דיסני פלוס
דיסני פלוס
פרסום ראשון

yes תציע למנויים את שירות דיסני פלוס חצי שנה בחינם

התחרות על הלקוחות המקומיים עולה מדרגה כאשר במסגרת השת"פ בין yes לדיסני, יזכו לקוחות החברה הישראלית להטבה בדמות חצי שנת מנוי לדיסני פלוס מתנה, עם השקתו מחר בישראל
אלכסנדר כץ | (1)
התחרות בסטרימינג עולה מדרגה: yes נערכת לתחרות מול FREETV, HOT, סלקום ופרטנר ומכניסה את ערוצי דיסני בתנאים טובים. כפי שצויץ מוקדם יותר הבוקר על ידי כותב שורות אילו, המנויים יקבלו את ערוצי דיסני בחצי שנה הראשונה בחינם. הפלטפורמה של דיסני כוללת עשרות אלפי כותרים מדיסני, פיקסאר, מארוול, מלחמת הכוכבים ונשיונל ג'יאוגרפיק, וגם את הכותרים החדשים ביותר של אולפני המאה ה-20, אולפני הטלוויזיה של דיסני, FX, Searchlight Pictures, ועוד. השירות כולל תוכן מקור, סרטים, סדרות ותוכן דוקומנטרי. ההרשמה לשירות בהליך התחברות פשוט. .. דגנית קרמר, מ"מ מנכ"ל yes, פלאפון ובזק בינלאומי אמרה על רקע ההשקה: "אנו שמחים להיות חלק מהמהפכה העולמית של דיסני. שיתוף הפעולה האסטרטגי מהווה בשורה דרמטית עבור לקוחות yes שייהנו מהתוכן הטוב ביותר יחד עם חווית הצפייה הטובה ביותר. הבחירה  ב-yes היא עוד צעד חשוב במהפכת הטלוויזיה של yes בשנים האחרונות ובהפיכתה לטלוויזיה על גבי אינטרנט הגדולה והמובילה בישראל". לקוחות yes ייהנו גם מגישה מהירה לממשק דיסני+ מתוך הממשקים השונים (yes+ ו- STINGTV) במספר דרכים: בתפריט העליון, באמצעות תפריט הפעולות המהירות ובהמשך מכפתור קיצור דרך ייעודי לדיסני+ בשלט. לקראת ההשקה בישראל תעלה מחר yes עם קמפיין ייעודי לחבילה המשולבת בכיכובה של פרזנטורית החברה נועה קירל. בסרטון עוברת נועה מסע קסום בעולם התוכן המגוון והעצום של דיסני+ ונחשפת לסדרות השונות ולסרטים מוכרים ואהובים.   דרור בהט, סמנכ"ל השיווק yes, פלאפון ובזק בינלאומי אמר: "הקמפיין החדש מקדם את החבילה המשולבת שאנחנו משיקים ללקוחות yes עם כניסת שירות הסטרימינג דיסני+ לישראל. לקוחות yes יהנו מהטבה מיוחדת של 6 חודשים במתנה לשירות דיסני+. yes השלימה לאחרונה את המהפך והפכה להיות חברת הטלוויזיה ב- IP הגדולה בישראל ואנו בהחלט מתכוונים להמשיך את ההובלה עם התוכן הטוב ביותר והממשק המתקדם ביותר".   הקמפיין, של משרד הפרסום אדלר חומסקי, יעלה בערוצי טלוויזיה ושלטי חוצות. את הקמפיין ילוו סרטוני יוטיוב, פייסבוק, טיקטוק, אינסטגרם, כלי דיגיטל אינטראקטיביים ועוד.  חברת WALT DISNEY חתמה לפני מספר חודשים על הסכם עם yes במסגרתו היא תורשה להפיץ את שירות הסטרימינג דיסני פלוס בישראל יחד עם חבילות תקשורת המשווקות על ידיהן, לתקופה של שלוש שנים ממועד השקת דיסני+. ואולם יש לציין כי ניתן להתחבר לשירות גם בלי צורך להיות מנוי של yes.  שירות דיסני+ מציע מבצע לקראת השקתו, בתשלום חד פעמי של 319 שקלים לשנה הראשונה. על מנת לקבל את ההטבה המיוחדת יש להירשם לפני 16 ביוני ולממש את ההטבה עד 26 ביוני, אחרת היא תפקע. עם השקת השירות בחמישי הבא, המחיר יעלה ל-399 שקלים בשנה, או 39.90 שקלים לחודש. למנויי דיסני+ תהיה גישה לצפייה באיכות גבוהה בעד ארבעה מכשירים בו-זמנית, מספר בלתי מוגבל של הורדות לעד 10 מכשירים ומהאפשרות להגדיר עד שבעה פרופילים שונים, לרבות פרופיל ילדים, המאפשר ניווט קל וידידותי בתכנים מותאמים לפי גיל. . בתיאבון: הנה טעימה ממה שהשירות מציע .  באותו יום השקה תינתן למנויים גישה לסדרה "הספר של בובה פט" ולשתי עונות "המנדלוריאן" של מלחמת הכוכבים. בנוסף יוכלו המנויים לצפות בכל אחד מתשעה פרקי סאגת מלחמת הכוכבים. כמו כן יוצגו מעל 40 סרטי מארוול, כולל המועמדים לפרס האוסקר "שאנג-צ'י ואגדת עשר הטבעות", "הנצחיים", "הנוקמים: סוף המשחק" ו"קפטן מארוול", וכן מעל 70 סדרות ועונות של מארוול, ובהן "מון נייט", "לוקי" ו"וונדה וויז'ן".   מה עוד בתפריט? כ-100 כותרים של דיסני פיקסאר ובהם כל סדרת הסרטים של "צעצוע של סיפור", "נשמה" (Soul), "אדומה אש" והמועמד לאוסקר "לוקה"; וגם סרטי וולט דיסני ובהם זוכה האוסקר "אנקאנטו".   וגם: הסרטים הדוקומנטריים של נשיונל ג'אוגרפיק: "החילוץ" ו"סולו חופשי" שבוימו על ידי הבימאים והמפיקים זוכי האוסקר, אליזבת' צ'אי וסארהילי וג'ימי צ'ין, יוצגו בשירות לצד סדרות פופולאריות של נשיונל ג'יאוגרפיק, ובהן "העולם על פי ג'ף גולדבלום" ו"גורדון רמזי מבשל הרפתקה".   בתחום הבידור הכללי יוכלו המנויים לצפות בכותרים כמו הסדרה הקומית המקורית המצליחה "רק רוצחים בבניין", סדרות מוגבלות כמו "פאם וטומי", "משפחת קרדשיאן", "קווינז", " משפחת סימפסון", עונות של "האנטומיה של גריי", "9-1-1"  ו"שחור כזה". גם סרט המתח"מוות על הנילוס" בכיכובה של גל גדות ובבימויו של קנת' בראנה, נמצא בתפריט.   מנויי דיסני+ יקבלו גישה לקלאסיקות של דיסני כמו "סינדרלה", "פלונטר", "הנסיכה והצפרדע" ו"בת הים הקטנה", שיהיו זמינים לצד שוברי-קופות חדשים כמו "ריה והדרקון האחרון" ו"מולאן (2020)". שירות הסטרימינג יאפשר גישה לעוד מאות כותרים של ערוץ דיסני, ובהם סדרות, סרטים קצרים וספיישלים, כולל "המופלאה: הרפתקאות ליידי באג" ו"פיניאס ופרב".  

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    המלצה, אל תפרנסו את חברת בזק/יס/פלפון (ל"ת)
    אברמזון 15/06/2022 10:10
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות

הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14

גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות. 

מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.

מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.

החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים

גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין,  שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.

מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות

הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14

גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות. 

מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.

מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.

החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים

גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין,  שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.