תיק העבודות מוכן: מודעה של סטודנטית בבצלאל תפורסם במגזין Archive
טל לשץ, סטודנטית שנה ד' מהמחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל, זכתה לכרטיס הביקור הטוב ביותר שסטודנט יכול לחלום עליו. מגזין הפרסום היוקרתי Archive בחר לשלב את המודעה של לשץ בעמוד הסטודנטים של הגיליון הקרוב.
בכל גיליון מוקדש עמוד אחד לעבודות סטודנטים נבחרות מהעולם, ומבין כל המועמדים, רק 4 עבודות סטודנטים נבחרות להיכלל בו. עצם הבחירה במודעה מקנה ללשץ מועמדות לפרס Student of the Year. המודעה עבור מותג הסוכריות להקלת כאבי גרון 'סטרפסילס' נעשתה במסגרת קורס קמפיין פרסומי בהנחיית סיון בן חורין, ראש תחום עיצוב לפרסום במחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל. יצוין עוד כי זו הפעם השלישית שנבחרת מודעה של סטודנטים מבצלאל להתפרסם במגזין.
במודעה, המינימליסטית והחכמה של לשץ, מוצגת שורה של תווים, ובתוכה אות גבוה מאוד שמצוין בקודקודו בסוכריית מציצה של 'סטרפסילס', למתקשים וכואבים.
- 3.דוד 26/03/2015 13:54הגב לתגובה זולא מופיעה באתר שלהם עבודה כזאת
- 2.ממש יפה (ל"ת)jesus 27/02/2014 17:06הגב לתגובה זו
- 1.מדוייק וחכם. כל הכבוד! (ל"ת)איריס 27/02/2014 13:40הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
- המהדורה המרכזית של ערוץ 13 הולכת ונחלשת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
