ריספקט: ירון יצחקוב מאדלר בגיליון 200 צלמי הפרסום הטובים בעולם של ארכייב

יצחקוב, בעברו מנהל קריאייטיב באדלר חומסקי וכיום צלם הבית של עבודות המשרד ובעל תפקיד בכיר בסטודיו זוכה לכבוד רב ממגזין הפרסום הבינ"ל
משה בנימין | (14)

ירון יצחקוב, איש קראיטייב בכיר וצלם הבית של משרד הפרסום אדלר חומסקי זכה לבשורה משמחת ומחמיאה עם בחירתו לאחד מ-200 צלמי הפרסום הטובים בעולם על פי מגזין הפרסום היוקרתי Archive. יצחקוב שעבודותיו כצלם הופיעו במגזין לא פעם ישולב בגיליון: 200 BEST AD PHOTOGRAPHERS 2014/15.

יצחקוב שימש בעבר כמנהל קריאיטיב באדלר חומסקי וכן כסמנכ"ל הקריאיטיב של קוואטרו, אחת מחברות הבת לשעבר של קבוצת אדלר חומסקי. כיום משמש יצחקוב בתפקיד בכיר במחלקת הסטודיו של המשרד, ובין היתר גם כצלם הבית ואחראי על כל תהליכי עיבוד התמונה.

בין עבודותיו הבולטות כצלם יש לציין את קמפיין מודעות "רגעים שאי אפשר לשחזר" לשירות גיבוי הקבצים של בזק בינלאומי, קמפיין מודעות "נלחמים בסבתות" למשחת השיניים אקוופרש לילדים, מודעת "סופרמן" לאינטרנט המהיר של בזק וקמפיין המודעות "תיקח את היחסים צעד אחורה" לחבילות הרומנטיות של חברת הנופש צבר. האחרון דווקא לא שולב במגזין הפרסום אך זכה למעמד ראוי לא פחות, עם זכייה בארד בפסטיבל קאן 2010.

טל ריבן, סמנכ"ל הקריאיטיב של אדלר חומסקי התייחס לבחירה ביצחקוב ואמר לאייס: "זה כבוד גדול לירון באופן אישי ולנו כמשרד, להיות חלק מהרשימה המכובדת הזו. העובדה שאיש קריאיטיב כל כך מנוסה משמש כצלם הבית שלנו היא נכס עבורנו".

תגובות לכתבה(14):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 13.
    שמוליק 28/08/2013 16:41
    הגב לתגובה זו
    מברוק סטויצקוב!
  • 12.
    רוברט 28/08/2013 11:31
    הגב לתגובה זו
    באבא סטו סטוייצ' סטוייצ'קוב מוארנה :) הישג מרשים לירון וכבוד לאדלר חומסקי
  • 11.
    מזל טוב... מגיע... (ל"ת)
    עופר ענו 27/08/2013 20:27
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    מפרגן 27/08/2013 17:41
    הגב לתגובה זו
    למרות שזה לדעתי מגזין פרסומי... עדיין כבוד גדול!
  • 9.
    אדי 27/08/2013 17:19
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד!
  • 8.
    ראשיד 27/08/2013 16:18
    הגב לתגובה זו
    סטויצ'קוב. איזה אלוףףף.. כל הכבוד:)
  • 7.
    סטויצ'קוב יא תותחחח! (ל"ת)
    ארז מיטל 27/08/2013 14:47
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    קוליג 27/08/2013 14:43
    הגב לתגובה זו
    ירון אחד האנשים הצנועים, נחמדים ומקסימים שיש בענף. כל הכבוד. בהחלט מגיע לו. מפרגן לך סטויצ'ק
  • 5.
    חן שפר 27/08/2013 14:40
    הגב לתגובה זו
    ריספקט
  • 4.
    כל הכבוד- מגיע לו - ומגיע לאדלר חומסקי תותח (ל"ת)
    מאיה 27/08/2013 14:38
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    סטויצ'קוב!!! (ל"ת)
    סטויצ'קוב 27/08/2013 14:28
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ארז 27/08/2013 14:08
    הגב לתגובה זו
    בחור מוכשר בטירוף בעל רעיונות מדהימים
  • 1.
    מעריץ 27/08/2013 13:31
    הגב לתגובה זו
    צלם תותח מספר אחד !
  • gabi 27/08/2013 13:38
    הגב לתגובה זו
    שאפו שאפו שאפו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.