בועז נול
צילום: אייל טואג

הסטרטאפ הישראלי Green Swan Lab השלים סבב גיוס של 2.5 מיליון דולר

הפלטפורמה הדיגיטלית, שהוקמה על ידי חתן פרס ישראל, פרופ' יוסף קלפטר, כבר עובדת עם לקוחות בעולם
איציק יצחקי | (1)

הסטארטאפ Green Swan Lab השלים סבב גיוס בהיקף של 2.5 מיליון דולר. מדובר בפלטפורמה דיגיטלית שאמורה לפתור את פערי הידע של מקבלי ההחלטות בנושאי סביבה.

המשקיעים בסטרטאפ של החברה שהוקמה בשנת 2021 על ידי פרופסור יוסף קלפטר, נשיא אוניברסיטת תל אביב לשעבר וחתן פרס ישראל המשמש כיו״ר הדירקטוריון, הם ד"ר אברהם כדר, משפחת שיינברג, קרן ההון-סיכון Homeward Ventures והמשקיע ריצ'ארד סנסיר. כספי הגיוס ישמשו להמשך פיתוח הפלטפורמה והאלגוריתמיקה, לגיוס מומחים ולהרחבת אמצעי השיווק והחדירה לשוק. לחברה 12 עובדים ועובדות בישראל, לונדון וניו יורק.

המערכת הושקה בחודשים האחרונים וכבר עובדת בשלבי פיילוט עם לקוחות בארץ ובעולם, בהן חברות גלובליות, קרנות ומסודות פיננסים, על דירוג והערכה של פרויקטים ודוחות ESG. סטרטאפים שעברו את דירוג החברה גייסו מעל ל-25 מיליון דולר בשלושת החודשים הראשונים.

הפלטפורמה של החברה מחברת בין סטארט-אפים ומספקת דוחות והערכות איכותיות ומפורטות של הפוטנציאל העסקי והסביבתי של פתרונות טכנולוגיים למשבר האקלים, הערכת פרויקטים ועסקאות, ביצועי  ESG ואימפקט של חברות.

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אורן היימן 07/03/2023 09:06
    הגב לתגובה זו
    אני מכיר מקרוב את צוות ההקמה ואת המודל. זהו תחום יחסית חדש בעולם 'הפלטפורמות' ב ESG ואין לי ספק ש GSL יהוו שחקן מרכזי בתחום בשנים הקרובות. מומלץ מאד להכנס ולשחק עם הפלטפורמה.
ChatGPT  (גרוק)ChatGPT (גרוק)

איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?

תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?

עמית בר |
נושאים בכתבה ChatGPT


רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.

הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.

המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי

הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.

המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".

בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".

ChatGPT  (גרוק)ChatGPT (גרוק)

איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?

תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?

עמית בר |
נושאים בכתבה ChatGPT


רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.

הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.

המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי

הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.

המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".

בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".