פרסום ראשון

לאחר 15 שנים באדלר חומסקי: סמנכ"ל הלקוחות דני ברנדה עוזב את המשרד

ברנדה היה ממקימי אדלר חומסקי והצטרף אליו לאחר המיזוג עם ורשבסקי פרייליך בסוף שנות ה-90. במשרד כבר החלו בגישושים בענף לאיתור מחליפו
משה בנימין | (23)

לאחר קריירה בת 15 שנה בענף הפרסום, שהחלה מיומה הראשון באדלר חומסקי, יעזוב סמנכ"ל הלקוחות דני ברנדה את המשרד - כך נודע לאייס.

ברנדה (47) מסמנכ"לי הלקוחות הוותיקים והבולטים בענף ניהל בשנים האחרונות את אחת מ-3 קבוצות הלקוחות באדלר חומסקי, כשתחתיו הועסקו עשרות עובדים. במרוצת השנים הוא טיפל בתקציבי הדגל של המשרד ובראשם פסגות, בנק הפועלים, 9 מיליון, חברת החשמל, בזק, מפעל הפיס, הלוטו, קבוצת צ'מפיון, בנק דיסקונט בשנותיו במשרד, הום סנטר ועוד. ברנדה נחשב לאחד ממקימי אדלר חומסקי, יחד עם דמויות מפתח נוספות כמו אורי לברון, יונתן סטירין, ראובן אדלר, אייל חומסקי ועוד. הוא הצטרף למשרד כתוצאה מהמיזוג בין אדלר חומסקי לורשבסקי פרייליך לקראת סוף שנות ה-90, ובמשרד ששם דגש רב על מחלקת ניהול הלקוחות, חשיבותו במערך הייתה גבוהה.

גורמים בענף הפרסום שעבדו בעבר עם ברנדה יודעים לספר כי מדובר במנהל מוכשר, שהפך לבורג חשוב במערך ואחראי במידה רבה להצלחה של המשרד ופריחתו לאורך השנים. הקריירה הארוכה של ברנדה מלווה כמה מהטאלנטים המובילים של ענף הפרסום שגדלו תחת כנפיו. ביניהם ניתן לציין את שני גרשי, כיום סמנכ"ל הקריאייטיב (המשותף יחד עם דני יעקובוביץ') בגיתם BBDO, ערן ניר, מנהל הקריאייטיב בבאומן בר ריבנאי, וכן מנהלי הקריאייטיב אהר'לה קדרון, שגיא בלומברג ועוד.

בכיר נוסף שעבד לצידו של ברנדה מספר שמדובר "במנהל שירותי מאוד, אחד שאין אצלו דבר כזה אי אפשר. הוא מביא הרבה שכל ובנוסף יש לו ראש קריאייטיבי. הוא תקשורתי וקשוב, והאנשים שעבדו איתו מאוד אוהבים אותו".

על פניו נראה שברנדה לא ימשיך לתחנה נוספת בענף הפרסום ובשלב זה עוד מוקדם לדעת לאן מועדות פניו. עוד נודע לאייס כי במשרד הפרסום כבר החלו בהכנות ליום שאחרי ברנדה והחלו לחפש בענף אחר מנהל לקוחות שיוכל להיכנס לנעליו. נכון לעכשיו נראה כי המאמצים מתמקדים בהבאת שחקן רכש מבחוץ, ולא בקידום עובד שצמח במערכת. ברנדה הודיע להנהלת המשרד על רצונו לעזוב, ותהליך הפרישה מהמשרד (שטרם התקיימה בפועל) נעשה בתיאום מלא עם בעליו.

באדלר חומסקי פועלות 3 קבוצות לקוחות במקביל. לצידו של ברנדה משמשים 2 מנהלי לקוחות נוספים שעומדים בראש קבוצה: ענת לבנטון - אף היא מנהלת לקוחות ותיקה ובת דורו של ברנדה ואלעד הרמל.

שני גרשי, כיום סמנכ"ל הקריאייטיב של גיתם BBDO ומי שעשה את שנותיו הראשונות בענף כחלק מקבוצת הלקוחות של דני ברנדה: "דני הוא איש מקסים, מבין פרסום ובעל אינסטינקטים מדהימים והבנה חדה, ולפני הכל הוא בנאדם. הוא מנהל לקוחות טוב שמבין את הלקוח ויודע להילחם על מה שצריך. הוא הצליח לקיים מערכות יחסים יציבות וארוכות ולא וויתר על הבנת הקריאייטיב לצד שירות הלקוחות".

גרשי מוסיף אנקדוטה מימיו הראשונים במשרד, ומספר כי "באופן אישי, בגלל שהיתה לו הבנה בקריאייטיב אני יכול להעיד שהוא עזר לי להתפתח וללמוד. בקמפיין הראשון שלי שיצא, סטירין (יונתן, לשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של המשרד) זרק לי אתגר לכתוב סרט. ברגע שסיימתי והיו בידיי מספר אופציות, הוא אמר לי ללכת לברנדה ובאותו הזמן הייתי בסך הכל קופי צעיר עם נסיון של שבועיים. מצאתי את עצמי יושב עם מנהל הלקוחות (ברנדה) והוא מדבר איתי בגובה העיניים, מתייעץ איתי, משתף אותי ומסביר לי".

אורי עיני, מבעלי משרד הפרסום אמר לאייס: "דני הוא דמות אהובה ומוערכת מעין כמוה במשרד. הוא אדם ואיש מקצוע משכמו ומעלה. יש לו זכויות גדולות במקום והוא ממשיך וימשיך להיות חלק ממשפחת אדלר חומסקי". דני ברנדה אמר לאייס: "המחשבות הן לעזוב את אדלר חומסקי, אבל אי אפשר להוציא את אדלר חומסקי ממני".

תגובות לכתבה(23):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 20.
    אחד האנשים המקסימים שיצא לי לעבוד איתם בענף (ל"ת)
    איתי 13/06/2013 10:19
    הגב לתגובה זו
  • 19.
    זה נו 12/06/2013 17:42
    הגב לתגובה זו
    להפוך אייטם של ברנדה על עצמו חחחחחחח
  • 18.
    איש חשוב, אבידה לענף (ל"ת)
    יוסי צרפתי 28/05/2013 19:33
    הגב לתגובה זו
  • 17.
    עופר 28/05/2013 11:25
    הגב לתגובה זו
    לא רק ברמה המקצועית, גם, והכי חשוב, ברמה האנושית. המון בהצלחה דני!!!
  • 16.
    לא הבנתי 28/05/2013 00:12
    הגב לתגובה זו
    לא הבנתי
  • 15.
    שני 27/05/2013 23:20
    הגב לתגובה זו
    אין לי מושג מי אתה באמת. חג שמח!
  • 14.
    adi 27/05/2013 17:00
    הגב לתגובה זו
    רק אמיר קציר יכול להכנס לנעליים כאלו גדולות (אולי)
  • 13.
    האיש החמוד ביותר שידעה התעשייה! (ל"ת)
    חדוה 27/05/2013 16:46
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    ברנדה המקסים, תענוג צרוף לעבוד איתו. (ל"ת)
    רונית 27/05/2013 16:38
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    מאיה 27/05/2013 16:34
    הגב לתגובה זו
    הייתה לי הזכות לעבוד לצידך אתה איש עם יכולת השילוב של רגישות ויכולת הנהגה והכל בחיוך שיהיה המון בהצלחה!!!
  • 10.
    מד מן 27/05/2013 15:40
    הגב לתגובה זו
    במקום לקדם ולהשאיר אנשים שגדלו בחברה בעצם מראים להם את הדלת
  • 9.
    ג'וד 27/05/2013 15:28
    הגב לתגובה זו
    וואוו, מי ש-לא מכיר אותו ש-יבוא אלי, כל מילה מיותרת!!!
  • 8.
    גל 27/05/2013 15:23
    הגב לתגובה זו
    דני בהצלחה! אחד האנשים החביבים והאהובים בעולם הפרסום. כן ירבו
  • 7.
    שירן נמרון 27/05/2013 14:42
    הגב לתגובה זו
    אנחנו עצובים אך כל סיום זו התחלה חדשה שיהיה בהצלחה!
  • 6.
    מבפנים 27/05/2013 14:15
    הגב לתגובה זו
    עידו קריב? זה אתה כתבת על ברכץ?
  • 5.
    אורי עיני. זה כל המשרד (ל"ת)
    27/05/2013 13:58
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    איש יקר. קשה להאמין שהוא כבר בן 47 (ל"ת)
    27/05/2013 13:58
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    חומסקי, למה לא לקדם מישהו מבפנים? (ל"ת)
    27/05/2013 13:57
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    מבפנים 27/05/2013 13:57
    הגב לתגובה זו
    אבל אין מצב שיעזוב את יהושע
  • קצת ענווה 12/06/2013 00:47
    הגב לתגובה זו
    לא תזיק למי שכח מאיפה בא ולאן הולך..
  • ברכץ לא הולך לאסווק? (ל"ת)
    מבחוץ 27/05/2013 17:36
    הגב לתגובה זו
  • אחת שעובדת איתך 27/05/2013 17:32
    הגב לתגובה זו
    כולם רואים שהדבר היחיד שאתה עושה חוץ מלהתחנף לרמי זה לגלוש באייס, עובדה שעוזרת לך להגיב בין הראשונים ולהדליף להם מידע מידיי פעם. ההכרזה שלך כאילו התפקיד יוצע לך אבל אתה נאמן למשרד, כמסר שיווקי לרמי, הוא לא רק שקוף אלא גם פטתי. גט א לייף ברכץ מהר
  • 1.
    אבידה למשרד, אבל עשה את שלו. חייב להתקדם (ל"ת)
    27/05/2013 13:52
    הגב לתגובה זו