19:02 בולטות בוול סטריט: סיגייט קופצת 12%, אמאזון מאבדת 1.2%

17:22 הנסיך הסעודי, בן טאלאל: "בועת הביטקוין תתפוצץ, זה האנרון הבא" >>

16:19 הדולר היציג נקבע על 3.49 שקלים, האירו על 4.10 שקלים

15:27 תמר פטרוליום יורדת 2% ומשלימה ירידה של 13% מתחילת החודש

15:24 ח"כ פרץ על החוק הצרפתי: יוזמה המעמידה את ראש הממשלה מעל החוק >>

16:05 השר בנט מסמן יעד למושב החורף: נשיב את הכוח לממשלה >>

12:40 דלק קידוחים מאבדת 1.1% ומשלימה ירידה של 18% מתחילת השנה

11:51 דיווח: דאע"ש הרג לפחות 128 אזרחים בסוריה

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
טירטס לוו רודמ

מדור וול סטריט

מדור וול סטריט

תויגתב יכה
הכי בתגיות

בריינרד הזהירה מפני העלאה מוקדמת של הריבית, והבורסות מגיבות בעוצמה

ביום שאחרי הסערה, חברת הפד' ליל בריינרד מבהירה את עמדתה בנאום האחרון לפני ה-21 בספטמבר
 |  61
אחרי הסערה
Share
חברת הפד' ליל ביינרד מזהירה היום בנאומה (הודעה שפורסמה מראש) מפני העלאה מוקדמת מידי של הריבית בארה"ב, ואולי בכך למעשה שמה סוף לאפשרות של העלאת ריבית בשבוע הבא. מדדי המניות מגיבים בעליות ונסחרים בראלי של מעל 1.5%. נציין כי מדובר בנאום האחרון מצד חברי הפד' לפני עדכון הריבית ב-21 בספטמבר (יום ד' הבא) ולכן רבים בשוק סברו כי אם הנגידה יילן רוצה להעביר מסר אחרון לקראת העדכון (כלומר לתאם ציפיות), נאומה של בריינרד זו ההזדמנות האחרונה. וכאמור, בריינרד הביעה עמדה נחרצת בעד הותרת הריבית ללא שינוי. S&P 500


בריינרד טוענת כי הפד' צריך להיזהר מלהעלות את הריבית מוקדם מידי מחשש שהמהלך ייצור חולשה בשוק העבודה ובתוך כך סבורה שיש סיכונים חיצוניים משמעותיים מאוד לכלכלה האמריקנית. בריינרד אמנם לא התייחסה באופן ספציפי לעדכון הריבית בתאריך מסוים, אבל זה לחלוטין מובן מנאומה כי היא סבורה שאסור בשלב זה להעלות את הריבית. בריינרד סקרה מספר נתוני מאקרו מרכזיים מהחודשים האחרונים ואמרה כי הכלכלה האמריקנית הציגה חולשה ב-3 הרבעונים האחרונים, בטח ביחס למצב בתקופה המקבילה אשתקד (למרות שאמרה כי הכלכלה מתקדמת באופן הדרגתי לעבר יעדי הפד'). היא קראה להמשך מדיניות הנורמאלי החדש (ריבית אפסית) וטענה שזו מדיניות שעזרה לשוק העבודה ולכלכלה בכלל בשנים האחרונות והיא עדיפה על פני הסיכון שבהידוק המדיניות.

נציין כי לפי חלק גדול מהערכות, במידה וקלינטון תזכה בבחירות לנשיאות, בריינרד תהיה שרת האוצר בממשל קלינטון.נאומה של בריינרד מרכז עניין רב גם בשל העובדה שהוא מגיע אחרי נאומו של נשיא הפד' של בוסטון שביום שישי אזהיר כי הותרת הריבית ברמתה הנמוכה עלולה להביא להתחממות יתר של הכלכלה וליצור אי יציבות במערכת הפיננסית. דבריו שלחו את וול סטריט לנפילות של 2.5%, היום הגרוע מאז ה'ברקזיט', זאת בשל החשש כי ייתכן שהעלאת הריבית קרובה משהשוק חשב. דבריה של בריינרד מחזירים את התחושה כי לא כך הדבר.בריינרד סיימה את נאומה וכעת עוברים לשלב השאלות-תשובות. באשר לשאלה, האם זה לא מסוכן להשאיר את הריבית נמוכה כ"כ למשך זמן רב כ"כ (בהיבט של מחירי הנכסים), בריינרד אמרה בין היתר כי יש גם לא מעט סיכון בלאפשר לאינפלציה להישאר נמוכה. שאלה נוספת הייתה - מה תרצי לראות לפני שתחשבי שכבר נכון להעלאת את הריבית. בין היתר אמרה בריינרד כי האינפלציה נמצאת מתחת ליעד של הפד' כבר 51 חודשים ברציפות, ושהיא עוקבת מקרוב אחר האינפלציה.

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

61 תגובות ב-47 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
47 יוסי 13/09/2016 08:02 הפד האמריקאי איבד בושה. או שלא הייתה לו מעולם.
הריבית לא תעלה כשהחובות של ארהב יגדלו כתוצאה מכך. יש לה הרבה חובות. המשחק של הפד כאילו שהוא מעלה רבית, זה רק בשביל לשחרר לחץ ולווסת את שוק המניות. זה פלא איך הם משחקים משחק וכל השוק משחק איתם. מדהים. אין לארהב יכולת כעת לעלות ריבית. הם פשוט ימוטטו את הכלכלה שלהם. אבל הם חייבים לתת תחושה לציבור שיש מצב לעלות ריבית. אז הם משקרים שוב ושוב ולמרבה הפלא זה עובד להם.
46 יום טוב 12/09/2016 23:56 רגע רגע
הבוקר מכרתי בירידות טבע פריגו ומיילן כי אמרו שהכל מתרסק. מתי לחזור לקנות?
45 בריינרד עושה רושם 12/09/2016 23:49 הכלכלנית היחידה הראויה מבין נשיאי הפד האזוריים
מבינה את הכלכלה. כל השאר פוליטיקאים.
44 אריק 12/09/2016 23:15 נו....בסוף לא מעלים את הריבית (ל"ת)
43 גלילאו גלילאי 12/09/2016 22:17 כמו שאמרתי תמיד
"ואף על פי כן , עלו תעלה " (הריבית)
42 דריכות 12/09/2016 22:01 היום בשעה 23:00 הודעה דרמטית: השוק סגר בגבוה
דריכות להודעות בשעה 23:00
41 הבה נגילה 12/09/2016 21:48 מבורסת ההימורים
שם 50 אפרסקים שמעלים את הריבית . מי מהמר נגד שיקום !
40 ברלסקוני נביא הזעם 12/09/2016 21:45 האלפיון מימש ועשה סיבוב על הנתינים אבל..
שימו לב חברים למשאל העם העתיד להתרחש באיטליה במהלך חודש אוקטובר לאחריו צפויה קטסטרופה!!!
39 צור 12/09/2016 21:30 חדלי אישים
מטורפים חסרי אחריות. משגעים את הכלכלה העולמית עם הקשקשת סביב ענין הריבית.היכן המבוגר האחראי שיתן להם בראש ויסיים את הפארסה הזאת jQuery203029241203455027565_1473704611078
38 צור 12/09/2016 21:29 חדלי אישים
משוגעים את הכלכלה העולמית עם הקשקשת סביב ענין הריבית.היכן המבוגר האחראי שיתן להם בראש ויסיים את הפארסה הזאת jQuery203029241203455027565_1473704611078
37 אלי 12/09/2016 21:17 יש בחירות ולא יעלו את הריבית לפני כן (ל"ת)
36 צד 12/09/2016 21:17 יותר חולה מקלינטון (ל"ת)
35 הפד חבורת אנשים 12/09/2016 21:08 לא אחראים חסרי כל תועלת שרק משגעים את השוק (ל"ת)
34 מפולת 12/09/2016 21:02 זהו ניגמר המימוש!!!! עבדו על המפולת (ל"ת)
33 רק למעלה 12/09/2016 21:00 מישחק קל רק למעלה (ל"ת)
32 יוסף 12/09/2016 20:57 לזכור כל ירידה למטרת עליה!!!!! (ל"ת)
31 ותיק 12/09/2016 20:55 שטויות במיץ ולא רציני מה שהם טוענים
על איזה אסימון אתם מדברים ??? בושה שגוף כזה מדבר מתוך פוזיציה שקופה בגללל יום ירידות אחד ובגלל ריבית ??? ממתי העלאת ריבית הדרגתית גורמת לנזק במדינה מתאוששת ומתפתחת ? פשוט בושה !!!
30 יויו גם 12/09/2016 20:46 כלכלה מסוממת
כל נוד שמפליץ מישהוא מהפד , מוריד או מעלה בפראות את המדדים . זאת לא כלכלה אמיתית , זה בוודאי לא מדע מדויק , אלו הימורים ורולטה במיטבם , אולי קלקלה עם "סמים "
29 שימי 12/09/2016 20:34 כמה טמבלים זרקו סחורה ועכשיו ישלמו
עוד פעם משחילים צינור לכל אלה שחושבים שיודעים לתזמן את השוק , עובדים עליהם בעניים. גורמים להם לזרוק סחורה ובסוף מקפיצים למעלה. הציבור מטומטם ולא יודע להרוויח בבורסה , פעם אחר פעם עובדים עליו עם תרגילים והוא קונה את זה. ריבית 0.6 או 0.7 זה מה שבאמת משנה ? לאחר כל הודעה כזו של ריבית יש דראמה , הפחדנים מוכרים ובורחים ואז מתחילות שוב פעם עליות. החכמים קונים בירידות הטיפשים מוכרים. מתי תלמדו את זה ?
28 3 אחוז 12/09/2016 20:15 למעלה (ל"ת)
27 ירון החתול 12/09/2016 20:00 עוד פעם השחילו את העכברים עבודה יפה הנגידים
תפסיקו כבר !!!! מה אתם לא מבינים עובדים עליכם כל הזמן , מראים לכם גבינה ואתם יוצאים החוצה ולוכדים אותכם. טפשים
26 אמנון 12/09/2016 19:53 מה עם כל הפחדנים אתם בסדר?עוד פעם אכלו לוקש
לכו עם הנגידים . הם עושים את העבודה רק צריך להצטרף , משחק קל רק למעלה
25 שולה 12/09/2016 19:06 צריך לדעת
השוק זה לא מקום לאנשים עם לב חלש
24 זיפו 12/09/2016 17:50 אם החוזים תקנו מ- 0.9% אדום ל-0.8 ירוק זה אומר שמי שהוא
מי שהוא יודע על משהו חיובי שעומד לקרות בשעה 20:00
23 איזה 12/09/2016 15:26 יופי (ל"ת)
22 משקיע 12/09/2016 14:21 נמתין בסבלנות לקנות בזול מהמוכרים (ל"ת)
יוסי 12/09/2016 20:46 נראה לי מחר על הבוקר הזדמנות אחרונה
עד סוף השנה
21 איתן 12/09/2016 13:52 רגיל לדרמות , דרמות מצחיקות , אחלה תודה (ל"ת)
20 אופיר 12/09/2016 13:09 שוב קשקוש על אחד מעוזריה של המכשפה
והשאלות איך היא תבטא את מילות הקסם , ואם כן או לא תגיד "סיכוי סביר למדי" או "אפשרות שלא מתקבל על הדעת לפסול באופן מוחלט" וכל שוכני הקזינו כאן ובעולם ידברו על מה בעצם הכוונה. עולם מטומטם
19 קורא 12/09/2016 10:50 תפסיקו כבר להלחיץ!!!
רגע האמת. דריכות. מה קורה לאתר שלכם. תפסיקו לייצר פאניקה. זה לא מעורר שום אהדה כלפיכם.
אתה שמפו 12/09/2016 11:33 או קטשופ? מה לחיץ אצלך בבטטה? (ל"ת)
18 scomix 12/09/2016 09:50 אצלי ב 20:00 יש הופעה של QUEEN עם השיר הידוע
ANOTHER ONE BITES THE DUST
איצ100 12/09/2016 11:51 לחבר היקר
האנגלים מתכוונים במשפט ל: עוד אחד מת. השיר we are the champions השיר האלמותי של פרדי מרקיורי וקווין. ראינו אותם בוומבלי בהופעה היסטורית והיסטרית קיץ 1986. מה הכוונה אצלך? תהנה.
אבנר בינתחומי 12/09/2016 15:16 איציק יקירנו
אני רואה לתדהמתי שכמה מגיבי משנה כנראה לא אוהבים את Queen ולכן סימנו נגד. נו טוב. גם מרגול או קובי אפללו נותנים הופעות מעולות.
אצלך 12/09/2016 11:34 בבית? (ל"ת)
17 שי 12/09/2016 09:41 אין דריכות ואין ענקית (ל"ת)
חיים דוד 12/09/2016 11:28 הדולר לא מתחק חזק והארי לא נחלש משהו
חה חה
16 אבי 12/09/2016 08:21 האם הפעם גרינשפון יגמור בכלא
סגן יור אפריקה דפק את הציבור
15 מושיקו 12/09/2016 08:13 הגיע הזמן להעלאת הריבית - יהיה זעזוע קטן והכל יסתדר. (ל"ת)
14 חגי 12/09/2016 07:02 ויקס
נכנסתי ל vxx לפני חודש כפי שהציע מאיר ברק. אם לא יימשכו הירידות אפסיד את התחתונים
susu 12/09/2016 07:56 נכנסתי לTVIX -עלה 32% ביום שישי והיום ימשיך לעלות
בעזרת ה' ובעזרת הילרי שעומדת להתעלף שוב-חחח
חה חה 12/09/2016 11:24 גם אני מכרתי (ל"ת)
13 ? 12/09/2016 06:41 יחס אירו/דולר עולה חיובי+ איך זה שהאירו יורד ודולר עולה (ל"ת)
12 אני 12/09/2016 06:30 הנגידה לא תיתן לשווקים ליפול. עוד חודשיים בחירות !!!
היא מינוי של אובמה ! ואסור לה שיהיה תיקון חריף או חלילה "מפולת" לפני שהוא מסיים את הקדציה !!!
susu 12/09/2016 07:59 חחח-הילרי מתעלפת סדרתית אין כבר מועמד שינצח את טרמפ
הירידות ימשיכו ב-S&P לכיוון 1800. כל העולם ואמא שלו מוכרים .
11 יובל 12/09/2016 04:19 תל-אביב
כל כך טיפשי להתעסק עם העלת הרבית .זה כל כך מגוחך .גם אם יעלו .בכמה יעלו ? 0.1 או 0.2 בשנה .שימו לב זה בשנה . כל הכלכלנים והאנליסטים שמתעסקים עם השטות הזו .יעלו את הריבית לא יעלו את הריבית ? . זה טיפשי ולא לצריך בכלל לדבר על שטיות כאלה
susu 12/09/2016 08:38 אין לך מושג , זו הסיבה שאתה מפסיד כסף
העלאת ריבית ,אוטומטית גורמת לעלייה בתשואות האג"ח בארה"ב וזה לא טוב כשמדובר במאות טריליונים.
10 שמעון 12/09/2016 00:13 מיילן
קניתי את מיילן בהמלצה שפרסמו כאן. ומאז היא רק יורדת. מה לעשות?
יובל 12/09/2016 11:04 מיילן
רק אנשים שלא מבינים את הבורסה הם שומעים לאנליסטים . מה זה חדש לך שאסור לשמוע להם? וכל מה שהם אומרים עושים ההפך . תלמד לקח בחיים אל תשמע לאנליסטים ולא משנה מאיפה הם ומי הם
9 שמעון 12/09/2016 00:12 מיילן
מישהו יודע אולי מה קורה עם מניית מיילן? העיקר אמרו שכדאי לקנות אותה. ומאז רק יורדת. מה לעשותjQuery203004945275164247609_1473627394490
יובל 12/09/2016 11:03 מיילן
מימתי שומעים לאנליסטים? הם נביאים ?אם הם היו אז כבר מזן הם היו מליונרים . עצה לא לשמוע בחיים למה שאומרים האנליסתים ולא הממלחצים למניהם
8 יוסי 12/09/2016 00:10 קניתי מיילן בשער 15260.האם כדאי למכור או לחכות? (ל"ת)
7 איל 12/09/2016 00:01 מעבר לשיטה עם הקשת קוד בכל קניה ת
המעבר להקשת קוד של הכרטיס תיצור היית ביטחון
6 י 11/09/2016 23:42 שילכו לעזעזל ויעלו כבר את הריבית המזורגגת ב5 אחוז מצידי
מעניין לי את התחת.סיפורי אלף לילה ולילה,ערימות של שקרים,והכל כדי להונות את הציבור האומלל,שקונה את זיבולי השכל ואת כל ההפחדות שלהם כבר חודשים ושנים
5 שוקו 11/09/2016 22:59 הם הולכים להעלאת ריבית. (ל"ת)
4 רון 11/09/2016 22:55 צניחה מחר כתוצאה ממחלתה של קלינטון
סיכוי טראמפ משתפרים כתוצאה מאיבוד הכרתה של הילרי היום
3 גברת ע מזומנים 11/09/2016 22:46 היסטריה
די כבר עם כל ההיסטריה הזו. גם שהריבית תיהיה 3% ,השוק ימשיך לעלות מה שהיה הוא מה שיהיה ואין שום חדש. מחפשים פה רק איך להפחיד, ממתין למכורים, עוד יום יומיים נצא למשא רכש, סומך על ההיסטרים המשיכו כך.
2 מחר מתחילה המפולת !! 11/09/2016 22:42 שלא תגידו שלא הזהרנו אותכם !!!!!!! (ל"ת)
אופטימי 12/09/2016 00:07 הזהרת אותנו בברקזיט במשבר היווני ובאסון בפוקושימה
תמכור את כל התיק ורוץ למקלט, רוץ בן צור רוץ. אנחנו נקנה אותו ממך. נ.ב תודה, עזרת לי עם המשכנתא ועם האוטו החדש.
1 איתן 11/09/2016 22:42 מחר תרשמו ניגמר הכל חזרו לעליות, לא יהיה מחר
כותרות
ממי 12/09/2016 01:38 לירון החתלתול
ההעכברים אכלו את האס אנ דפי (snp)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש