לזה אף אחד לא ציפה: האח הגדול מתפוצצת על המסך עם 29%
השקת העונה החדשה של האח הגדול, הפעם בערוץ רשת 13, הניבה רייטינג מטורף של 29% במגזר היהודי ו-887 אלף צופים באוכלוסייה הכללית - כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מדובר על הרייטינג הגבוה ביותר מאז הפיצול בערוץ 2, בפער גדול מגמר הכוכב הבא של קשת 12 עם 24.4%, ופרק סיום העונה של חתונה ממבט ראשון (גם כן של קשת) עם 24%.
הסרט קו 300 (קשת 12) הסתפקה ב-10.5%, אבל בערב כזה אפשר לומר שמדובר בנתון סביר בהחלט. הניצחון הענק של הפועל באר שבע על בית"ר ירושלים (ערוץ הספורט), במה שמסתמן כמשחק האליפות של הדרומיים, רשם רייטינג נהדר של 9.2%. גב האומה (ערוץ עשר) הסתפקה ב-6.2%.
'משחקי השף - רגע לפני' (רשת 13) קיבלה 13.6%, דיון על הסרט 'קו 300' (קשת 12) השיג 5.3%, 'מה נסגר' (ערוץ עשר) רשמה 2.2%, ו'רפי אינטימי' (ערוץ עשר) חילצה 2.1%.
ראש בראש בפרה-פריים:
'פגוש את העיתונות' (חדשות 2 ברשת) הניבה 6.3%, ואחריה 'האח הגדול - הספירה לאחור' (רשת 13) עם 4.9%,
'המטה המרכזי' (ערוץ עשר) ניפקה 5.9%,
ועקפה את הספיישל של 'אופירה וברקוביץ' (קשת 12), ששודר כחלק מהמלחמה באח הגדול והניב 4.6%.
בגזרת החדשות:
בזכות האח הגדול אחריה, רשמה 'חדשות סוף השבוע' (רשת 13) 11.2% (322K),
בפער גדול מאותה מהדורה בקשת 12 עם 8.3% (227K)
(בחישוב מצרפי: 19.5% ו-549K)
המגזין (ערוץ עשר) עקפה את קשת עם 8.4% (236K),
'חדשות השבת' (כאן 11) הניבה 4%, ואחריה 'רואים עולם' (כאן 11) עם 3.2%.
יום ו'
פרק בסדרה סברי מרנן (קשת 12) רשם 8.6% (226K), ואחריו שידור חוזר של הסדרה עם 7.1%. שי בשידור (ערוץ עשר) קיבלה 6% (169K), ראש בראש בשיבוץ החדש של דידי בשישי (רשת 13) עם 6% גם כן, אבל עם 156 אלף צופים. שידור חוזר של הערב יהיו כאן (כאן 11) גירד 0.9%.
- כמה מרוויח האח הגדול והאם זה חבל ההצלה של רשת 13?
- חיפה הפסידה, ערוץ הספורט ניצח: 17.6% למשחק נגד פ.ס.ז' ומסי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
שידור חוזר של 'לעוף על המיליון' (ערוץ עשר) רשם 5.5%, 'מבזקTVBEE ' (קשת 12) קיבלה 4.9%, 'שובו של האח הגדול' (רשת 13) הניב 3.9%, 'המועדון' (רשת 13) זכתה ב-3.7%, 'קסם אישי' (קשת 12) הניבה 2.9% והסרט 'השורד האחרון' (ערוץ עשר) סחט 1.1%.
בגזרת הבוקר:
העולם הבוקר (רשת 13) קיבלה 3.7%,
מול הבוקר של קשת (קשת 12) שרשמה 2.9%,
ובוקר אור בשישי (ערוץ עשר) עם 1.6%.
ראש בראש בפרה-פריים:
'אופירה וברקוביץ'' (קשת 12) חזרה לעונה חדשה עם נתון נהדר של 6.9%,
מנגד קיבלה 'הצד שלו הצד שלה' (ערוץ עשר) 1.9%, ואחריה 'שישי - סיכום שבוע' (ערוץ עשר) שניפקה 4.7%.
בגזרת החדשות:
אולפן שישי בקשת 12 הניבה 8.5% ו-223 אלף צופים באוכלוסייה הכללית,
מול אותה מהדורה ברשת 13 עם 6.5% (188K)
(בחישוב מצרפי: 15% ו-411K, ירידה מ-18% ו-512K)
'שישי עם אילה חסון' (ערוץ עשר) התחזקה קלות 7.2% (217K)
ואילו 'חדשות השבוע' (כאן 11) נחלשה ל-2.3%.
יום ה'
אף פעם לא מאוחר (רשת 13) הניבה נתון נאה של 13% (231 אלף צופים באוכלוסייה הכללית), מול הם גדולים (קשת 12) עם 7.9% (140K). המרדף (כאן 11) עם נתון גבוה של 6.3% (112K). בערוץ עשר הצינור ניפק 4.2% (74K) כהקדמה לחצי גמר הליגה האירופית במפגש בין אתלטיקו מדריד לארסנל – שהסתפק ב-4.8% ו-84 אלף צופים.
משדר מיוחד של 'בייקאוף' (קשת 12) קיבל 7.3%, 'הצנרת' (רשת 13) ניפקה 6.2%, 'חי בלילה' (קשת 12) רשמה 5.8%, בדיוק כמו 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת), 'אומרים שהיה פה' (ערוץ עשר) זכתה ב-2.1%.
- הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
בגזרת הבוקר:
העולם הבוקר (רשת 13) הניבה 3.8%,
מול בוקר אור (ערוץ עשר) עם 2.5%,
וחדשות הבוקר (קשת 12) עם 2.1%.
ראש בראש בפרה-פריים:
'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 8.2%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 9.8%.
מנגד קיבלו 'הכל כלול בשבע' (ערוץ עשר) 4.7%,
בדיוק כמו 'לפני החדשות' (רשת 13).
בגזרת החדשות:
חדשות 2 בקשת הניבה 11.5% עם 205 אלף צופים באוכלוסייה הכללית,
מול אותה מהדורה ברשת עם 7.9% (140K)
(בחישוב מצטבר: 19.4% ו-345K).
חדשות עשר ניפקה 7.3% (130K),
חדשות הערב (כאן 11) עם 4% (72K),
ואילו חדשות ערוץ 20 עם שיא שלילי של 0.9% (17K).
- 2.רובי 06/05/2018 21:10הגב לתגובה זואח גדול אחד הוריד אותם לאחוזי צפיה אפסיים
- 1.סמולןוויל 06/05/2018 10:08הגב לתגובה זוהעם מעדיף את החדשות האמיתיות ולא את חדשות נתניהו. עם זאת, קומץ מהעם ממשיך לצעוק "רק ערוץ 20", אך זה בא לידי ביטוי ברייטינג הדל והמדשדש.
- העם הישראלי לא רוהב חדשות צפון קוראניות (ל"ת)ריקלין 06/05/2018 16:35הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.