אמיר גיא אורי עיני
צילום: ירון יצחקוב
פרסום ראשון

השוק במצוקה, אדלר השיג פוליסת ביטוח: קיבל את תקציב הפרסום של 'הפניקס'

ב-3 השנים האחרונות טופל התקציב, בגובה 3 מיליון שקלים, על ידי ענבר מרחב ניסן שהתמודד אף הוא. כן השתתף במכרז משרד הפרסום ברוקנר נטע יער
משה בנימין | (4)

משרד הפרסום אדלר חומסקי זכה במכרז על תקציב הפרסום של חברת הביטוח 'הפניקס' - כך נודע לאייס. תקציב הפרסום של חברת הביטוח טופל בשנים האחרונות על ידי משרד הפרסום ענבר מרחב ניסן (עבר אליו מגלר נסיס) המטפל מזה שנים רבות ב'אקסלנס' - חברת הבת בה מחזיקה 'הפניקס' ב-40%. בנוסף לאדלר חומסקי התמודדו במכרז גם ברוקנר נטע יער וענבר מרחב ניסן. אייל לפידות שכיהן בתחילה כדירקטור בחברת הפניקס התמנה במהלך 2009 למנכ"ל החברה. בשוק אומרים לאייס כי בין לפידות ואייל חומסקי, מבעלי משרד הפרסום, ישנה מערכת יחסים חמה, שמטבע הדברים הפכה את המשרד למועמד בעל הפוזיציה הטובה ביותר לזכייה בתקציב. על פי יפעת בקרת פרסום עמד תקציב הפניקס ב-2012 על כ-2 מיליון דולר במחירי מחירון - בפועל מדובר בתקציב של כ-3 מיליון שקלים. ב-2009 עמד התקציב על 4 מיליון דולר, ב-2010 על 2.4 מיליון דולר וב-2011 צנח ל-865 אלף דולר בלבד (במחירי מחירון). לאייס נודע כי בכוונת חברת הביטוח להשיק מהלך שיווקי גדול לקראת כניסה לתחום חדש - מהלך שאליו יתלווה קמפיין נרחב במדיה. אמיר גיא, מבעלי אדלר חומסקי, אמר לאייס: "החוזה טרם נסגר סופית".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    תעשיה בצלילה 26/02/2013 12:51
    הגב לתגובה זו
    הם לא בעניינים? הרי כולם ידעו שזה הולך לאדלר לא חבל על הזמן והעצבים?
  • 3.
    מכירה ולא מוקירה 26/02/2013 12:03
    הגב לתגובה זו
    לפידות חבר קרוב של חומסקי. מראש הסיכוי של משרד אחר לקחת שאף לאפס. וכל המערכת שמתחת לפידות זו מערכת עבדים ויס מניות בראשות הגב' ב.ש. כיף גדול לא צפוי שם
  • 2.
    אלכסנדרה 26/02/2013 07:35
    הגב לתגובה זו
    לא פרסום ולא כינים יבשות. הם צריכים פועלי-דחק של עלונים ופרסומי-מייל. תשאלו בדאטה-פרו וגם בגלר-נסיס. מדיה? טלויזיה? הצחקתם אותם.
  • 1.
    יאללה עופר, את מי מפטרים עכשיו? (ל"ת)
    נו 25/02/2013 17:43
    הגב לתגובה זו
חתונה ממבט שני.. קרדיט: אתר מאקוחתונה ממבט שני.. קרדיט: אתר מאקו

הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים

עם תכנית הריאלטי החדשה, קשת כובשת את הפריים טיים מחדש, ונשארת בראש הרייטינג של מהדורת החדשות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, וכמו תמיד באמצע השבוע רואים עלייה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 13% רייטינג ו-351 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.9% רייטינג ו-178 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי, בפער ניכר יחסית, עם 5.1% ו-128 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 3.2% בלבד וכפי שכתבנו, אינה מצליחה לעלות ולחצות את הגבול של 100 אלף צופים, עם 80 אלף צופים בלבד. 


הפוגה בשידורי "האח הגדול" של רשת, אפשרה לקשת לעלות לפסגת הפריים טיים, עם תכנית ריאליטי משלה, "חתונה ממבט שני", עם 17.39% רייטינג ו-453 אלף צופים. "הפטריוטים" ניצלה יום חלש של רשת ותפסה את המקום השני, למרות שהונחתה לא על ידי ינון מגל אלא על ידי יותם זמרי, וזכתה לרייטינג של 7% עם 182 אלף צופים. במקום השלישי התכנית הקומית של שלום אסייג היתה עם רייטינג של 6.2% ו-144 אלף צופים ואילו את המקום האחרון תפסה הדוקו-ריאליטי של כאן11, "4 חתונות", עם 4.4% רייטינג ו-121 אלף צופים, ששוב עלתה על כמות הצופים של מהדורת החדשות של כאן11. 

רצועות נוספות

רשת תפסה גם את ראשות רצועת הלייט נייט, עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-234 אלף צופים. הצינור היה במקום השני עם 4.1% רייטינג ו-100 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", ורייטינג של 2.6% ו-62 אלף צופים.

בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.6% ו-104 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-2.3% רייטינג ו-52 אלף צופים ואת רשימת רצועות הבוקר סגר ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה, שהשיגה 2.2% רייטינג ו-47 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4% ו-87 אלף צופים, אחריו במקום השני, לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-34 אלף צופים, שהיו בתיקו עם "על הבוקר" עם טל מאיר שגם הוא היה עם 1.5% אבל 33 אלף צופים בלבד.