ZIP. ענבר מרחב G
צילום: יח"צ/ צילום מסך

ביי ביי הארד סייל: ZIP בטוויסט נפלא עם סרט כפול

המותג יכול לרשום לעצמו וי גדול על הטרנספורמציה המוצלחת ממותג עמודי מבצע וצילומי אופנה גנריים (שרבים עושים טוב יותר) למותג שמנסה ללחוץ על כפתורים אחרים בקרב הצופים והלקוחות לעתיד
משה בנימין | (3)
נושאים בכתבה ZIP ענבר מרחב G

רשת חנויות האופנה ZIP שוברת את ההגה מעולמות ההארד סייל לתדמית מותגית מהוקצעת שטרם קושרה למותג. פרסומת חדשה של משרד הפרסום ענבר מרחב G שתעלה לטלוויזיה מציגה את הפרזנטורים דין מירושניקוב ומירן מנקס כזוג שמתאהב עם טוויסט יפה שמספר את הסיפור של כל אחד מהם, בנפרד.

את הפרסומות שצולמו בנפרד, מלווה קריינות של מיכה פרידמן. שתיהן מסתיימות באותה נקודה, שבה הגיבור פוגש את הגיבורה וסיפור האהבה נרקם לו על רקע הכיתוב Love Happens. בין לבין, בשני הסיפורים משולבים רגעים קלים של הומור כשהקריינות מובילה את הצופה לרגע המפגש הגורלי ואז מופיעה דמות אחרת מזו שהצופים מצפים לה. 

 

מעבר לרעיון החביב שצולם באופן שמשלב בהצלחה בין הקריינות לסיפור המתפתח ומכפיל את החוויה בשני סרטונים שונים שירוצו במדיה במקביל, המותג יכול לרשום לעצמו וי גדול על הטרנספורמציה המוצלחת ממותג עמודי מבצע וצילומי אופנה גנריים (שרבים עושים טוב יותר) למותג שמנסה ללחוץ על כפתורים אחרים בקרב הצופים והלקוחות לעתיד. ההבנה שחווית המפגש עם חלון הראווה של ZIP תיראה ותרגיש אחרת לאחר הפרסומת היא רגע מפנה בחייו של כל מותג ונראה שהפרזנטורים מתאימים למהלך - לא אנונימיים לגמרי ולא מגה סלבס עם קילומטראז' עמוס בזמן מסך. 

קרדיטים:

סמנכ"ל קריאטיב: יגאל עזרא

ארט דירקטור: רומן מומנטוב

מפיקת משרד: אורלי ווילנסקי

מנהלת לקוחות: מיה סגל

מנהל לקוחות: אורי לין

סופרוויזרית: חן כהן

מנהל מחלקת מדיה: ליאור גרינץ

מנכ"ל משותף: אור גלייכר

מנכ"ל משותף/מנהל קריאטיב ראשי: בן סבר

לא הפריעו: ירון מרחב וחן ענבר

חברת הפקה: אוג

במאית: שלי כרמל

צלם: טובי הוכשטיין

עורך אופליין: יאיר תמיר

קריין: מיכה פרידמן

מוסיקה: יונתן ריקליס

סאונד: סאונד-האוס

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    הלם 22/10/2017 17:17
    הגב לתגובה זו
    סורי, ככה לא עושים אופנה. נראה לי שענבר מרחב התבלבלו עם קריאייטיב לסטימצקי. הסיפור משעמם שלא לומר בנאלי. Love happens? באמת? זה הסיפור? סורי #2 - זה לא סיפור מותג. זו אמירה ריקה מתוכן. באופנה הכי חשוב למכור בגדים, רק שהמקרה המצער הזה לא שמתי לב בכלל לבגדים שלהם או של הסביבה בגלל שהקריינות כל כך תפסה את תשומת הלב. ואגב, הקריין, ממש לא פאשן. לא מעביר רגש, לא מעורר מסתורין או סקרנות. מרגיש כמו קריין של מפעל הפיס. לא ברור לי על מה המחמאות, אבל עדיף שהם יחזרו למבצעים, כי הסיפור הזה לא מוכר.
  • 2.
    פשוט מקסים (ל"ת)
    משה 22/10/2017 16:46
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אורלי 22/10/2017 13:55
    הגב לתגובה זו
    המשרד הכי חזק שיש
שרון גיל
צילום: רמי זרנגר

מי יקנה את הוט מובייל ובאיזה מחיר?

רן קידר |

פטריק דרהי רוצה למכור את הוט. לא בטוח שיש הרבה קונים, בינתיים הוא מקבל הצעות לרכישת הוט מובייל. 

שוק הסלולר הישראלי, שסבל בשנים האחרונות מירידת מחירים דרמטית ומתחרות עזה, עומד שינויים. הוט מובייל, אחת מארבע המפעילות הגדולות עם כ-2 מיליון מנויים ונתח שוק של כ-17%, עשויה לשנות את מפת התקשורת. מכירתה על ידי קבוצת אלטיס שבשליטת הטייקון שפשט רגל בצרפת עשויה לא רק להקל על חובותיו העצומים של דרהי, אלא גם לשנות את המפה התחרותית.

קבוצת גיל שרון מתעניינת בהוט מובייל

גיל שרון, שכיהן כיו"ר בזק וכמנכ"ל גולן טלקום מוביל קבוצת משקיעים שהגישה הצעה לא מחייבת לרכישת הוט מובייל תמורת 1.4 מיליארד שקל. ההצעה הוגשה לאלטיס, והיא כוללת שותפות עם גופים מוסדיים מובילים: לאומי פרטנרס, הראל ביטוח, מנורה מבטחים ומור ביטוח.

המוסדיים יזרימו את רוב ההון, בעוד שרון יכהן כשותף כללי ומנהל תפעולי ראשי. הוא לא מזרים כסף אישי בשלב זה, אך יקבל אופציות להשתתפות עתידית אם העסקה תצליח. האסטרטגיה של הקבוצה של שרון מבוססת על התייעלות מהירה: הוט מובייל סובלת מרווחי רווח נמוכים עקב תחרות מחירים, אך בעלת בסיס מנויים יציב ותשתיות 5G מתקדמות. הוא מתכנן להגדיל הכנסות דרך שדרוג חבילות משולבות, סלולר, אינטרנט ביתי וטלוויזיה, ולהפחית עלויות תפעוליות ב-20%-30%. אם העסקה תתגבש, שרון יפרוש מתפקידו כיו"ר IBC, מיזם הסיבים האופטיים, כדי למנוע חשש מניגוד אינטרסים, שכן מנורה ומור מחזיקות גם שם.

אלא שפלאפון, זרוע הסלולר של בזק, הגישה הצעה גבוהה בהרבה - 2 מיליארד שקל. השאלה אם הרגולטור יסכים לעסקה כזו שתוביל את החברה הממוזגת לנתח שוק של כ-36%. מיזוג עם הוט מובייל ייצור שחקן עם נתח שוק גדול כשסלקום הבאה בתור עם 28%. 

שרון רכש לפני כ-8 שנים את גולן טלקום יחד עם האחים זלקינד ב-350 מיליון שקל, והפך אותה ממפעילה קטנה לחברה ששווה פי כמה ונמכרה לסלקום במחיר של פי 3. המוסדיים כנראה מאמינים שהוא יעשה זאת שוב בהוט מובייל. 


פטריק דרהי, חובות ומניעים

שרון גיל
צילום: רמי זרנגר

מי יקנה את הוט מובייל ובאיזה מחיר?

רן קידר |

פטריק דרהי רוצה למכור את הוט. לא בטוח שיש הרבה קונים, בינתיים הוא מקבל הצעות לרכישת הוט מובייל. 

שוק הסלולר הישראלי, שסבל בשנים האחרונות מירידת מחירים דרמטית ומתחרות עזה, עומד שינויים. הוט מובייל, אחת מארבע המפעילות הגדולות עם כ-2 מיליון מנויים ונתח שוק של כ-17%, עשויה לשנות את מפת התקשורת. מכירתה על ידי קבוצת אלטיס שבשליטת הטייקון שפשט רגל בצרפת עשויה לא רק להקל על חובותיו העצומים של דרהי, אלא גם לשנות את המפה התחרותית.

קבוצת גיל שרון מתעניינת בהוט מובייל

גיל שרון, שכיהן כיו"ר בזק וכמנכ"ל גולן טלקום מוביל קבוצת משקיעים שהגישה הצעה לא מחייבת לרכישת הוט מובייל תמורת 1.4 מיליארד שקל. ההצעה הוגשה לאלטיס, והיא כוללת שותפות עם גופים מוסדיים מובילים: לאומי פרטנרס, הראל ביטוח, מנורה מבטחים ומור ביטוח.

המוסדיים יזרימו את רוב ההון, בעוד שרון יכהן כשותף כללי ומנהל תפעולי ראשי. הוא לא מזרים כסף אישי בשלב זה, אך יקבל אופציות להשתתפות עתידית אם העסקה תצליח. האסטרטגיה של הקבוצה של שרון מבוססת על התייעלות מהירה: הוט מובייל סובלת מרווחי רווח נמוכים עקב תחרות מחירים, אך בעלת בסיס מנויים יציב ותשתיות 5G מתקדמות. הוא מתכנן להגדיל הכנסות דרך שדרוג חבילות משולבות, סלולר, אינטרנט ביתי וטלוויזיה, ולהפחית עלויות תפעוליות ב-20%-30%. אם העסקה תתגבש, שרון יפרוש מתפקידו כיו"ר IBC, מיזם הסיבים האופטיים, כדי למנוע חשש מניגוד אינטרסים, שכן מנורה ומור מחזיקות גם שם.

אלא שפלאפון, זרוע הסלולר של בזק, הגישה הצעה גבוהה בהרבה - 2 מיליארד שקל. השאלה אם הרגולטור יסכים לעסקה כזו שתוביל את החברה הממוזגת לנתח שוק של כ-36%. מיזוג עם הוט מובייל ייצור שחקן עם נתח שוק גדול כשסלקום הבאה בתור עם 28%. 

שרון רכש לפני כ-8 שנים את גולן טלקום יחד עם האחים זלקינד ב-350 מיליון שקל, והפך אותה ממפעילה קטנה לחברה ששווה פי כמה ונמכרה לסלקום במחיר של פי 3. המוסדיים כנראה מאמינים שהוא יעשה זאת שוב בהוט מובייל. 


פטריק דרהי, חובות ומניעים