
השוק במצוקה, אדלר השיג פוליסת ביטוח: קיבל את תקציב הפרסום של 'הפניקס'
משרד הפרסום אדלר חומסקי זכה במכרז על תקציב הפרסום של חברת הביטוח 'הפניקס' - כך נודע לאייס.
תקציב הפרסום של חברת הביטוח טופל בשנים האחרונות על ידי משרד הפרסום ענבר מרחב ניסן (עבר אליו מגלר נסיס) המטפל מזה שנים רבות ב'אקסלנס' - חברת הבת בה מחזיקה 'הפניקס' ב-40%. בנוסף לאדלר חומסקי התמודדו במכרז גם ברוקנר נטע יער וענבר מרחב ניסן.
אייל לפידות שכיהן בתחילה כדירקטור בחברת הפניקס התמנה במהלך 2009 למנכ"ל החברה. בשוק אומרים לאייס כי בין לפידות ואייל חומסקי, מבעלי משרד הפרסום, ישנה מערכת יחסים חמה, שמטבע הדברים הפכה את המשרד למועמד בעל הפוזיציה הטובה ביותר לזכייה בתקציב.
על פי יפעת בקרת פרסום עמד תקציב הפניקס ב-2012 על כ-2 מיליון דולר במחירי מחירון - בפועל מדובר בתקציב של כ-3 מיליון שקלים. ב-2009 עמד התקציב על 4 מיליון דולר, ב-2010 על 2.4 מיליון דולר וב-2011 צנח ל-865 אלף דולר בלבד (במחירי מחירון). לאייס נודע כי בכוונת חברת הביטוח להשיק מהלך שיווקי גדול לקראת כניסה לתחום חדש - מהלך שאליו יתלווה קמפיין נרחב במדיה.
אמיר גיא, מבעלי אדלר חומסקי, אמר לאייס: "החוזה טרם נסגר סופית".
- 4.תעשיה בצלילה 26/02/2013 12:51הגב לתגובה זוהם לא בעניינים? הרי כולם ידעו שזה הולך לאדלר לא חבל על הזמן והעצבים?
- 3.מכירה ולא מוקירה 26/02/2013 12:03הגב לתגובה זולפידות חבר קרוב של חומסקי. מראש הסיכוי של משרד אחר לקחת שאף לאפס. וכל המערכת שמתחת לפידות זו מערכת עבדים ויס מניות בראשות הגב' ב.ש. כיף גדול לא צפוי שם
- 2.אלכסנדרה 26/02/2013 07:35הגב לתגובה זולא פרסום ולא כינים יבשות. הם צריכים פועלי-דחק של עלונים ופרסומי-מייל. תשאלו בדאטה-פרו וגם בגלר-נסיס. מדיה? טלויזיה? הצחקתם אותם.
- 1.יאללה עופר, את מי מפטרים עכשיו? (ל"ת)נו 25/02/2013 17:43הגב לתגובה זו