בדרך לקאן: צוות משמעוני פינקלשטיין ברקי ניצח בתחרות JCDecaux
תחרות הקריאייטיב של חברת החוצות JCDecaux הסתיימה עם בשורות טובות במיוחד עבור הצוות של משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין ברקי DRAFT FCB - שירלי לוגסי ושלומי ושדי שזכו במקום הראשון - עבור הפוסטרים לעמותת נט"ל (נפגעי טראומה על רקע לאומי) שהוגשו לתחרות.
כמדי שנה עורכת חברת שילוט החוצות JCDecaux תחרות קריאייטיב למודעות/פוסטרים בתחום האאוטדור. המתמודדים מגישים מודעות עבור אחד מלקוחות המשרד ומתחרים על כרטיסים לפסטיבל קאן (למקום הראשון) וחבילות פרסום בשווי כולל של 167,500 שקלים, לזוכים ב-3 המקומות הראשונים. השנה הוגשו 195 עבודות מ-32 משרדים, בהשתתפות משרדי הפרסום המובילים בישראל.
בין המשרדים שהשתתפו נמנים: אדלר חומסקי ורשבסקי GREY, אברהם, באומן בר ריבנאי Satchi & Satchi, דרורי שלומי, ארואטי ברמן GPS, חברון זלצמן שביט, ענבר מרחב ניסן, G, JWT ,Lead גרופ, מקאן אריקסון, Y & R Israel, יהושע TBWA.
ועדת השיפוט שבחרה את הפרסומות הזוכות הורכבה מאנשי קריאייטיב בכירים בעולם הפרסום בישראל: רובי ניסן (שותף ומנהל קריאייטיב במשרד הפרסום ענבר מרחב ניסן G), טל ריבן (סמנכ"ל קריאייטיב במשרד הפרסום אדלר חומסקי ורשבסקי grey), טל פרלמוטר (סמנכ"ל קריאייטיב במשרד הפרסום DRAFT FCB שמעוני פינקלסטיין ברקי), דני יעקובוביץ (סמנכ"ל קריאייטיב במשרד הפרסום גיתם BBDO), ופול פשקובסקי (לשעבר סמנכ"ל קריאייטיב במשרד הפרסום פוגל אוגילבי).
כאמור, למקום הראשון הגיעו שירלי לוגסי ושלומי ושדי ממשרד הפרסום DRAFT FCB שמעוני פינקלשטיין ברקי עם הפוסטר שהוכן לעמותת נט"ל, וזכו בשתי נסיעות לפסטיבל Cannes Lions כולל טיסה ומלון בשווי 2,650 . בנוסף, זכה הלקוח (נט"ל) בחבילות פרסום על גבי מתקני JCDecaux, לתקופה של 10 ימים על פני 100 פני פרסום בתחנות אוטובוס ומכווני תנועה בשווי כולל של 80,000 שקלים.
מודעת נט"ל
אל המקום ה-2 הגיעו זיו מאירי ויוליה סמילנסקי מאדלר חומסקי ורשבסקי grey עם הפוסטר שהוכן עבור אלרין', וזיכו את הלקוח בחבילת פרסום לתקופה של 10 ימים על פני 50 פני פרסום על גבי עמודי רחוב (עמודים פריזאים) בשווי כולל של 50,000 שקלים.
מודעת אלרין
הצוות שהגיע למקום ה-3 הם עודד נדיר והלנה שיין מגיתם BBDO עם הפוסטר שהוכן עבור "חוגלה - KLEENEX" וזכו בחבילת פרסום לתקופה של 15 ימים על פני 50 פני פרסום על גבי עמודורים בשווי כולל של 37,500 שקלים.
מודעת Kleenex
JCDecaux החלה במסורת של תחרות קריאייטיב לפרסום חוצות לפני כ-9 שנים בפריז, בה ממוקמים משרדי החברה. כיום מתקיימת התחרות במקביל במספר רב של מדינות ברחבי העולם בהן פועלת JCDecaux.
פיליפ רו, מנכ"ל JCDecaux ישראל: "אנו גאים להמשיך במסורת התחרות ולראות שהשנה, שברנו את השיא. יותר מ-30 משרדים בארץ השתתפו בתחרות ושלחו יותר מ-190 עבודות. שיתוף הפעולה וההתלהבות מהתחרות מראה את הרצון של משרדי בפרסום לעבוד על פורמט הפוסטר (2 מ"ר). אנו שמחים לראות את התפתחות הפורמט וגאים לברך את הזוכים שהגישו השנה עבודות מדהימות המנצלות באופן חכם את המדיה של JCDecaux".
- 12.מפונקת 08/07/2013 17:29הגב לתגובה זונו באמת השמנה הרווקה והממורמרת הזאת שגרה במרתף ברוטשילד שמלקקת לכל העולם טסה? היא מאוד קריאייטיבית בעיקר בארוחות הצהריים שלה....
- 11.קופיארטר 20/06/2013 14:16הגב לתגובה זוזה גיתם
- 10.שירלי לוגסי שולתתתתת (ל"ת)יובי גנובי 10/06/2013 11:49הגב לתגובה זו
- 9.נס פח הזבל 09/06/2013 08:24הגב לתגובה זוהשאר באמת לא ראוי, שיגודו מה שיגידו זה לא מתקרב לרמה של הזוכה בשנה שעברה. ממש בא לי להריח את הפלאפל או לקנח בפרינט של אלרין.
- 8.השלט של אדלר מביך 06/06/2013 12:30הגב לתגובה זודי כבר עם החארטה הזאת די
- 7.פח 05/06/2013 12:40הגב לתגובה זותחרות פח. שופטים פח. זוכים פח. פחחחח
- 6.אמיר 05/06/2013 11:35הגב לתגובה זובאיזו זכות אתם קוראים לזה "תחרות" ?? מספיק לראות מי השופטים ומי המקומות הראשונים . העבודה של שמעוני מצויינת אבל אדלר ??? בחייאת , אנחנו לא עד כדי כך מטומטמים
- 5.קופי ממורמר 05/06/2013 11:21הגב לתגובה זומלבד העובדה ששלושת המקומות הראשונים שייכים לשופטים... לשילוט "אלרן" אין זכות קיום בשוטף ובטח שלא במקום שני בתחרות שילוט. ג'יי סי דקו, לכלכתם. בשנה הבאה אני וחבריי לא נשתתף בתחרות שלכם.
- 4.פליצי 05/06/2013 11:02הגב לתגובה זולא הגיוני ששלושה מתוך ארבעה שופטים זכו בתחרות.. אתם הורגים את המשמעות של תחרויות קריאיטיב מקומיות ומחליפים אותם בהרגשה הכל כך מוכרת ומצחינה של סגירת פינות וקמבינות בין המנהלים שהשתתפו בשיפוט.. מבעס ממש.. במיוחד כשהעבודות הזוכות כל כך בינוניות..
- 3.איל 05/06/2013 10:55הגב לתגובה זופשוט וטוב
- 2.תכלס מביך.. 05/06/2013 10:54הגב לתגובה זואם הייתה תקופה שחשבו שלתת לאנשי קריאיטיב לשפוט בתחרויות במקום אנשי פרסום מכל החזיתות (תקציבאות, מנהלי שיווק וכו") ישפר משהו ברמת התוצרים ובעיקר בהפחתת הקומבינות אז טעו.. לא הגיוני ששלושה מתוך 4 שופטים בוועידה זכו בתחרות.. במיוחד שהעבודות כל כך בינוניות.. מבעס ממש..
- 1.טינופת 04/06/2013 22:27הגב לתגובה זוזה באמת כבר מביך - שלושת המקומות הראשונים שייכים שוב לשלושה מהשופטים. השלט של אדלר הוא תת רמה וגם של שמעוני סתמי לחלוטין. שום שימוש חכם במדיה (כמו של אדלר בשנה שעברה) שום ביצוע יוצא דופן (חוץ מ88 פמ של שלמור). דווקא היו אחרים לא רעים. מרגיז.