגאל עזרא
ארט דירקטור: רומן מומנטוב
מפיקת משרד: אורלי ווילנסקי
מנהלת לקוחות: מיה סגל
מנהל לקוחות: אורי לין
סופרוויזרית: חן כהן
מנהל מחלקת מדיה: ליאור גרינץ
מנכ"ל משותף: אור גלייכר
מנכ"ל משותף/מנהל קריאטיב ראשי: בן סבר
לא הפריעו: ירון מרחב וחן ענבר
חברת הפקה: אוג
במאית: שלי כרמל
צלם: טובי הוכשטיין
עורך אופליין: יאיר תמיר
קריין: מיכה פרידמן
מוסיקה: יונתן ריקליס
סאונד: סאונד-האוס
- 3.הלם 22/10/2017 17:17הגב לתגובה זוסורי, ככה לא עושים אופנה. נראה לי שענבר מרחב התבלבלו עם קריאייטיב לסטימצקי. הסיפור משעמם שלא לומר בנאלי. Love happens? באמת? זה הסיפור? סורי #2 - זה לא סיפור מותג. זו אמירה ריקה מתוכן. באופנה הכי חשוב למכור בגדים, רק שהמקרה המצער הזה לא שמתי לב בכלל לבגדים שלהם או של הסביבה בגלל שהקריינות כל כך תפסה את תשומת הלב. ואגב, הקריין, ממש לא פאשן. לא מעביר רגש, לא מעורר מסתורין או סקרנות. מרגיש כמו קריין של מפעל הפיס. לא ברור לי על מה המחמאות, אבל עדיף שהם יחזרו למבצעים, כי הסיפור הזה לא מוכר.
- 2.פשוט מקסים (ל"ת)משה 22/10/2017 16:46הגב לתגובה זו
- 1.אורלי 22/10/2017 13:55הגב לתגובה זוהמשרד הכי חזק שיש
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
