הרוגי הפיגוע בחדרה
צילום: מסך קשת 12

אחרי הפיגוע: רייטינג גבוה למהדורת 12 - פי 3 מחדשות 13

המהדורה של חדשות 12 גירדה את רף 20 הנקודות מול 6.6% בלבד למתחרים, שגם במהדורה המוקדמת גילו חולשה. פערים גדולים גם בבוקר ובמשדרי הצהריים המיוחדים מפסגת הנגב
אלכסנדר כץ |

הרבה זמן לא נרשמו כאלה פערים בין מהדורות החדשות של הערוצים המסחריים, כפי שקרה אמש. בעוד חדשות 12 רשמה נתון גבוה של 19.9% - בהמשך לפיגוע בחדרה יממה לפני כן, מהדורת חדשות 13 רשמה נתון נמוך של 6.6%. בחישוב פשוט - מדובר על פערי רייטינג של פי שלושה. גם מבחינת מספר הצופים מדובר על פער גדול - של פי 2.8 - 515 אלף צופים ל-12 מול 183 אלף ל-13. 

אגב, הכתבה של יוסי מזרחי "חדרה היום שאחרי" בחדשות 12 רשמה רייטינג של 23.4%. 

בפריים טיים רשמה רוקדים עם כוכבים (קשת) נתון זהה למהדורה - 19.9% מול הישרדות (רשת) שהסתפקה ב-10.7%. 

בהמשך הערב, לילה טוב עם גיא פינס (קשת) קיבלה 11.5%, חי בלילה (קשת) רשמה 8.2%, הצינור (רשת) ניפקה 6.5% והיום שהיה (רשת) עם 5.1%. 

בגזרת הבוקר:

חדשות הבוקר (קשת) - 4.3%

העולם הבוקר (רשת) - 2.3%

בשעות הצהריים הועברו משדרים מיוחדים מפסגת הנגב:

קשת: משדר חדשות מיוחד (12:00) - 3.1%, משדר חדשות מיוחד (14:00) - 4.4%

רשת: משדר חדשות מיוחד (12:00) - 1.4%, משדר חדשות מיוחד (14:00) - 2.1%

פרה-פריים:

קשת: חמש עם רפי רשף - 7.6%, שש עם - 8.5%, תוכנית חיסכון - 12.8%

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.