אברי גלעד
צילום: צילום נוי ערקובי

פורמט אפשרי לתוכנית של אברי גלעד: אינטראקציה עם הצופים

גולשים ימליצו על נושאים לדיון ואף יעלו לשידור - זו אחת האפשרויות שנשקלת ברשת לגבי תוכניתו של אברי גלעד שמיועדת לרצועת שבע בערב. תאריך יעד לשידור עדיין אין
אלכסנדר כץ | (1)

תאריך יעד לעלייה לאוויר עדיין אין, אבל האסטרטגיה מתחילה להתגבש. ל"ביז פורטל" נודע כי הפורמט של תוכנית הערב המתגבשת של אברי גלעד ברצועת הפרה-פריים של שבע בערב, עשוי לשלב אינטראקציה עם הצופים בבית.

 

לדברי גורמים ברשת 13, גלעד העלה רעיון לשלב את הצופים בליין אפ, כלומר שהם ימליצו על נושאים לעיסוק בתוכנית, וההפקה תוציא את ההצעות המעניינות ביותר לפועל. גורם אף העלה אפשרות שהצופים גם יעלו לשידור בלייב במהלך התוכנית.

 

כזכור, חברת רשת נמצאת בשינוי עמוק ברצועות השידור שלה. גלעד, שהגיש את תוכנית הבוקר של רשת במשך 15 שנה, מיועד לרצועת הערב, בשעה שלפני החדשות. על הכתפיים שלו המשימה להביא צופים שבהמשך יישארו על אפיק 13 ויעברו אל מהדורת החדשות שמתקשה להתרומם, ובחודשים האחרונים אף סבלה מנתוני צפייה נמוכים של סביב 6%.

 

לרצועת הבוקר גויסו צביקה הדר ומירי מיכאלי, שהצטרפו לרותם ישראל שהחלה להגיש את תוכנית הבוקר עם גלעד לפני מספר חודשים. גם רצועות אחר הצהריים עשויות להשתנות, כאשר בתוך הערוץ בוחנים אפשרות להזיז את שרון גל מרצועת חמש לרצועת שלוש. בנוסף, לפני כשבועיים עלתה לאוויר תוכנית לייט נייט חדשה בהגשתה של דורין אטיאס. על התוכנית פורסם לראשונה ב"ביז מדיה".

 

מרשת נמסר: "אנו לא מגיבים לתוכניות בפיתוח". 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אבנר 29/01/2022 12:41
    הגב לתגובה זו
    נמאס ממנו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.